تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/07/20 - 11:20
کد خبر: 181920

روزنامه هاشمی رفسنجانی: اصلاح طلبان قویتر از لاریجانی دارند؟

جهانگیری در فروردین ماه چه گفته بود؟؛ «مجلس مطلوب دولت»

جهانگیری در فروردین ماه چه گفته بود؟؛ «مجلس مطلوب دولت»

به نظر می رسد خواسته جهانگیری پیش از انتخابات اسفند و با رفتاری که بخشی از نمایندگان در روز گذشته نشان دادند، محقق شده است، چرا که همه خواسته جهانگیری مجلسی است که همراه دولت باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: اسحاق جهانگیری معاون اول دولت در جلسه ای که در فروردین ماه امسال با اعضای شورای مرکزی کارگزاران در سعدآباد تشکیل داده بود، از اهمیت فعالیت کارگزاران در انتخابات آتی گفته و افزود: به نظر می‌رسد کارگزاران امسال باید این نقش را بیش از پیش ایفا کند، زیرا امسال سال انتخابات است، اگر مجلس خوبی شکل نگیرد کار دولت ناتمام خواهد بود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نظر می رسد این خواسته جهانگیری پیش از انتخابات اسفند و با رفتاری که بخشی از نمایندگان در روز گذشته نشان دادند، محقق شده است، چرا که همه خواسته جهانگیری مجلسی است که همراه دولت باشد.

حالا، در میانه  کش و قوس بزرگترین پرونده بین المللی ایران در قرن اخیر، مجلس، بخشی از هیئت رئیسه و فراکسیون رهروان  نشان دادند همراهی کاملی با دولت دارند.

گروههای نامبرده، گزارش کمیسیونی را که بنا به مصوبه خود مجلس تشکیل شد را به محاق بردند تا طرحی را که دولت از آن استقبال می کند و وندی شرمن درباره آن گفته است: «این طرح خواست های آمریکا را برآورده می کند»، به صحن ببرند و به تصویب برسانند.

این نمایندگان حتی به کار کارشناسی هم وقعی ننهادند تا آنجا که نماینده دیگری درباره وضعیت کمیسیون امنیت گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در کمتر از دو ساعت هم طرح که جزو مهمترین طرح‌های جمهوری اسلامی است بررسی کرده و هم ۲۰۰ پیشنهاد را نیز بررسی و به صورت یکجا رد کرده است. به نظر شما این بررسی کارشناسی است؟ این بررسی عمیق و درست است؟

به نظر می رسد با اظهاراتی که ابوترابی در کمیسیون برجام مطرح کرد، با نامه ای که علاء الدین بروجردی در دفاع از طرح مورد قبول دولت نوشت، با نطقی که باهنر در دفاع از آخوندی وزیر راه در مجلس قرائت کرد و با دفاع تمام قدی که لاریجانی از طرح اقدام متناسب در مجلس صورت داد، خواسته های جهانگیری در ابتدای سال محقق شده است و بیش نیمی از «مجلس همراه» محقق شده است.

حالا گویا ضرورتی برای تغییر رییس هم وجود ندارد که روزنامه خانوادگی هاشمی در یک روز و همزمان به عارف و خرازی حمله می کند تا مبادا سودای ریاست مجلس به سرشان بزند!

این روزنامه درباره ادعاهای عارف و خرازی برای مجلس بعدی می نویسد: اصلاح طلبان قوی تر از لاریجانی برای ریاست مجلس دارند؟

محمد عطریانفر عضو حزب کارگزاران نیز شهریور ۹۳ در گفتگو با هفته نامه صدا درباره علی لاریجانی گفته بود: «نباید در این تردید کنیم که اندیشه معتدل و معقول آقای لاریجانی به مجلس راه پیدا نکند. به نظر من حتی نه تنها ایشان و همفکرانشان باید وارد مجلس شوند، بلکه اصلاح‌طلبان تلاش کنند اگر وی در جایگاه ریاست مجلس هم قرار گرفت با او همراه باشند. به اعتقاد من آقای لاریجانی در جایگاه مدیریت مجلس، امروز تصویری مانند آقای روحانی در نظام اجرایی پیدا کرده است که می‌توانیم روی آن حساب کنیم. باید در نظر بگیریم اگر ریشه ایشان اصولگرایی است، اما روند مدیریتی او در مجلس اصلاح‌طلبانه است.»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
مدیر سایت
1394/07/20 - 22:47

با سلام و ابراز خوشوقی و مهربانی خدمت مدیر محترم آن سایت وزین . چنانچه مقدور است در خصوص پیوستن سایت چه خبر ؟ (chehkhabaar.ir) به خانواده سایت های خبری جداً اصولگرا اطلاع رسانی فرمائید . قابل ذکر که سایت چه خبر منابع خبری خود را از آن سایت محترم بعنوان منبع خبری استفاده می نماید. متشکرم
تورهای مسافرتی آفری
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top