تاریخ انتشار: چهارشنبه 1393/11/22 - 11:54
کد خبر: 157719

تصاویر و شعارهای خاص در جشن 36 سالگی انقلاب

تصاویر و شعارهای خاص در جشن 36 سالگی انقلاب

22 بهمن 93 در حالی است که مذاکرات هسته ای نیز در مراحل مهمی است و شعارهای مردم به این مسئله هم معطوف بود؛ مطالباتی که خود را در شعارها و دست نوشته های مردم نشان می داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور برگزار شده است؛ این در حالی است که امروز هوای تهران بارانی بود و در اهواز گرد و غبار نفس کشیدن را سخت کرده است (فـیـلـم) با این حال گزارش های خبرنگاران حاکی از حضور گسترده مردم است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ 22 بهمن 93 در حالی است که مذاکرات هسته ای نیز در مراحل مهمی است و شعارهای مردم به این مسئله هم معطوف بود؛ مطالباتی که خود را در شعارها و دست نوشته های مردم نشان می داد.

تصاویر زیر گویای این مسئله است. برای دیدن تصاویر در اندازه اصلی بروی تصاویر کلیک کنید.

حضور مردم اهواز در راهپیمایی 22 بهمن

گزارش تصویری-تشریحی جشن 36 سالگی انقلاب

حضور چهره های سیاسی و...

«عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی، امیر دریادار«حبیب‌الله سیاری»؛ «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله «ابوالقاسم خزعلی» عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام «سیدهادی خامنه‌ای»، «سعیدی کیا» رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان، حجت‌الاسلام والمسلمین«احمد ناطق نوری»، «محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور، آیت‌الله «امامی کاشانی» امام جمعه موقت تهران، آیت‌الله «عبدالله جوادی آملی»، «بیژن نامدار زنگنه» وزیر نفت، آیت‌الله «صادق آملی لاریجانی» رئیس قوه قضاییه، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی، «نیلی احمد آبادی» سرپرست دانشگاه تهران، آیت‌الله «هاشمی شاهرودی» عضو مجلس خبرگان رهبری، «هاشمی رفسنجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله «احمد جنتی» دبیر شورای نگهبان، «پرویز فتاح» وزیر سابق نیرو، «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه، سردار قاسم سلیمانی در راهپیمایی امروز شرکت کردند.

«محمود احمدی‌نژاد» رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم با لباس مشکی در راهپیمایی حضور یافت. حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «حسن روحانی» رئیس جمهور کشورمان نیز در راهپیمایی22 بهمن حاضر شد برای مردم سخنرانی کرد؛ در ابتدای حضور وی مردم با شعار« نه سازش نه تحریم تا آخرش می ایستیم» از وی استقبال کردند.

حاشـــــیه ها

پلاکاردهایی با این مضامین: «توافق خوب لغو همزمان همه تحریم‌ها»، «توافق نکردن بهتر از توافق بد است»، «گرگ ، گرگ است فقط قصد دریدن دارد»، «توافق سیاسی،‌ نیرنگ آمریکایی»، «نه تحریم نه ذلت ، مذاکره به عزت»،در دست راهپیمایان دیده می شد.

عده ای نیز شعار "آمریکا ریزه میزه، مذاکره رو میزه" سرمی‌دادند.

جمعی از راهپیمایان که از حوالی خیابان وصال وارد خیابان انقلاب شدند دست‌‌نوشته‌هایی درباره پیاده‌روی محمدجواد ظریف و جان‌‌کری وزرای امور خارجه ایران و آمریکا در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود آقای ظریف! شما با وزیر خارجه شیطان بزرگ قدم زدید، فقط خواستیم بگوییم ما بیسوادیم اما فهمیده‌ایم آمریکا قابل اعتماد نیست».

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است. ملت ایران بار دیگر با حضور سراسری در جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با شور نشاط و یکپارچه پاسخ دندان شکنی به تهدیدات دشمنان دادند و راه «استقامت، پیشرفت و تعالی» را گزینه های روی میز برای عبور از گردنه های سخت دوران دانستند.
خبرگزاری فارس: باشکوه‌ترین «ضربه متقابل» مردم ایران به دشمنان در راهپیمایی فجر 37 / «استقامت و پیشرفت» گزینه های روی میز ملتمراسم راهپیمایی با شکوه 22 بهمن از دقایقی پیش در تهران و همزمان در بیش از 1000 شهر و شهرستان و 5000 روستای سراسرکشور آغاز شد.

مردم همیشه در صحنه تهران نیز از ساعت 9:00 صبح از مسیرهای ده‌گانه به سوی میدان آزادی حرکت کردند.

علاوه بر حضور مسئولان کشوری و لشکری و 400 میهمان خارجی از 30 کشور جهان، امسال بیش از 265 خبرنگار خارجی و 1500 خبرنگار ، عکاس و عوامل تصویر برداری و خبری داخلی (در تهران ) وبیش از 2800 خبرنگار،عکاس و تصویربردار در تمامی استانهای کشور و اکثرشبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی از جمله 350 گروه خبری و تمام شبکه های برون مرزی و جام جم در تهران و تمام شبکه های استانی کشوردر مسیرهای راهپیمایی ، مراسم 22 بهمن را در سراسر کشور، پوشش خبری ـ تصویری می‌دهند.

*نمایش دستاوردهای هوافضای ایران در مسر راهپیمایان 22 بهمن

سازمان هوافضای وزارت دفاع با برپایی غرفه‌هایی در مسیر راهپیمایی، راهپیمایان روز 22 بهمن بخشی از دستاوردهای خود را به نمایش ‌گذاشتند.

در این غرفه‌ها ماکت‌هایی از ماهواره‌برهای سفیر و سیمرغ به نمایش گذاشته شده است.

