تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/07/13 - 20:42
کد خبر: 181192

حاشیه‌هایی دیگر در یک جشن دانشگاه اصفهان؛

برگزاری دیسکو کوچک و تئاتر عشوه‌گری دختران برای پسران! +فیلم

برگزاری دیسکو کوچک و تئاتر عشوه‌گری دختران برای پسران! +فیلم

روز دوشنبه کنسرت موسیقی در تالار شهید آوینی حوزه معاونت دانشجویی تحت نظارت معاونت فرهنگی دانشگاه و مقارن با اذان ظهر و عصر برگزار می شود و کل برنامه طوری برنامه ریزی شده است که موسیقی های غیرمجاز و تحریک کننده پخش و همراه با دست و پایکوبی همراه باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: هنجارشکنی در دانشگاه اصفهان بار دیگر فضای دانشگاه را با شوک روبرو نمود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشگاه اصفهان جزء یکی از دانشگاه های مادر در استان اصفهان و یکی از قطب های علمی کشور، در حال و هوای شروع سال تحصیلی همچنان با حاشیه هایی همراه است. غافل از اینکه ادامه مسئولیت دکتر هوشنگ طالبی به عنوان سرپرستی دانشگاه از خردادماه سال ۹۳ بصورت غیرقانونی (بیش از شش ماه سرپرستی- از آذر سال ۹۲) چه تبعات جبران ناپذیری در رشد علمی و عملی دانشگاهیان داشته است. کانون های دانشجویی همراه با دولت یازدهم (در حین غفلت و خواب دیگر تشکل ها و در زمان بازگشت شهدای حجاج و عزادار بودن ملت ایران)، اقدام به برگزاری دیسکو کوچک و جلسات تئاتر همراه با رقص می نمایند. به عنوان نمونه در عصر روز یکشنبه کانون هلال احمر دانشگاه اصفهان اقدام به برگزاری برنامه تئاتر و موسیقی نمود که سراسر آن همراه با رقص و آواز و بکار بردن الفاظ رکیک و وقیح و به همراه عشوه گری های دختران برای پسران بود. این برنامه که با مجوز معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و با نظارت امور فرهنگی آن دانشگاه با عنوان جشن دانشجویان جدیدالورودی کانون هلال احمر برگزار شد، ازجمله هنجارشکنی هایی تأسف بار بود که در عرصه فعالیت های فرهنگی دانشگاه در شروع سال تحصیلی دانشجویان برگزار شد.

شنیده ها حاکی از آن است که نماینده جمعیت هلال احمر استان نیز در این مراسم حضور داشته است که به دلیل رقت بار بودن مراسم، آنجا را ترک می کند.

لازم به یادآوری است چندی پیش در فضای مجازی فیلم جشن و دیسکوی رقص و پایکوبی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه منتشر شد.

حرکات عجیب در مراسم جشن خوابگاه ها

دانلود

*************

برگزاری تئاتری با اجرای رقص و آواز

دانلود

در اقدامی دیگر روز دوشنبه کنسرت موسیقی در تالار شهید آوینی حوزه معاونت دانشجویی تحت نظارت معاونت فرهنگی دانشگاه و مقارن با اذان ظهر و عصر برگزار می شود و کل برنامه طوری برنامه ریزی شده است که موسیقی های غیر مجاز و تحریک کننده پخش و همراه با دست و پایکوبی همراه باشد.

شایان ذکر است عالی ترین مسئول وزارت علوم نیز به جای تعیین تکلیف این دانشگاه در خوابی گران به سر می برند گویی که سرپرست دانشگاه به رئیس دانشگاه تبدیل شده است!

