تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/05/13 - 08:20
کد خبر: 174916

جمعی از دانشجویان بورسیه خطاب به ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه؛

دفاع ائمه جمعه از مظلومیت جبهه علمی و دانشگاهی انقلاب را خواستاریم

دفاع ائمه جمعه از مظلومیت جبهه علمی و دانشگاهی انقلاب را خواستاریم

ما دانشجویان مظلوم بورسیه از شمابه عنوان فرماندهان خط مقدم بصیرت که کارنامه ای شایسته در فتنه های مختلف در دفاع از ولایت داشته اید تقاضای کمک در روشنگری داریم. تریبون مقدس نماز جمعه همواره محلی برای ندای حق طلبی و دفاع از مظلومان بوده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: جمعی از دانشجویان بورسیه در نامه ای به نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه خواستار روشنگری آنها در سخنرانی های خود شدند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، در قسمتی از این نامه آمده است: ما دانشجویان مظلوم بورسیه از شمابه عنوان فرماندهان خط مقدم بصیرت که کارنامه ای شایسته در فتنه های مختلف در دفاع از ولایت داشته اید تقاضای کمک در روشنگری داریم. تریبون مقدس نماز جمعه همواره محلی برای ندای حق طلبی و دفاع از مظلومان بوده است.

متن این نامه به شرح زیر است:

حضرات ایات نمایندگان معزز ولی فقیه و ائمه بابصیرت جمعه دامت برکاتهم
با عرض سلام و تحیت

همانگونه که مستحضرید یکی از چالش هایی که دنبالگان جریان فتنه 88 با هدف از میدان خارج کردن نیروهای مومن و انقلابی از محیط دانشگاه کلید زده اند بحث بورسیه های دولت قبل با کلیدواژه بورسیه های "غیرقانونی" است. این جریان با القای تهمت ها و بهانه جویی های کذب و غیرحقوقی سعی در بدنام کردن نیروهای ارزشی و متعهد دانشگاه ها داشته و برنامه ای خطرناک را در این باره در دست اقدام دارند که مقدمات فتنه ای شبیه فتنه 88 را در سطح گسترده تر، با چینش نیروهای خود در بدنه دانشگاه ها آغاز کرده اند.

براساس دلایل متقن حقوقی تمام بورسیه های دولت قبل که به تایید کمیسیون اصل نود نیز رسیده است قانونی بوده و در حیطه اختیارات قانونی و حقوقی وزارت اعطا شده اند. این تصدیق به تایید وزیر محترم علوم در کمیسیون اصل نود نیز رسیده است که پس از گذشت نزدیک به 40 روز  از ابلاغ قانونی آن وزرات علوم با به سخره گرفتن نهادهای قانونی کشور از اجرای آن استنکاف می ورزد.

این مظالم آشکار در کنار بی یاوری دانشجویان مظلوم بورسیه به حدی رسید که امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله شخصا نسبت به مظلومیت جوانان متعهد و ارزشی موضعی قاطع را بیان فرمودند.

پس از این بیان تاریخی لازم است پیروان صدیق ولایت به ولی واجب الطاعه خویش اقتدا نمایند و مواضع محکمی در دفاع از مظلومیت دانشجویان بورسیه اتخاذ نمایند. در روزهای پس از این بیانات ارزشمند رهبر حکیم انقلاب، مطالبه تحقق عدالت مد نظر معظم له در مورد جوانان مظلوم باید سرلوحه تمام نهادهای نظام و افراد موثر در جای جای میهن اسلامی قرار گیرد و بر همه سربازان ولایت لازم است نسبت به اعمال بانیان یکی از غلط ترین کارهای سال های اخیر که در وزارت علوم لانه کرده و با خیال باطل خویش نظرات و اوامر ولی فقیه را مشمول مرور زمان و فراموشی خواهند کرد، عکس العمل در خور شان سربازی ولایت نشان دهند.

ما دانشجویان مظلوم بورسیه از شمابه عنوان فرماندهان خط مقدم بصیرت که کارنامه ای شایسته در فتنه های مختلف در دفاع از ولایت داشته اید تقاضای کمک در روشنگری داریم. تریبون مقدس نماز جمعه همواره محلی برای ندای حق طلبی و دفاع از مظلومان بوده است. تاسی ائمه جمعه محترم به بیانات رهبر عظیم الشان انقلاب در دفاع از مظلومیت جبهه علمی و دانشگاهی انقلاب مطمئنا در ناکام گذاشتن عناصر فتنه گر در تسخیر این جبهه موثر و پر برکت خواهد بود ان شاالله.
 
با احترام
جمعی از دانشجویان بورسیه

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top