تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/04/07 - 16:13
کد خبر: 171212

اظهار نظرهای روز/ 7تیرماه

از فرسوده شدن قضات بدلیل کار زیاد تا توضیحات اینستاگرامی وزیر کشور درباره لغو کنسرت‌ها

از فرسوده شدن قضات بدلیل کار زیاد تا توضیحات اینستاگرامی وزیر کشور درباره لغو کنسرت‌ها

برخی مطالبی که مراسم افطاری رئیس‌جمهور مطرح شد به نوعی عبور از خطوط قرمز نظام و تطهیر سران فتنه بود البته ما از حسن نیت رئیس‌جمهور در برگزاری این مراسم تشکر و قدردانی می‌کنیم اما برخی از سخنران با صحبت هایشان بر طبل اختلاف کوبیدند و از خطوط قرمز عبور کردند

خبرنامه دانشجویان ایران: اظهار نظرها معمولا تاثیر گذارند. کمتر اظهار نظری هست که توسط رسانه یا فرد یا یک جریان، سوژه یک مسئله عمومی نشود. از موضوعات ریز دانشجویی تا مسائل کلان اقتصادی و اجتماعی، از کنایه های فرهنگی تا خاطرات کوتاه دردسرساز، از نقل قول ها گرفته ها بخشهایی از یک نوشته، همه این ها وقتی در معرض توجه رسانه قرار می گیرند، از صرفا یک اظهار نظر به یک سوژه تبدیل می شوند. سوژه هایی که گاه خاص اند و گاه عام. اظهار نظرها مهم اند.

 ‫خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بخشهایی از اظهار نظرشخصیتها، مسئولین، ورزشکاران، هنرمندان و هر فرد دیگری (که بعضی وقتها ممکن است یک راننده تاکسی یا لبو فروش باشد) را که در طول یک روز در رسانه یا هرجای دیگری مطرح می شود را در زیر می آورد تا مخاطب محترم حجم وسیعی از اظهار نظرها را در زمان کوتاهی مرور کند:‬

محسن رضایی: بخش مهم چشم دوختن بعضی ها به دست آمریکا از بعد فرهنگی است یعنی خود باوری و اعتماد به نفس در جامعه ما در اقتصاد فوق العاده ضعیف شده است و بخشی هم مربوط به رفتار دولت ها، مجلسی ها و مسئولان است که به جای دادن اعتماد به نفس به مردم به بیرون چشم دوخته اند.(انتخاب)

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری: برخی مطالبی که مراسم افطاری رئیس‌جمهور مطرح شد به نوعی عبور از خطوط قرمز نظام و تطهیر سران فتنه بود البته ما از حسن نیت رئیس‌جمهور در برگزاری این مراسم تشکر و قدردانی می‌کنیم اما برخی از سخنران با صحبت هایشان بر طبل اختلاف کوبیدند و از خطوط قرمز عبور کردند.( خبرگزاری دانشجو)

فریدون عباسی: تحقیق و توسعه ،۱۹۰ هزار سو و حفظ فردو جزو خطوط قرمز ماست، ولی چه به دست آوردیم آیا ۱۹۰ هزار سو تصویب شده و ۶ هزار ماشین سانتریفیوژ نسل اول می‌تواند کار ما را انجام بدهد؟ ،سانتریفیوژها تا حدی کار خودشان را کردند و فرسوده و آسیب‌پذیر شدند.(فارس)

پیروز مجتهدزاده، مدیرعامل بنیاد پژوهشی "یوروسویک" لندن:  "بیانیه لوزان" سر تا پا علیه ایران است، روند و محتوای مذاکرات پیش‌رو صد در صد به ضرر ماست اما در نگاه کلان، توافقی که مشکل ما را با غرب حل کند به نفع کشور است. (نسیم)

معاون سابق مرکز آمار: دولت هر آماری که به نفعش باشد را در جامعه مطرح می‌کند اما برای اعلام نرخ رشد اقتصادی باید به مرکز آمار تکیه کرد.(کیهان)

محمد عطریانفر عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی: فعالیت «گروه‌های فشار» در دولت روحانی شدت گرفته است. علاوه بر برهم زدن جلسه سخنرانی برخی از شخصیت‌های سیاسی به تازگی نوشتن نامه تهدیدآمیز نیز باب شده که اگر برای سخنرانی در شهر ما حاضر شوید با «مشکل» مواجه خواهید شد. در این زمینه به نظر می‌رسد آقای روحانی رویکرد باثبات و برنامه‌ریزی شده‌ای برای مقابله با این گروه‌ها ندارد.(آرمان)

