تاریخ انتشار: شنبه 1394/05/10 - 10:09
کد خبر: 174477

آخرین روز مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری؛

نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور +جدول

نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور +جدول

داشتن دیپلم دوره چهار ساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسط و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ 31/6/94 اخذ شود و یا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برای کلیه متقاضیان الزامی است.

خبرنامه دانشجویان ایران: آخرین روز انتخاب رشته آزمون سراسری فرا رسید و همچنان اخباری پیرامون کم و کیف نحوه انتخاب رشته داوطلبین کنکور 94 به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار صنفی – آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نحوه ثبت نام در دوره های بدون آزمون در دانشگاه پیام نوراستان البرزهمزمان با انتخاب رشته داوطلبان کنکورسراسری اعلام شد.

علاقه مندان به شرکت در دوره های بدون آزمون می توانند تا پایان امروز 10 مرداد در رشته هایی که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور دانشجو می گیرند، ثبت نام کنند.

ثبت نام در دوره های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور همزمان با انتخاب رشته داوطلبان انجام می شود؛ در دفترچه انتخاب رشته داوطلبان، رشته محل های دوره های بدون آزمون دانشگاه پیام نور استان البرز مشخص شده است که داوطلبان می توانند این رشته ها را برای ورود به دانشگاه انتخاب نمایند.

ثبت نام در دوره های بدون آزمون دانشگاه پیام نور از 5 مرداد ماه همزمان با انتخاب رشته داوطلبان انجام می شود و داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و یا پورتال اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور استان البرز به نشانی http://alborz.pnu.ac.ir مراجعه نمایند.

داوطلبان می‌توانند پس از پرداخت مبلغ 150 هزار ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 150 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

داشتن دیپلم دوره چهار ساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسط و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ 31/6/94 اخذ شود و یا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برای کلیه متقاضیان الزامی است.

چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت‌نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی است، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ 150 هزار ریال دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) را دریافت کند.

منظور از ثبت‌نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی این است که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود؛ هیچ داوطلبی نمی‌تواند بطور همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت کند.

داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1394 ثبت‌نام کرده‌اند ولی در جلسه آزمون غابب بوده و یا مجاز به انتخاب رشته نشده اند نیازی به ثبت نام مجدد در این مرحله را ندارند و می توانند انتخاب رشته کنند مگر اینکه متقاضی انتخاب رشته در گروه یا گروه های آزمایشی علاوه بر گروه آزمایشی ثبت نامی خود باشند.

توضیحات لازم دراین خصوص در دفترچه راهنمای مذکور درج شده است که داوطلبان میتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آنرا دریافت و مطالعه نمایند.

نشانی مراکز:: واحدهای دانشگاه پیام نور استان البرز

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top