تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/02/16 - 14:17
کد خبر: 165723

تقدیر دانشجویان از اساتید دانشگاه چمران؛

کنایه دبیر انجمن اسلامی دانشجویان به تاسیس تشکل های دولت ساخته در مراسم روز معلم دانشگاه شهید چمران اهواز +تصاویر

کنایه دبیر انجمن اسلامی دانشجویان به تاسیس تشکل های دولت ساخته در مراسم روز معلم دانشگاه شهید چمران اهواز +تصاویر

اساتید افراد جریان سازی در بدنه دانشگاهی هستند و بوده اند اگر مطهری ها نبودند که جریان ناب و اصیل اسلامی را برای دانشگاهیان مشخص کنند هیچ وقت منبع معرفتی کاملتری برای دانشجویان مهیا نمی شد. همین ارزش و مرتبت بود که باعث شد استاد مطهری به دست گروهک های منحرف به شهادت برسند.

خبرنامه دانشجویان ایران: دربرنامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه چمران اهواز از اساتید و معلمان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برنامه تجلیل از اساتید برتر دانشگاه شهید چمران اهواز و همچنین معلمان استان خوزستان در آمفی تأتر دانشکده علوم تربیتی برگزار شد.

در ابتدای برنامه دبیر انجمن اسلامی دانشجویان آقای میلاد خدری با تبریک این روز به اساتید ، افزود جایگاه اساتید به اندازه ای رفیع است که حضرت علی در مورد اساتید می فرماید هر کسی یک حرف به من یاد دهد مرا تا ابد بنده خود کرده است.

وی ادامه داد: اساتید افراد جریان سازی در بدنه دانشگاهی هستند و بوده اند  اگر مطهری ها نبودند که جریان ناب و اصیل اسلامی را برای دانشگاهیان مشخص کنند هیچ وقت منبع معرفتی کاملتری برای دانشجویان مهیا نمی شد. همین ارزش و مرتبت بود که باعث شد استاد مطهری به دست گروهک های منحرف به شهادت برسند.

این فعال دانشجویی با اشاره به شکل گیری انجمن های تازه تاسیس، آنها را دولت ساخته معرفی کرد و گفت:این تشکل ها،  انجمن هایی هستند که بدون داشتن محتوای اسلامی تنها می خواهند خود را به بدنه اسلامی بچسبانند و مسیر اسلام وانقلاب را مثل سال های ۸۸ ودوم خرداد منحرف کنند.

وی با تجلیل از جایگاه زحمت کشان جامعه، قشر کارگر را یکی از با ارزش ترین قشر های جامعه دانست و افزود: اهمیتاین قشر به قدری است که پیامبر(ص) بر دستان کارگران بوسه میزد و آنها را تکریم میفرمودند.

حجت الاسلام شفیعی سخنران بعدی این مراسم با تقدیر از اساتید ارزشی دانشگاه و فعالان فرهنگی از تمامی فعالان فرهنگی خواست که فعالیت های علمی را در ارجحیت قرار دهند.
 شفیعی ادامه داد: آن زمان که استاد مطهری را به شهادت رساندند عده ای پیش حضرت امام آمدند و از امام خواستند که کس دیگری را به آنها معرفی کند و امام آن زمان آیت الله خامنه ای را به آنها معرفی کردند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه چمران اهواز، در ادامه به ارزش جایگاه اساتیدی مثل امام و رهبری برای جامعه تأکید کردند و امام خمینی را بزرگترین استاد قرن اخیر دانستند.
دکتر کیان نژاد رییس بسیج اساتید استان با تقدیر از انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه برنامه های فرهنگی را ارج نهاد و از اساتید خواست که علاوه بر بالا بردن سطح سواد علمی دانشجویان به فکر پرورش بعد دیگر دانشجویان که همان تربیت افرادی متعهد جامعه است بپردازند.

مراسم تجلل از اساتید از طرف پرفسور کرمزاده دکتر کیان نژاد  و دبیر انجمن اسلامی دانشجویان انجام شد .

در انتها از دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان آقای محمود بویری به خاطر تحمل سختی ها و مشقت های بسیار در دوره دبیری خود قدردانی به عمل آمد و ایشان نیز از تمامی اساتید برای حضور خود در این جمع فرهیخته تشکر و قدر دانی کرد.

حجت الاسلام شفیعی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه و دکتر کیان نژاد رییس بسیج اساتید استان خوزستان و اساتید نمونه دانشگاه چمران اهواز از میهمانان برنامه بودند.


 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به جای اینکه کارکرد گرایانه حرف بزنیم، تکلیف گرایانه حرف می‌زنیم!
توصیه چند دانشگاه برتر جهان به دانشجویان جدید
بزرگترین «آی.سی.یو» کرمانشاه افتتاح شد
نتایج اولین عمل پیوند چشم دنیا منتشر شد
اعمال شب و روز ۱۷ ربیع‌الاول
کاراته قهرمانی آسیا؛ اباذری دومین فینالیست کاراته ایران
یامگا مقابل استقلال به فوتبال بازگشت!
جزئیات ارائه دروس عمومی به دانشجویان علوم پزشکی از مهر ۱۴۰۳
واکنش عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به اظهاراتی درباره مصوبه کنکور
عراقچی راهی نیویورک شد
مشارکت مردم از طریق شرکت‌های سهامی عام پروژه افزایش می‌یابد
صعود ۳۱ دلاری اونس جهانی در معاملات امروز
اعلام فراخوان جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان در هفته آینده
بودجه سال ۱۴۰۴ در سه بخش به مجلس تقدیم می‌شود
اعلام ترکیب استقلال و نساجی
جایزه جهانی هم مخالفان زاکانی را راضی نکرد
افزایش خشونت در ایالات متحده
ارسال ۴۷ پرونده دارای احکام انضباطی اخراج از دانشگاه دانشجویان به وزارت علوم
معرفی ۶ کتاب تحسین شده ازجانب رهبر انقلاب در ویژه برنامه کتاب یک
هدایای عجیب شهردار و استاندار کرمانشاه به قهرمان المپیک/ شکلات خوری و زمینی که ۱۱ صاحب داشت!
تلاش برای تأمین اعتبار خرید گندم برای سال زراعی آتی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top