دبیرکل حزب موتلفه: جای تأسف دارد کسی با سابقه محکومیت به جرائم متعدد به عنوان دبیر‌کل یک حزب در ضیافت رئیس جمهور دعوت شده و گستاخانه از سران فتنه دفاع می‌کند(نسیم)

مرعشی عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی: هیچ گروهی عارف را به‌عنوان لیدر سیاسی خود قبول ندارد و اگر او بخواهد مقابل خاتمی ایستاده و راه دیگری پیش بگیرد "کارش تمام است".(تسنیم)

سعید لیلاز عضو شورای مرکری کارگزاران: من معتقدم هرچند رفع تحریم ها امری ضروری برای کشور است اما در عین حال قرار هم نیست پس از توافق معجزه ای اتفاق بیفتد.(خبرآنلاین)

ابتکار: رفتار ایرانیان در حفظ و مصرف انرژی از جمله بدترین الگوهای رفتاری است(خبرآنلاین)

اکبر ترکان: برخی فسادهای یاران احمدی‌نژاد به صورت کوهی از یخ مخفی است به‌طوری که بدهی‌های دولت از سال گذشته به سیستم بانکی کشور اضافه می‌شوند و دولت قبلی هزار هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت فروخته است حال این اوراق سررسید شده‌اند. بدهی‌های ناشی از فروش اوراق مشارکت و سررسید شدن آنها از دولت قبلی به بانک‌ها حدود ۹۰ هزار میلیارد تومان است. از سوی دیگر دولت قبلی ۴۷ میلیارد دلار بدهی برای وزارت نفت تراشیده است. اینها تازه بخشی از تخلفات و بی‌نظمی‌های گذشته است. حالا من از مدعیان دولت قبل می‌پرسم آیا می‌توانند این ادعاها را تکذیب کنند و مدعی باشند که هنوز پاکدست هستیم.(اعتماد)

احمد حکیمی‌پورعضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات: اینکه همه سلایق درون نظام در انتخابات شرکت کنند و مردم پای صندوق‌های رای بیایند از تاکید‌های آقای هاشمی بوده و تاکید بر نقش مردم و رای مردم در انتخابات از مسائلی است که آقای هاشمی همواره پیگیر آن بوده. آقای هاشمی در برگزاری انتخابات سالم و رقابتی نقش مهمی ایفا کرده است.(اعتماد)

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران: موافقت دولت با گرانی حداکثر ۱۰ درصدی سه کالای پرمصرف شیر، ماست و پنیر(مهر)

کاظم جلالی رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت: نمی‌توان دهن مجلس و نماینده‌ها را بست آنها رویه‌شان در برابر تندروها و تندروی‌ها سکوت است چون اگر صد سال هم روی خود کار کنند باز هم نمی‌توانند مثل تندروهای مجلس فریاد بزنند.(ایسنا)

معاون وزیر خارجه آمریکا: باید روسیه و ایران را متقاعد کنیم که منافعشان در سوریه حتی پس از اسد حفظ خواهد شد(انتخاب)

آیت‌الله لاریجانی: قضات ما با این حجم کاری فرسوده می‌شوند و این واقعاً دشواری کار قضا را بیشتر می‌کند؛ این میزان پرونده و رسیدگی کار بسیار مهمی است که در قوه قضائیه انجام می‌شود. (فارس)

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی دولت دهم، گفت: ساخت مسکن مهر اشتباه نبود اما ایرادی که به نیکزاد وارد است این است که به توصیه صاحب‌نظران و مجریان باتجربه برای شروع نکردن پروژه‌های جدید توجه نکرد. (فارس)

رحمانی فضلی: بر اساس آمار سه ماهه اول امسال از 312 کنسرت دارای مجوز تنها 9 کنسرت برگزار نشده که 3 مورد آن از طرف برگزار کنندگان و یک مورد به دلیل اشکال محتوائی از سوی وزارت ارشاد لغو شده است. (اینستاگرام وزیر)

روحانی: انتظار ویژه از جمهوری اسلامی ایران دستگاه قضایی قوی، کارآمد و در دسترس همگان است، دستگاه قضا باید برای همه شفاف باشد، این شفافیت تنها با قانون نیست بلکه باید رویه های قضایی شفاف و در اختیار مردم قرار گیرد. (ایرنا)

لاریجانی: ایران را مجبور نکنید،در روند فعالیت های هسته ای سرعت دهد. (خیرآنلاین)

سراج، رییس بازرسی کل کشور: اموال بابک زنجانی کفاف تمام بدهی اش را نمی دهد. (ایرنا)

گودرزی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: دانشجویان باید با تشکیل کمپ‌های اقتصاد مقاومتی به جنگ اقتصادی بروند و به رونق اقتصاد درون‌زا کمک کنند. (تسنیم)

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top