تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/11/06 - 13:39
کد خبر: 155831

نامه دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان به آیت آملی لاریجانی؛

رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی هم مثل رحیمی و فساد 3000 میلیاردی باشد

رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی هم مثل رحیمی و فساد 3000 میلیاردی باشد

متاسفانه روند رسیدگی به پرونده ایشان بسیار طولانی شده است و همچنین فقدان هرگونه خبری از روند بررسی پرونده ما بیشتر نگران کرده است لذا از حضرت‌عالی خواشمندیم دستور فرمایید روند دادگاه تسریع شده و اخبار جلسات مانند پرونده سه هزار میلیاردی، به صورت منظم هر جلسه توسط سخنگو به سمع و نظر عموم مردم برسد.

خبرنامه دانشجویان ایران: علی پهلوان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، در سه محور توهین به پیامبر اعظم(ص)، شرکت پدیده شاندیز و پرونده مهدی هاشمی، خطاب به آیت‌الله آملی لاریجانی نامه‌ای نوشت.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بخشی از نامه دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان آمده است:متاسفانه روند رسیدگی به پرونده ایشان بسیار طولانی شده است و همچنین فقدان هرگونه خبری از روند بررسی پرونده ما بیشتر نگران کرده است لذا از حضرت‌عالی خواشمندیم دستور فرمایید روند دادگاه تسریع شده و اخبار جلسات مانند پرونده سه هزار میلیاردی، به صورت منظم هر جلسه توسط سخنگو به سمع و نظر عموم مردم برسد.

متن این نامه به شرح زیر است:

حضرت آیت الله آملی لاریجانی
ریاست محترم قوه قضائیه

سلام علیکم

ضمن عرض خدا قوت و توفیقات روز افزون برای حضرتعالی و مجوعه تحت مدیریت‌‌تان که با وجود حضور جناب‌عالی و تغییرات اخیر قوت بیشتری به خود گرفته است، در عین تقدیر از اراده قاطع جناب‌عالی و قوه محترم در مبارزه عملی با فساد و تبعیض با توجه به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مد ظله العالی همچنین روند توهین‌های پیاپی به مقدسات اسلام عزیز ذکر مواردی را جهت تاکیدات بیشتر لازم می‌دانیم.

۱- پیش‌تر در بیانیه‌ای خطاب به قوه قضائیه تشکیل مرجع قضایی «فرا ملی» برای حمایت از مستضعفان درخواست گردید، که موجب تحرک بیشتر بخش حقوق بشر قوه گردید. در همین راستا بار دیگر از قوه محترم تقاضا می‌شود جهت جلوگیری از اهانت مجدد به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) «قانون منع توهین به مقدسات ادیان الهی» با همت شما در جهان مطرح و پی گیری شود تا انشاالله دیگر شاهد چنین توهین‌هایی به ساحت مقدس ایشان نباشیم.

۲- اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان معتقد است که مبارزه مؤثر با «فقر و فساد و تبعیض» مقدمه عدالت گستری در هرجامعه انسانی است؛ با توجه به اراده قوه در این مساله و برگزاری دادگاه‌های متعدد برای رسیدگی به تخلفات متخلفین و رای سمت و نسبت‌های فامیلی همانگونه که در پرونده آقای رحیمی مشاهده کردیم، خواهشمندیم مشی خود را در این راه طولانی ادامه داده و به هیچ وجه در مقابل فشار‌های مفسدین تساهلی صورت ندهید، علی الخصوص در پرونده آقای مهدی هاشمی چرا که ایشان یکی از بزرگ‌ترین آقا زاده‌های مملکت محسوب می‌شوند، برگزاری دادگاه و صدور رای نهایی ایشان بدون تساهل و تسامح موید مصون نبودن هیچ مجرمی در جمهوری اسلامی دارد چه ارتباط فامیلی با افراد سر‌شناس داشته باشد چه یک فرد عامی باشد. متاسفانه روند رسیدگی به پرونده ایشان بسیار طولانی شده است و همچنین فقدان هرگونه خبری از روند بررسی پرونده ما بیشتر نگران کرده است لذا از حضرت‌عالی خواشمندیم دستور فرمایید روند دادگاه تسریع شده و اخبار جلسات مانند پرونده سه هزار میلیاردی، به صورت منظم هر جلسه توسط سخنگو به سمع و نظر عموم مردم برسد.

۳-  و اما در پرونده شرکت پدیده که اخیرا توسط دادستان محترم مطرح شده است باید از همت مجموعه در برخورد با تخلفات اقتصادی و پیشگیری از فساد‌های بزرگ تشکر نمود. البته با توجه به سرمایه گذاری تعداد زیادی از مردم مشهد در این شرکت لازم است هرچه سریع‌تر به تخلفات صورت گرفته رسیدگی و وضعیت پول مردم مشخص شود، به گونه‌ای که مردم در این پرونده متضرر نشوند و از حقوق ایشان دفاع شود.

در پایان از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ حضرتعالی در قوه قضائیه و همت بلندتان در برقراری عدالت کمال تشکر را داریم.

و من الله توفیق

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top