تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/02/20 - 13:37
کد خبر: 166021

دبیر جشنواره نشریات دانشجویی نسل چهارم:

بیش از 4500 اثر و 550 نشریه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است/ مراسم اختتامیه و اهداء جوایز مهرماه در یکی از دانشگاه های تهران برگزار خواهد شد

بیش از 4500 اثر و  550 نشریه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است/ مراسم اختتامیه و اهداء جوایز مهرماه در یکی از دانشگاه های تهران برگزار خواهد شد

وی با یادآوری این نکته که قرار بود مراسم اختتامیه جشنواره در اردیبهشت ماه برگزار شود گفت: با توجه به وقت گیر بودن داوری آثار و لزوم اعمال شاخص های داوری و بررسی دقیق آثار و نشریات، عملا امکان برگزاری مراسم اختتامیه در اردیبهشت ماه وجود نداشت و بنا به تصمیم دبیرخانه جشنواره، مراسم اختتامیه به مهرماه موکول شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: کورش کمره ای دبیر جشنواره نشریات دانشجویی «نسل چهارم» ضمن اعلام آغاز فرآیند داوری آثار این جشنواره، از ارسال بیش از  4500  اثر و 550 نشریه به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه و اهداء جوایز، مهرماه در یکی از دانشگاه های تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دبیر جشنواره نشریات دانشجویی «نسل چهارم» با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره به پایان رسیده گفت: تاکنون بیش از 4500 اثر و 550 نشریه در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و هم اکنون درحال داوری مقدماتی آثار ارسالی هستیم.

کورش کمره ای با اشاره به حجم بالای آثار دریافتی، حضور و مشارکت نشریات دانشجویی در این جشنواره را فراتر از انتظار خواند و گفت: با وجود اینکه امسال اولین دوره برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی «نسل چهارم» بود، حضور چشمگیر نشریات دانشجویی در این جشنواره باعث شد عملا کار داوری آثار در مهلت مقرر به اتمام نرسد و برای همین منظور داوری آثار در دو مرحله مقدماتی و نهایی در حال انجام شدن است.

وی با یادآوری این نکته که قرار بود مراسم اختتامیه جشنواره در اردیبهشت ماه برگزار شود گفت: با توجه به وقت گیر بودن داوری آثار و لزوم اعمال شاخص های داوری و بررسی دقیق آثار و نشریات، عملا امکان برگزاری مراسم اختتامیه در اردیبهشت ماه وجود نداشت و بنا به تصمیم دبیرخانه جشنواره، مراسم اختتامیه به مهرماه موکول شد.

دبیر جشنواره نشریات دانشجویی «نسل چهارم» با اعلام اینکه مکان برگزاری مراسم اختتامیه یکی از دانشگاه های تهران خواهد بود گفت: به محض مشخص شدن نتایج داوری آثار، اطلاع رسانی لازم در این خصوص به صاحبان آثار و نشریات برگزیده صورت خواهد گرفت تا دوستان دانشجو، بتوانند جهت حضور در مراسم اختتامیه برنامه ریزی مناسب را انجام دهند.

گفتنی است اولین دوره جشنواره نشریات دانشجویی «نسل چهارم»، به همت اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی کشور در حال برگزاری است.

مرتبط ها
صیانت از قانون
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیوار خود تحریمی زمین باید شکسته شود/ یک جهان فرصت نهفته در دستان مردم برای حل معضل مسکن وجود دارد
پرویز فتاح: با انتخاب آقای جلیلی راه مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد
بشیر بی‌آزار وارد تهران شد
حمایت ۷۰۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور از جلیلی
دولت سوم حسن روحانی، دولت صبح جمعه فهمیدن خواهد بود
میراث فاجعه بار پزشکیان برای مردم در دوره وزارت بهداشت
اولین گزینه جایگزینی بایدن در صورت کناره‌گیری
حالا ما چی باید بگیم؟ یه چیزی بدید، حداقل بدونیم چی بگیم!
چه تفکری مملکت ما را ۸ سال گرفتار کرد؟!
دعوت تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات
اجازه شکل‌گیری دولت سوم روحانی را نمی‌دهیم
جلیلی و پزشکیان در مورد سیاست خارجی چه گفتند؟
اطلاعیه ستاد انتخابات کشور درباره شرایط لازم برای اخذ رای
مباحث آنها علمی و واقعی نیست حتی دیپلماسی هم نیست
افشای خودکشی شماری از اسرای صهیونیست در غزه
واکنش کنعانی به آزادی شهروند ایرانی بازداشت شده در فرانسه
عکس/ اجتماع طرفداران سعید جلیلی در مصلی تهران
دیدار تولیت ، مدیران و جمعی از اساتید مدرسه عالی شهید مطهری با رهبر معظم انقلاب
تحلیل ویژگی‌های شخصیتی پزشکیان و جلیلی از نظر روان‌شناختی
حمایت جمعی از اقتصاددانان از جلیلی
نقش مشاور پزشکیان در ترکیدن حباب تاریخی بورس چه بود؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top