تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/04/03 - 13:01
کد خبر: 170725

پای اسپانسر «ماه عسل» به مجلس باز شد

همزمان با انتشار گزارش تسنیم مبنی بر اینکه "ماه عسل" تریبون تبلیغاتی یک موسسه غیرمجاز شد، امروز یکی از نمایندگان مجلس طی تذکری در صحن علنی مجلس خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: همزمان با انتشار گزارش تسنیم مبنی بر اینکه "ماه عسل" تریبون تبلیغاتی یک موسسه غیرمجاز شد، امروز یکی از نمایندگان مجلس طی تذکری در صحن علنی مجلس خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

به گزارش تسنیم، اسپانسر شدن یک موسسه مالی و اعتباری غیرمجاز بزرگ در یکی از برنامه های پرمخاطب ماه رمضان امسال آنهم در دور جدید ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی موضوع کم اهمیتی نیست که براحتی بتوان از کنارش عبور کرد.

چراکه همزمان با موج جدید برخورد با مؤسسات غیرمجاز توسط بانک مرکزی و قوه قضائیه، تریبون تبلیغاتی یکی از مهمترین ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان رسانه ملی یعنی "ماه عسل" در اختیار مؤسسه فاقد مجوز ثامن الحجج(ع) قرار داده شده است.

البته در همان آغاز برنامه، مجری ماه عسل اعلام کرده که اسپانسر این برنامه باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج (ع) و یکی از شرکت‌های بیمه ای است ولی آنچه تقریبا برای مردم پوشیده نیست آن است که ثامن الحجج پیش از آنکه به باشگاه فرهنگی ورزشی‌اش شهرت داشته باشد به عنوان موسسه مالی اعتباری غیرمجاز به فعالیت می پرداخته است.

قبلاً هم این مؤسسه برای اینکه بتواند دستور بانک مرکزی مبنی بر عدم تبلیغات مؤسسات بدون مجوز را دور بزند، با نام باشگاه فرهنگی و ورزشی ثامن الحجج اسپانسر شده بود و امسال نیز با توسل به همین شیوه به‌عنوان یکی از اسپانسر‌های اصلی برنامه ماه عسل شبکه سوم سیما فعالیت می‌کند.

تسنیم طی روز گذشته با انتشار گزارشی با عنوان «"ماه عسل" تریبون تبلیغاتی یک مؤسسه مالی غیرمجاز شد» به این موضوع پرداخت و بعد از آن در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم در مجلس طی تذکری خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

نماینده مردم رباط کردیم در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تذکر خود اعلام کرد که این همه موسسه و حامی در کشور وجود دارد تا چنین برنامه هایی را حمایت مالی کند که این حمایت در جامعه هم می تواند انعکاس خوبی داشته باشد.

این عضو کمیسیون اقتصادی همچنین تأکید کرد که باید با این موضوع برخورد شود و نباید اجازه داد موسسات مالی غیرمجاز در رسانه ملی تبلیغ کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شاخص بورس هزار‌ و ۵۰۰ واحد رشد کرد
دسته طویرج به حرم امام حسین(ع) رسید +فیلم
سردار آزمون از فهرست بازیکنان لورکوزن خط خورد
توصیه به زائران عتبات برای پیشگیری از بیماری
«آیت‌الله جنتی» یک سال دیگر دبیر شورای نگهبان باقی ماند
هر آنچه باید درباره ی سقف وافل بدانیم !
با ۵ روش برتر خمکاری ورق فلزات آشنا شوید
آقای گل لیگ برتر راهی امارات شد
امباپه پردرآمدترین فوتبالیست تاریخ رئال
زمین شماره ۲ آزادی در اختیار استقلال قرار گرفت
تسهیلات بورسیه دستیاری پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام شد
جزئیات پذیرش دستیارتخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
طر احی ویلا، مراحل طراحی و ۱۰ نکته مهم آن
مرحله نخست واریز وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان در روزهای آینده +جزئیات
روند کاهشی نرخ بیکاری در ۱۹ استان کشور
استخراج بیت کوین در ایران: فرصت یا تهدید؟
آغاز مراسم «رکضه طویریج» در کربلای معلی +فیلم
وزیر ارشاد: هیچ انتصاب جدیدی در وزارت ارشاد صورت نگرفته است
ایلوما پرایم استار دریفت: تجربه‌ای بی‌نظیر از لذت سیگار کشیدن
وزیر نفت: مشکلی در تأمین سوخت پایدار نداریم
نحوه انتخاب بهترین قالیشویی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top