تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/04/14 - 17:10
کد خبر: 171988

با گجت SlidenJoy؛

صفحه نمایش‌‌های اضافه را به لپ‌تاپ خود بیافزایید +فیلم

صفحه نمایش‌‌های اضافه را به لپ‌تاپ خود بیافزایید +فیلم

تاکنون تلاش‌‌های زیادی را برای اضافه کردن نمایشگرهای اضافه به دستگاه‌‌های الکترونیکی همچون لپ تاپ‌‌ها و تبلت‌‌ها دیده‌ایم. اما نمونه‌‌هایی که تا به حال ساخته شده‌اند عمدتاً حجیم، سنگین و ناکارامد بوده اند. این بار می خواهیم شما را با نمونه‌ای جدید و موفق از این گجت‌ها آشنا کنیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: تاکنون تلاش‌‌های زیادی را برای اضافه کردن نمایشگرهای اضافه به دستگاه‌‌های الکترونیکی همچون لپ تاپ‌‌ها و تبلت‌‌ها دیده‌ایم. اما نمونه‌‌هایی که تا به حال ساخته شده‌اند عمدتاً حجیم، سنگین و ناکارامد بوده اند. این بار می خواهیم شما را با نمونه‌ای جدید و موفق از این گجت‌ها آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ استارت آپی بلژیکی به نام Sliden'Joy می‌‌خواهد این بار با صفحه‌هایی 13،15 و 17 اینچی سبک و تمام اچ دی را برای لپ‌تاپ‌‌ها به کاربران عرضه کند.

این صفحه‌نمایش اضافه می‌‌تواند بر روی دستگاه‌‌های Mac و PC کار کند و به لطف لولاهای آلومینیومی می‌‌توان آن‌‌ها را به سادگی تا 180 درجه چرخاند تا فضای کاری دو یا سه برابر افزایش پیدا کند. کاربران می‌‌توانند Sliden'Joy را به صورت مغناطیسی به پشت صفحه‌نمایش لپ‌تاپ خود متصل کنند و با اتصال آن به درگاه‌‌های USB 2.0 یا USB 3.0 از آن استفاده کنند.

به گفته‌‌ی یکی از مؤسسان این استارت‌آپ، اگرچه این گجت در نمونه‌‌ی اولیه‌‌ی خود نیز خوب کار می‌‌کند، اما هنوز لولاها و سایر اجزا جای کار دارند تا بتوان از عملکرد عالی آن‌‌ها مطمئن شد.

وزن نهایی این محصول بسته به اجزا و پرداختی که بر روی آن قرار می‌‌گیرد متفاوت خواهد بود؛ اما ضخامت آن برای دو صفحه‌نمایش اضافه تنها 1.7 سانتی متر است و می‌‌توان آن را نازک‌تر نیز کرد.

کمپین کیک استارتر Sliden'Joy از دو روز دیگر آغاز خواهد شد و قرار است دستگاهی را به بازار ارائه کند که می‌‌توان به کمک آن نمایشگرهایی 13، 15، و 17 اینچی را به با قیمتی 200 تا 300 یورویی به لپ‌تاپ خود اضافه کنیم. روکش بیرونی و پرداخت نهایی دستگاه را می‌‌توان از جنس چوب، کربن یا چرم انتخاب کرد که البته این‌‌ها بر قیمت نهایی دستگاه خواهند افزود.

اگر همه چیز خوب و بر طبق برنامه پیش برود دستگاه نهایی در عرض یک سال به دست سفارش‌دهندگان خواهد رسید و تا آن زمان می‌‌توان از طریق ویدیویی که در زیر آمده است از قابلیت‌‌های این دستگاه لذت برد!

دانــلــود

منبع: gizmag

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
تقلب در کنکور سراسری صفر است
آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top