*اجرای قطعات حماسی توسط رزم‌نوازان نیروی زمینی ارتش در راهپیمایی

رزم‌نوازان نیروی زمینی ارتش با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به اجرای قطعات حماسی پرداختند.

*راهپیمایان تهرانی توهین به ساحت پیامبر اعظم را محکوم کردند

راهپیمایان در طول مسیر راهپیمایی با در دست گرفتن پرچم‌های لبیک یا رسول‌الله، دست‌نوشته‌هایی در وصف صفات پیامبر اعظم و سر دادن شعار «لبیک یا رسول‌الله»  توهین به ساحت رسو‌ل‌الله را محکوم کردند.

همچنین جمعی از راهپیمایان دست‌نوشته‌هایی در دست گرفته‌اند که بر روی آن به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی نوشته شده «من عاشق محمدم».

*ماکت پهپاد RQ 170 ایرانی در دست راهپیمایان تهرانی

ماکت‌های پهپاد آرکیو 170 ایرانی میان راهپیمایی‌کنندگان تهرانی توزیع شد.

بر روی این ماکت جمله‌ای از امام خمینی (ره) «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و جمله‌ای از مقام معظم رهبری «ما جهاد با صهیونیست‌ها را واجب می‌دانیم» نقش بسته است.

پهپاد آرکیو 170 آمریکایی از پیشرفته‌ترین پهپادهای آمریکایی بود که حدود سه سال پیش توسط رزمندگان سپاه به غنیمت گرفته شد و با طراحی معکوس مدل ایرانی آن چندی پیش به پرواز درآمد.

*سلفی‌ نسل چهارمی‌های انقلاب با تصاویر جوانان سال 57

یکی از نکات جالب توجه راهپیمایی امروز این بود که نسل چهارمی‌های انقلاب با گرفتن سلفی‌هایی در صدد برآمدند تا تصاویر جوانان سال 57 را بازنمایی کنند.

*مطالبه جوانان از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای حفظ حرمت خون شهدای هسته‌ای

جمعی از جوانان دهه هفتادی سرزمین ما با پوشیدن تیشرت‌هایی که شعارهای «شهدا شرمنده‌ایم» بر روی آن نقش بسته بود در شعارهای خود اعلام کردند که اجازه نخواهند داد خون شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی،  به ویژه شهدای هسته‌ای پایمال شود.

این جوانان با سر دادن شعارهایی از جمله «رمز بزرگ پیشرفت، یک اقتصاد ذی‌نفع»، «خون شهیدان بر زمین جاری است؛ مذاکره با ‌آمریکا خواری است»، «نژادپرست مکار، آمریکای فریبکار»، «نه تحریم نه ذلت مذاکره با عزت با حفظ شان ملت»، «ملت آزاده ما بیداره فتنه دشمنان اثر نداره» ایستادگی خود را بر آرمان‌های انقلاب و نظام اعلام کردند.

این جوانان اعلام کردند از مذاکره‌ کنندگان هسته‌ای می‌خواهیم اجازه ندهند خون شهدای هسته‌ای کشورمان پایمال شود و ما برای حفظ عزت و شرف ملتمان تا پای جان خود می‌ایستیم

*نمایشگاه کتاب سبک زندگی اسلامی - ایرانی برگزار شد

نمایشگاه کتاب سبک زندگی اسلامی - ایرانی با مشارکت ناشران معتبر کشور و حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه نمایشگاه‌‌های فرهنگی ایران از سوی مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در مسیر راهپیمایی 22 بهمن دایر شده است.

در این نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوعات سبک زندگی اسلامی  - ایرانی و همچنین کتاب‌های تاریخ انقلاب اسلامی از آغاز تا جنگ تحمیلی و کتاب‌هایی از امام خمینی عرضه می‌شود.

این نمایشگاه تخفیف ویژه‌ای را برای راهپیمایان 22 بهمن در نظر گرفته است.

نمایشگاه کتاب سبک زندگی اسلامی - ایرانی تا 24 بهمن دایر است

*همدردی راهیمایان تهرانی با خوزستانی‌ها/ دولت به کمک مردم خوزستان بشتابد

جمعی از راهپیمایان از حوالی چهارراه ولیعصر وارد خیابان انقلاب شدند ماسک‌هایی روی صورت خود گذاشته بودند. این افراد دست‌نوشته‌هایی به دست گرفته بودند که بر روی آن نوشته شده بود «دولت به یاری مردم خوزستان بشتابد».

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تونسی‌ها سفیر ایتالیا را از نمایشگاه کتابشان بیرون کردند
کدام داروها ارز ترجیحی می‌گیرند؟
وزیر علوم در اجتماع دانشجویان: دنیای سلطه و استکبار حق طلبی دانشجویان را بر نمی‌تابد
رئیسی: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است
بورل: تقسیم اراضی تنها راه جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی است
فرانسه: تشدید درگیری میان حزب‌الله و اسرائیل به نفع هیچ کسی نیست
موج همبستگی با فلسطین از پاریس و لندن تا ژنو، وین و برلین
صادرات فرش دستباف ایران به ۴۰ میلیون دلار رسید
برگزاری ششمین اجلاس کمیسیون اقتصادی ایران و عراق
تامین ۴.۴ میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی در سال جاری
واکنش رئیس پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها
برنامه امسال تولید ۱۰۰ میلیون تن محصول پتروشیمی است
دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند
اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را که از دست داد؛ قدم بعدی چیست؟
تمرکز اعتراضات جهانی علیه اسراییل؛ دستاوردی برای مردم فلسطین
حرفهای جالب مدیر عامل حذف پرسپولیس با یکسال قرارداد!
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا
تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top