متن حکم محمد فرهادی را در زیر مشاهده می کنید:

در متن مشاهده می کنید که دکتر طالبی را به عنوان «رئیس دانشگاه» در حکم به استاندار اصفهان معرفی نموده است! بار حقوقی این حکم چیست؟ آیا وزیر علوم نمی داند که فردی که «سرپرست» است و زمان سرپرستی ایشان بیش از یک سال می گذرد نمی توان عنوان رئیس خطاب نمود؟ آیا این امر داستانی دیگر به همراه ندارد؟

این در حالی است که فرهادی وزیر علوم از اولویت های کاری خود رسیدگی به وضع سرپرستان دانشگاه ها و بویژه از عوامل استیضاح وزیر قبلی (فرجی دانا) را رئیس دانشگاه اصفهان دانستند، لیکن چطور شده است که بعد از ۲ سال هنوز وضعیت دانشگاه اصفهان معلوم نشده و گمانه زنی ها و پیگیری و حضور دکتر طالبی در کلیه مراسم ها و حضور در بین مسئولین استان و ارائه گزارش و ابراز تعامل پس از تایید حکم ریاستش ادامه دارد!

لازم به یادآوری است چندی پیش هوشنگ طالبی سرپرست دانشگاه در نشست خبری خود و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر چگونگی وضعیت وی در دانشگاه اصفهان با توجه به پایان مدت حکم سرپرستی او گفته بود: «بنده همچنان در محل کار حاضر شده و به فعالیت ادامه می‌دهم.»

دانشگاه اصفهان با بیش از ۱۵ هزار دانشجو و رتبه سوم در رتبه بندی ISC در مرحله سرپرست دانشگاهی باقی ماند و حکم ریاست وی صادر نشده است. طبق قانون مدت زمان سرپرستی بر دانشگاه‌ها حداقل ۳ و حداکثر ۶ ماه است و پس از آن وزارت علوم موظف است رئیس دانشگاه را به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کند. وزیر علوم سه ماه فرصت دارد تا گزینه پیشنهادی خود برای ریاست یک دانشگاه را برای بررسی صلاحیت به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کند و البته در قانون پیش‌بینی شده که در صورت مطرح نشدن پرونده افراد در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی، سرپرست دانشگاه تا ۶ ماه می‌تواند با حکم مستقیم وزیر علوم در این سمت باقی بماند. در چنین شرایطی، دانشگاه اصفهان به عنوان یکی از دانشگاه‌های مادر کشور، بیش از یک سال است که برخلاف تصریح قانون، توسط سرپرست اداره می‌شود.

هوشنگ طالبی آذرماه سال ۹۲، با حکم رضا فرجی‌دانا وزیر سابق علوم به عنوان سرپرست دانشگاه اصفهان منصوب شد و اکنون پس از گذشت یک سال و اندی همچنان به عنوان سرپرست این دانشگاه مشغول به فعالیت است.

منبع: ندای اصفهان

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ناشناس
1394/07/13 - 22:28

روحانی ، مچکریم! مچکریم که بعد از سی چند سال فداکاری برای اسلام ،به رقاصی در دانشگاه رسیده ایم.
ناشناس
1394/07/13 - 22:47

روحانی منتظر تغییر کامل مجلس است!
امير
1394/07/14 - 12:56

چقدر خوب كه فضاي دانشگاه پر نشاط باشه. لابد خوب بود اول سال تحصيلي با عزاداري شروع ميشد. قبول كنيد اين مردم ميخوان مثل كشورهاي ديگه شاد باشند. والا ما كه تو كانادا ديديم دانشگاه ها كلاب دارند و كلي دانشجوها شادند. وقتي پروژه هاي دانشجوها به سرانجام ميرسه تو خود دانشگاه جشن مي گيرند. دانشگاه هاشون هم از لحاظ علمي و توليد علم قابل قياس با دانشگاه هاي ما نيستن. دست هر كي كه مي خواد مردم ما رو با شادي آشتي بده درد نكنه و خدا بهش بركت بده. لطفا نشر كنيد.
سلامتی
1394/07/20 - 09:42

نکته ای که میخوام بگم اینه که اگر اشتباهی هم صورت گرفته باشه باید بخشید هر چند میدونم این کامنتم چاپ نمیشه .
زنده باد ایران و ایرانی و هر کسی که در راه ایراااان جان داد ...
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top