تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/06/16 - 15:28
کد خبر: 178162

آقای روحانی باید بداند که انتخابات دیگری هم در پیش خواهد بود

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه رئیس‌جمهور در قبال زحمات حزب اعتماد ملی در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ ادای «دین» نکرده است، گفت: آقای روحانی باید بداند که انتخابات دیگری هم در پیش خواهد بود.

حجت‌الاسلام ابوالفضل شکوری عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با فارس، به برنامه‌ها و سیاست‌های حزب متبوع خود برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: حزب اعتماد ملی امکان دارد برای انتخابات مجلس لیستی مستقل در تهران ارائه دهد.

وی افزود: ما در صورتی برای تهران لیستی مستقل ارائه می‌دهیم که با اصلاح‌طلبان به تفاهم نرسیم و امیدواریم که هر چه زودتر تکلیف همه مشخص شود.

شکوری «مؤتلفه اسلامی،‌ کارگزاران سازندگی و اعتماد ملی» سه حزب مؤثر برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان و تصریح کرد: این سه حزب از این منظر می‌توانند تأثیرگذاری بیشتری در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته باشند چون شبکه‌های گسترده‌ای در کل کشور دارند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه بنیه حزب اعتماد ملی ضعیف شده است گفت: ما بنا داریم علی‌رغم تمام محدودیت‌ها که در رأس آنها مشکلات مالی وجود دارد در انتخابات مجلس فعال باشیم.

وی در مورد برنامه‌های این حزب برای انتخاب سال ۱۳۹۰ و نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: در سال ۹۰ جلساتی در منزل آقای منتجب‌نیا برگزار می‌شد اما فضای آن زمان،‌ فضای تحریم انتخابات بود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خاطر نشان کرد: در همان جلسات نیز برخی از اعضا به این نتیجه رسیدند که انتخابات را نباید تحریم کرد که خود بنده نیز به صورت شخصی کاندیدا شدم و هیأت اجرایی من را رد صلاحیت کرد. و بنده نیز هیچ اعتراضی نکردم.

وی با انتقاد از عدم حمایت دولت از احزاب گفت: آقای روحانی هیچ قدمی در تقویت تحزب برنداشته است. آقای منتجب‌نیا بارها برای دیدار با رئیس جمهور در خواست وقت کرده اما روحانی هیچ زمانی را برای این دیدار هماهنگ نکرده است در حالی که حزب اعتماد ملی مؤثرترین حزب در تشکیلات انتخاباتی روحانی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام شکوری‌ در حالی معتقد است که حزب اعتماد ملی تاثیرگذاری بسیاری در تشکیلات انتخاباتی حزب اعتماد ملی دارد که غلامحسن کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی اخیراً گفته است که دولت روحانی با همت کارگزاران و سرمایه‌گذاری هاشمی شکل گرفت.

بی توجهی به آرا اصلاح‌طلبان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صدای محسن رهامی رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را نیز آورده بود.

وی در ایلام گفته بود که یک شخص با رای احزاب، اشخاص و انجمن ها بالا می آید و رئیس جمهور می شود، اینکه آن آقا بگوید من به هیچ حزبی وابسته نیستم نشان از بی(...) اوست، از کجا آوردید؟ ما ده به ده و شهر به شهر گشتیم و آراء را به حساب جاری شما حواله کردیم، مگر ما مرض داشتیم که هزینه دادیم، اگر کمک نمی کردیم جلیلی به روی کار می‌آمد.

شکوری در این مصاحبه می‌گوید که روحانی در قبال زحمات حزب اعتماد ملی در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ ادای دین نکرده است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تاکید کرد: آقای روحانی باید بداند که انتخابات دیگری هم (ریاست جمهوری ۹۶) در پیش خواهد بود.

وی اضافه کرد: اعضای حزب اعتماد ملی در انتخابات ۹۲ یا مسئول ستادهای آقای روحانی بودند یا قائم مقام آن. حالا هم در چینش استانداران از یکی دو نفر از اعضای حزب اعتماد ملی گماشته‌اند در حالی که این افراد مدتهاست در حزب ما نقشی نداشتند.

وی در پایان تاکید کرد: تأثیر عملی حزب اعتماد ملی در انتخابات ۹۲ و پیروزی حسن روحانی بسیار بالا بود. حزب (منحله) مشارکت و سازمان مجاهدین اصلا روحانی را قبول نداشتند و بیشتر دور و بر عارف چرخ می‌خوردند و بعد هم که حمایت کردند تأثیر روانی داشتند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ناشناس
1394/06/16 - 15:37

بله. اما وزیر کشور نتیجه انتخابات بعدی را از قبل تعیین کردند! فرمودند این دولت حتما هشت ساله می شود!
تورهای مسافرتی آفری
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top