تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/07/20 - 14:19
کد خبر: 181918

از خبر اخراج دختر محجبه از کلاس تا تجاوز مامور حراست دانشگاه؛

خبرهایی که از دانشگاه منتشر شد و واقعیت نداشت

خبرهایی که از دانشگاه منتشر شد و واقعیت نداشت

همچنین پایگاه خبری آفتاب با انتشار خبری با تیتر «تجاوز مامور حراست دانشگاه به دختر دانشجو» مدعی شده است که روز چهارشنبه 8 مهرماه یک مامور حراست به یک دختر دانشجو در دانشگاه رازی کرمانشاه تجاوز کرده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: در طول چند روز اخیر خبرهایی از دانشگاه ها در رسانه های خبری منتشر شد که به نوعی جنجال ساز بود و به سرعت در دیگر رسانه های خبری نیز منتشر شد. جالب آنکه این اخبار واقعیت نداشتند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روز چهارشنبه 15 مهرماه تعدادی از رسانه ها و خبرگزاری های رسمی کشور از جمله خبرگزاری فارس اقدام به انتشار خبری کردند که در آن ادعا شده بود که یکی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دختر محجبه دانشجو را به دلیل داشتن پوشش چادر از کلاس درس اخراج کرد.

این در حالیست که چنین اتفاقی در طول سال تحصیلی جاری در این دانشگاه رخ نداده است و البته مواردی مبنی بر ممنوعیت حضور دانشجویان دختر با حضور چادر در آزمایشگاه در تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی از جمله دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وجود دارد که هر از چندگاهی متأسفانه زمینه بروز برخی حواشی را فراهم کرده است.

همچنین پایگاه خبری آفتاب با انتشار خبری با تیتر «تجاوز مامور حراست دانشگاه به دختر دانشجو» مدعی شده است که روز چهارشنبه 8 مهرماه یک مامور حراست به یک دختر دانشجو در دانشگاه رازی کرمانشاه تجاوز کرده است.

آفتاب در این خبر مدعی شده است: "این مامور حراست که به گفته دانشجویان تا پیش از این فاجعه مامور نبوده بلکه مدیر حراست دانشگاه تشریف داشته است به همراه دختر دانشجو دستگیر و سپس روز دوشنبه آزاد شدند. مدیر فعلی حراست دانشگاه که با ایسنا هم مصاحبه کرده گفته است که جناب متجاوز به جرم حمل سلاح و رابطه با نامحرم دستگیر شده. از طرفی رئیس دانشگاه هم گفته که اتفاقا از چند ماه پیش هم به رفتار این مامور حراست مشکوک بوده‌اند اما او را دستگیر نکرده‌اند چون نیروهای امنیتی- شما بخوانید اطلاعاتی- گفته‌اند که فعلا او را دستگیر نکنید تا ما اطلاعاتمان را کامل کنیم!

جالب اینکه خبر کذب آفتاب به اینجا ختم نشده و در ادعایی جالب و غیرواقع بیان نموده که نزدیک به ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه رازی هم در اعتراض به این اتفاق تجمع کردند و خواستار برخورد با این فرد شدند!

گفتنی است در سال تحصیلی جاری هیچ خبری مبنی بر چنین رخدادی در هیچ یک از دانشگاه های کشور به دست نیامده و مشخص نیست که پایگاه خبری آفتاب با چه هدفی اقدام به انتشار این خبر کذب کرده است.

پیگیری های خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» نشان می دهد آخرین خبری که پیرامون رفتار غیراخلاقی یکی از کارکنان حراست دانشگاه رازی کرمانشاه وجود دارد مربوط به سال 1385 می باشد که پس از اطلاع مسئولین دانشگاه از این اقدام، نامبرده از کار اخراج و جهت رسیدگی به اتهامات مربوطه به مقامات قضایی معرفی شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top