تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/07/08 - 07:30
کد خبر: 180608

سرعت اینترنت افزایش می یابد

معاون شرکت ارتباطات زیرساخت از بهره برداری از پروژه «تدبیر» در نیمه اول سال ۹۵ خبرداد و گفت: با اجرای این پروژه ظرفیت اینترنت بین الملل و اینترنت داخل کشور افزایش می یابد.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون شرکت ارتباطات زیرساخت از بهره برداری از پروژه «تدبیر» در نیمه اول سال ۹۵ خبرداد و گفت: با اجرای این پروژه ظرفیت اینترنت بین الملل و اینترنت داخل کشور افزایش می یابد.

معاون شرکت ارتباطات زیرساخت از بهره برداری از پروژه «تدبیر» در نیمه اول سال ۹۵ خبرداد و گفت: با اجرای این پروژه ظرفیت اینترنت بین الملل و اینترنت داخل کشور افزایش می یابد.

مهدی کریمی نیسیانی در حاشیه نمایشگاه تله کام با اشاره به فعالیت های صورت گرفته برای افزایش ظرفیت زیرساخت های ارتباطی کشور گفت: پروژه تلاش، پروژه هاب ماهواره ای، پروژه تدبیر و پروژه تجمیع از جمله های پروژه هایی هستند که در راستای توسعه شبکه ارتباطی کشور به اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته با اجرای پروژه تلاش، توسعه شبکه انتقال نوری کشور انجام شد و ظرفیت زیر ساخت انتقال کشور به بیش از ۲ برابر افزایش یافت افزود: در سال جاری نیز ارتقاء و توسعه لایه آی پی شبکه زیرساخت انجام شده و ۵ هزار کیلومتر فیبر نوری در کشور به بهره برداری رسیده است.

معاون طرح و توسعه شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اجرای پروژه تدبیر ۱ گفت: توسعه شبکه ارتباطات زیر ساخت و افزایش ظرفیت آن در این پروژه مد نظر قرار گرفته است و در بخش دوم این پروژه قرار است تا نیمه اول سال ۹۵ ظرفیت اینترنت بین الملل یک ترابیت در ثانیه و ظرفیت اینترنت داخل کشور ۱۰ ترابیت در ثانیه افزایش پیدا کند.

کریمی نیسیانی با اشاره به اجرای پروژه نور ۲ نیز گفت: این پروژه زیرساخت شبکه اصلی فیبر نوری کشور است که مراحل اجرایی آن تا اوایل سال ۹۶ انجام می شود و ۱۳ هزار کیلومتر فیبر نوری به ظرفیت فعلی کشور افزوده خواهد شد.

وی از پروژه اوج و تجمیع ۲ به عنوان دیگر پروژه های در دست اجرای شرکت ارتباطات زیر ساخت اشاره کرد و گفت: پروژه تجمیع نیز سال آینده با هدف توسعه لایه های داخلی شبکه اینترنت افتتاح خواهد شد.

معاون شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید بر توسعه لایه آی پی شبکه ارتباطی کشور در راستای اجرای اصول شبکه ملی اطلاعات و رفع مشکلات ارتباطی حوزه دیتا خاطرنشان کرد: این زیرساخت ها از جمله عناصر طرح شبکه ملی اطلاعات محسوب می شود.

منبع: مهر

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top