تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/07/19 - 12:16
کد خبر: 181817

«منافع ملی» قربانی سکوت و بی اطلاعی خواص و ذوق بزک کنندگان آمریکا

در تــاریــخ ثـبـت شد

در تــاریــخ ثـبـت شد

مرجع تقلید محترمی هم راستا با روزنامه های اصلاح طلب در نامه ای به استناد اطلاعاتی که فرموده اند از مطلعین گرفته اند، فرموده اند که : «هر روز که با شک و تردید سپری می‌شود مبالغ هنگفتی ضرر به کشور وارد می‌گردد.» این موضوع اساسا «کذب» و خلاف واقع بود، چرا که هنوز 26مهر یعنی موعد اجرای توافق فرا نرسیده است که بخواهد هزینه ای بر کشور تحمیل شود

خبرنامه دانشجویان ایران: کلیات طرح موسوم به اقدام متناسب که توسط فراکسیون رهروان ارائه شده بود، امروز به تصویب رسید. این طرح که با ضعف های گسترده همراه هست و بندهایی قابل تفسیرتر و کلی تر از برجام را مطرح کرده بود، در حالی به تصویب رسید که موفق شد تلاش های 40 روزه کمیسیون برجام را نیز به حاشیه ببرد. نمایندگان تصویب کننده این طرح حتی قبول نکردند، رای گیری به صورت کاغذی صورت بگیرد تا کسی در آینده از آنها درباره این طرح سوال نکند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تصویب این طرح که حاصل فضای شکل گرفته در میان علما و مراجع، برخی از نمایندگان مجلس، مردم و فضای روزنامه های بزک کننده آمریکا بود، نقطه مهمی در تاریخ جمهوری اسلامی خواهد بود. چرا که در آینده تاریخ گواهی خواهد داد که در شرایطی که به فرموده رهبر معظم انقلاب همه کفر در مقابل همه حق قرار گرفته بود چه کسانی با برخوردهای سهل اندیشانه اجازه و شرایط نفوذ را برای دشمن فراهم کردند. اگرچه ساختار جمهوری اسلامی که متکی بر اراده الهی ، ولی فقیه و مردم است همه دشمنی ها را از بین برده و خواهد برد، اما برای ثبت در تاریخ هم که شده مرور رفتار گروههای سیاسی می تواند برای آینده مفیدباشد.

یکی از علمای جلیل القدر، با بیان عین این عبارات «اگر موضوعی به ضرر کشور و انقلاب باشد رهبری معظم انقلاب تسلیم نخواهند شد.» طلاب و انقلابیون را از تحصن و امثالهم بازداشته و معلوم نیست دقیقاً با چه استنادی گفته است که: «یک طلبه و روحانی امروزی باید بداند در کشور و جهان چه می گذرد، اما اینکه وارد متن سیاست شود و به خاطر موافقت یا مخالفت با مسأله ای به دسته بندی، اجتماع و تحصن دست بزند قطعاً این خلاف خواسته رهبری است».

اولا این موضوع که این «قطعا خلاف خواسته رهبری است» با کدام سند برای منفعل کردن جوانان حزب اللهی مطرح شد؟!

در ثانی شکی در این نیست که تا کنون هم اقتدار ولایت فقیه و حضور مردم بوده که انقلاب را از مراحل مختلف عبور داده، اما بعد از اظهار نظر این عالم بزرگوار این سوال پیش می آید که اگر قرار است همه امور منوط به ولی فقیه شود و خواص ایشان را تنها بگذارند پس چه لزومی برای حضور علما و مراجع در کلیه امور سیاسی است؟ ان شالله که منظور این عالم جلیل الرتبه این نبوده است.

مرجع تقلید محترمی هم راستا با روزنامه های اصلاح طلب در نامه ای به استناد اطلاعاتی که فرموده اند از مطلعین گرفته اند، فرموده اند که : «هر روز که با شک و تردید سپری می‌شود مبالغ هنگفتی ضرر به کشور وارد می‌گردد.»

این موضوع در روزهای بعد توسط رسانه های بزک کننده آمریکا و حتی خود رییس جمهور مطرح شد که با تاخیر در اجرای برجام به کشور خسارت وارد می شود. روزنامه اعتماد امروز یکشنبه 19مهر در گزارشی از خسارت 400میلیارد تومانی روزانه به خاطر تاخیر در اجرای برجام نوشت.

در شرایطی این موضوع توسط مرجع تقلید محترم و روزنامه های اصلاح طلب و رییس جمهور مطرح شد که اساسا «کذب» و خلاف واقع بود، چرا که هنوز 26مهر یعنی موعد اجرای توافق فرا نرسیده است که بخواهد هزینه ای بر کشور تحمیل شود که روزنامه بزک کننده آمریکا برای هزینه های تاخیر در اجرای برجام کنتور انداخته اند.

