تاریخ انتشار: یکشنبه 1393/10/28 - 10:43
کد خبر: 154735

بیانیه تشکل‌های دانشجویی پیام‌نور اصفهان در محکومیت توهین به پیامبر(ص)

خبرنامه دانشجویان ایران: در واکنش به هتک حرمت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مدتهاست اهانت به مقدسات ادیان الهی و در راس آنها دین مبین اسلام دست آویز سودجویان و مستکبرین جهانی به ویژه صهیونیسم جهانخوارگردیده و غرب تبدیل به مکانی برای جولان متحجرین لاابالی گشته ، متحجرینی که عقده های چندین و چندساله ی خویش از اختناق حاصل از سیاست های کلیسا را این بار با سیاستمداران دموکرات خویش گره زده اند و با شعار "آزادی" به هتک مقدسات الهی می پردازند.

پازل های سناریوی چندضلعی "اسلام هراسی، اسلام ستیزی" تکه ،تکه و یکی پس از دیگری تکمیل می شود و جای تعجب نیست اگر گروهک تروریستی داعش، که خود را داعیه دار اسلام می داند ضلعی از این سناریو باشد. ضلعی که کم کم تبدیل به مهره ی سوخته شده و آتش افروخته اش دامن گیر پدیدآورندگان آن  گردیده است.

اما این بار "جاهلیت مدرن" تحت لقای یک حمله تروریستی و مظلوم نمایی مکارانه از فرانسه ای سربرآورد که رشد روز افزون جمعیت مسلمانش موجه هراس دولتمردانش شده است. در روزهای گذشته مجله فرانسوی "شارلی ابدو" در حالی که در معرض ورشکستگی بود پس از اینکه مورد حمله ی مشکوک و طراحی شده ی افراد گروهک تروریستی داعش قرار گرفت ، توانست با کمک های مردمی و دولتی جانی دوباره بگیرد و این حمله را بهانه ای برای اهانت مجدد به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام ،حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی، رحمة للعالمین (ص) قرار بدهد. حرکتی که زیر سایه  حمایت سیاست مداران و مدعیان آزادی صورت گرفت.

حاشا و کلا که انسان گرفتار جهالت ها و تعصب ها و تحجرها، آزادی معنوی و عقلی ندارد و بر هیچ یک آزاداندیشان جهان پوشیده نیست روسیاهی این یاوه گویان و هتاکان عصر مدرن!

گرچه با وجود این حرکات و سیاست های مغرضانه و علی رغم میل دولتمردان سودجوی غربی، دین مبین اسلام به زودی در تمام کشورهای اروپا گسترش پیدا می کند و روز به روز بر پیروانش افزوده می شود اما بدون شک تلاش غرب در به انزوا کشاندن اسلام بی پاسخ نخواهد ماند و با اتحاد بیش از پیش مسلمانان پاسخی کوبنده خواهد داشت . انشالله...

اما نکته دردآور در کنار انزجار از این عمل وقیحانه همراهی برخی افراد و رسانه های روشنفکر مآب و غربگرا با این حرکت در داخل کشور بود که بسی جای تامل دارد و ملت مسلمان ایران کماکان منتظر واکنشی صریح در برابر تکرار اهانت این نشریه به پیامبر مکرم اسلام هستند.

در پایان دانشجویان و تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان هم صدا با امت مسلمان ضمن عرض تسلیت به امام عصر(ارواحنا لترابه المقدمه الفداء) انزجار خود از اهانت کنندگان و حامیان اهانت به پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) اعلام و این عمل وقیح را محکوم می نمایند.همچنین ضمن حمایت از تجمع دانشجویان مقابل سفارت فرانسه در روز دوشنبه از مسئولین کشورمان می خواهیم تا در کنار برخورد قاطع و کوبنده خود ،  تمام تلاش خود را در جهت معرفی و شناساندن اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه و آله) به جهانیان به کار بندند و از تمام ظرفیت های عظیم جمهوری اسلامی ایران در این راستا استفاده نمایند.

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان

حوزه انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حسینیه معلی از ابتدای محرم پخش می شود
چرا مناظره زنده جلیلی و پزشکیان مهم است؟
تذکر نماینده مجلس به مسعود پزشکیان +فیلم
هشدار هواشناسی به کشاورزان کشور
جزئیات برگزاری مناظره‌ها مشخص شد +فیلم
وزیر صمت: خودروهای مشابه تولیدداخل وارد می‌کنیم
تولید نایلون
معاون وزیر نفت: شوک قیمتی بنزین راهکار رفع مشکل سوخت‌ نیست
سخنگوی شورای نگهبان: صحت انتخابات مرحله اول به تأیید شورای نگهبان رسید
جلیلی در جمع بازاریان: برای ۱۷ معضل اصلی بازار برنامه داریم
جدایی یک پرسپولیسی قطعی شد
پرسپولیس ۱۸۰ میلیارد تومان گرانتر از استقلال
مهاجم تیم ملی ایران در تور مورینیو
بیانیه جبهه پایداری درباره وحدت نیروهای انقلاب حول سعید جلیلی
اعتراض ایران به وزارت خارجه انگلیس +جزئیات
تصمیم باشگاه استقلال در مورد یامگا
جلیلی به بازار تهران رفت +فیلم
سریال معروف کره‌ای از سه‌شنبه در تلویزیون
چرا قالیباف امروز به مجلس نرفت؟
خواننده پاپ معروف از آمریکا به ایران بازگشت
وزیر آموزش و پرورش: مسمومیت سریالی دانش‌آموزان جنگ شناختی بود +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top