تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/02/20 - 09:52
کد خبر: 165994

در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد؛

مراسم تجلیل از اساتید و معلمان خوزستانی +عکس

مراسم تجلیل از اساتید و معلمان خوزستانی +عکس

مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشگاه شهید چمران اهواز و همچنین معلمان استان خوزستان در در این دانشگاه به همت انجمن اسلامی دانشجویان، هفته گذشته در آمفی تئاتر دانشکده علوم تربیتی این دانشگاه و با استقبال دانشجویان برگزار شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشگاه شهید چمران اهواز و همچنین معلمان استان خوزستان در در این دانشگاه به همت انجمن اسلامی دانشجویان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این مراسم هفته گذشته در آمفی تئاتر دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و کیان نژاد، مسئول بسیج اساتید استان خوزستان نیز در این مراسم حضور یافتند.

حجت‌الاسلام شفیعی ضمن تقدیر از اساتید ارزشی دانشگاه و فعالان فرهنگی ابراز داشت: از تمامی فعالان فرهنگی می‌خواهم تا فعالیت‌های علی را در ارجعیت قرار دهند.

وی افزود: آن زمان که استاد مطهری را به شهادت رساندند عده ای پیش حضرت امام آمدند و از امام خواستند که کس دیگری را به آن‌ها معرفی کنند؛ ایشان هم آیت‌الله خامنه‌ای را معرفی کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران در پایان ضمن تاکید بر ارزش جایگاه اساتیدی چون حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بر ای جامعه، اضافه کرد: امام خمینی(ره) بزرگترین استاد قرن اخیر دانستند.

کیان نژاد نیز در ادامه ضمن تقدیر از انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز بابت برگزاریان برنامه و ارج نهادن به مقام استاد، ابراز عقیده کرد: علاوه بر بالا بردن سطح سواد علمی دانشجویان، به فکر پرورش بعد دیگر دانشجویان که همان تربیت افرادی متعهد برای جامعه است اهتمام بورزید.

میلاد خدری دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران ضمن تبریک به اساتید ادامه داد: جایگاه اساتید به اندازه‌ای رفیع است که حضرت علی(ع) در مورد اساتید می‌فرمایند: «هر کسی یک حرف به من یاد دهد مرا بنده خود کرده است».

خدری افزود: اساتید افراد جریان سازی در بدنه دانشگاهی بوده و هستند؛ اگر مطهری‌ها نبودند که جریان ناب و اصیل اسلامی را برای دانشگاهیان مشخص کنند هیچ وقت منبع معرفتی کامل‌تری برای دانشجویان مهیا نمی‌شد. همین ارزش و مرتبت بود که باعث شد استاد مطهری به دست گروهک‌های منحرف به شهادت برسند.

این فعال دانشجویی با اشاره به انجمن‌های تازه تاسیس در دانشگاه‌ها، آن‌ها را دولت ساخته معرفی کرد و ابراز داشت: اینها تشکل‌هایی هستند که بدون داشتن محتوای اسلامی تنها می‌خواهند خود را به بدنه اسلامی بچسبانند و مسیر اسلام و انقلاب را مانند سال های 78 و 88 منحرف کنند.

در ادامه، تصویر مربوط به این مراسم را می‌بینید:

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیوار خود تحریمی زمین باید شکسته شود/ یک جهان فرصت نهفته در دستان مردم برای حل معضل مسکن وجود دارد
پرویز فتاح: با انتخاب آقای جلیلی راه مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد
بشیر بی‌آزار وارد تهران شد
حمایت ۷۰۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور از جلیلی
دولت سوم حسن روحانی، دولت صبح جمعه فهمیدن خواهد بود
میراث فاجعه بار پزشکیان برای مردم در دوره وزارت بهداشت
اولین گزینه جایگزینی بایدن در صورت کناره‌گیری
حالا ما چی باید بگیم؟ یه چیزی بدید، حداقل بدونیم چی بگیم!
چه تفکری مملکت ما را ۸ سال گرفتار کرد؟!
دعوت تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات
اجازه شکل‌گیری دولت سوم روحانی را نمی‌دهیم
جلیلی و پزشکیان در مورد سیاست خارجی چه گفتند؟
اطلاعیه ستاد انتخابات کشور درباره شرایط لازم برای اخذ رای
مباحث آنها علمی و واقعی نیست حتی دیپلماسی هم نیست
افشای خودکشی شماری از اسرای صهیونیست در غزه
واکنش کنعانی به آزادی شهروند ایرانی بازداشت شده در فرانسه
عکس/ اجتماع طرفداران سعید جلیلی در مصلی تهران
دیدار تولیت ، مدیران و جمعی از اساتید مدرسه عالی شهید مطهری با رهبر معظم انقلاب
تحلیل ویژگی‌های شخصیتی پزشکیان و جلیلی از نظر روان‌شناختی
حمایت جمعی از اقتصاددانان از جلیلی
نقش مشاور پزشکیان در ترکیدن حباب تاریخی بورس چه بود؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top