اما وکلای ملت در این برهه چه کردند؟ درخواست رهبری انقلاب این روزها برای برخی از نمایندگانی که با عکس امام و رهبری و یقه آخوندی یا دیپلمات و با شرکت در مجامع مذهبی رای آورده اند در وهله چندم اولویت قرار دارد. چرا که با منافع شخصی آنان در تثبیت موقعیت سیاسی و اقتصادی آنان تعارض داشت. برای همین عجیب نبود که برخی از این نمایندگان موسوم به اصولگرا که با نام اصولگرایی و انقلاب و حزب الله و ... رای آورده اند، حساسیت خاصی درباره «برجام» نشان ندادند. این افراد امروز به ستون نویس روزنامه های بزک کننده آمریکا تبدیل شوند! و اصلا تعجب نداشت رسانه ای که با مطالب و کاریکاتورهایش بارها نشان داده است اندک پایبندی به مسائل اخلاقی ندارد، از اظهارات «موافق توافق»نماینده ای که مجالس «وعظ و اخلاق» دارد، تیتر بگیرد!
این نمایندگان حتی در روزهای آخر به تماس از دفتر آقا، به جای بیانات صریح آقا تاکید کردند. علی لاریجانی که روزی منتقدان را به مخفی شدن پشت سر رهبری متهم می کرد، هفته گذشته در میانه دفاع از طرح دوفوریتی (که البته دوفوریت آن رأی نیاورد) مذبور جمله ای می گوید که قابل تامل است. او می گوید: از دفتر «آقا» زنگ زدند که چرا زودتر در مورد توافق تصمیم‌گیری نمی‌کنید؟ لاریجانی سپس به نامه روز گذشته آیت الله مکارم نیز اشاره می کند. نامه ای که برخی مدعی هستند آیت الله مکارم در آن از نامه های متعدد مردمی برای به نتیجه رساندن برجام می گوید.

اعضای کمیسیون امنیت ملی هم در این برهه تاریخی به خوبی نشان دادند که برایشان منافع شخصی بر امنیت ملی ترجیح دارد. این را زمانی دریافتیم که رییس این کمیسیون حتی نمی دانست تحریم های اولیه و ثانویه یعنی چه؟

حالا حامیان برجام در مجلس تنها به انتخابات آینده فکر می کنند!

روزهای ذوق بزک کنندگان آمریکا هم سررسیده است، آنها که در طول دوران مذاکرات و شکل گیری توافق تنها به «توافق به هر قیمتی» می اندیشند، بعد از توافق هم فقط به فکر چیدن میوه توافق وین در بهارستان هستند. تحلیل ها می گویند، نمایندگان اصولگرایی که خیال می کنند با دفاع تمام قد از برجام در انتخابات آتی به موفقیت خواهند رسید، اشتباه کرده اند. چون حتی در صورت قبول منطق «رای آوری از طریق موافقت با برجام» ، اصلاح طلبان و بزک کنندگان آمریکا صف طویلی را پیشاپیش آنان تشکیل داده اند و نوبت به آنها نخواهد رسید.
 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ناشناس
1394/07/19 - 12:55

انالله و انا الیه راجعون
این است لحظه مرگ اصولگرایی.
و تبریک و شادباش
به محضر همه وطن فروشان عزیز، ضدانقلاب محترم فعال در بی بی سی و صدای آمریکا و دویچه وله، عناصر سکولار و بهایی و شخص کدخدا باراک اوباما و
رفیق عزیز نتانیاهو که اخیرا مراتب همکاری خود را در اجرای برجام اعلام
نمودند!
نمایندگان عزیز نخواستند در رای ورقه ای این طرح را تصویب کنند چون اسمشان افشا می شد و در تاریخ می ماند! اما در رای گیری االکترونیکی تصویبش کردند!!
عجیب است زنده ماندیم و تکرار همه ماجرای تاریخی را می بینیم.
مؤذّن
1394/07/19 - 14:22

بسمه تعالی/ واقعاً که مجلس در رأس امور است! همه امور از هر نوع و شکل‌اش. پناه بر خدا از حساب‌کشی روز جزا!
هنرمند
1394/07/19 - 16:31

رفقا کاشکی صحبت های جناب صالحی رو با دقت می شنیدید به جای سر و صدا و با عرض معذرت هوچی گری. بابا ایشون قبل از اینکه سیاسی باشه متخصص علوم هسته ایه و سوابق ایشان گواه صداقتشونه. اتفاقا این از درایت نمایندگان ما بود که رای الکترونیکی دادند چون می دونستند خیلی ها بدون منطق در دور بعد نمایندگیشون با علم کردن برجام براشون داستان درست میکنند. تو رو خدا اول خوب گوش کنید و بعد تحلیل کنید و بدون جوگیری و غرض ورزی حرف بزنید. البته قطعا ما از دولت محترممون انتظار داریم که از ظرفیت هسته ای کشور برای پیشبرد سایر علوم استفاده کند.
یک ایرانی
1394/07/19 - 19:02

آیا رفتار سیاسی که آقای لاریجانی و دوستانشان در مجلس نمایش می دهند، به یک تئاتر سیاسی مبتذل و متداول در حکومت های سکولار بیشتر شبیه است یا به جلسه قانونگذاری در مجلسی که در یک حکومت اسلامی قرار است برای مستضعفان جهان، نماد مردم سالاری باشد؟ قضاوت با شما و تاریخ.
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top