تاریخ انتشار: 23 شهریور 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1872

کروبی باید به اتهام خدشه به حیثیت نظام محاکمه شود

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز،‌ اسکو و آذرشهر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری مقام معظم رهبری تکلیف همه را با سخنرانی جامع، صادقانه، دلسوزانه و روشنگرانه خود مشخص کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران:عضو هیئت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه کروبی باید برای خیانت به آرمان‌های شهدا و مخدوش کردن حیثیت نظام محاکمه شود، گفت: هر کسی با هر سابقه‌ای که بخواهد در مقابل نظام جمهوری اسلامی بایستد و به آرمان‌های امام خمینی (ره) و نظام جمهوری اسلامی خیانت کند، مطرود و منزوی خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز،‌ اسکو و آذرشهر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری مقام معظم رهبری تکلیف همه را با سخنرانی جامع، صادقانه، دلسوزانه و روشنگرانه خود مشخص کرد.

وی افزود: ما سلیقه‌های مختلف سیاسی و حتی جریانات مختلف درون اصولگرایان را به رسمیت می‌شناسیم چرا که اگر این اختلاف سلیقه‌ها در قالب انتقادهایی سازنده بیان شود باعث سازندگی و پویایی نظام می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: متأسفانه برخی از دوستان دیروز انقلاب، امروز با اپوزیسیون خارج از نظام همداستان شده‌اند و از دایره‌ نظام پا را فراتر گذاشته و منافع نظام و مردم را رعایت نکردند لذا مورد طمع بیگانگان و منافقین انقلاب قرار گرفتند.

نماینده تبریز در مجلس تصریح کرد: هر کسی با هر سابقه‌ای که بخواهد در مقابل نظام جمهوری اسلامی بایستد و به خون شهدا و آرمان‌های امام خمینی (ره) و نظام جمهوری اسلامی خیانت کند، مطرود و منزوی خواهد شد.

میرتاج‌الدینی با اشاره به حرکات و اقدامات اخیر کروبی تصریح کرد: وی با این اقدامات خود مورد طمع منافقین انقلاب و دلدادگان نفاق که دستشان به خون شهیدان نظام آغشته شده، قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: کروبی باید به خاطر کارها و اقدامات خود در دادگاه و محکمه نظام جمهوری اسلامی پاسخگو باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اظهارات و القائات نادرست کروبی در مورد بازداشت شدگان و اعلام نتیجه هیئت منتخب قوه قضائیه در این راستا مبنی بر اینکه گفته‌های وی بی‌پایه و بدون مدرک است، گفت: کروبی باید در برابر ضربه‌های وارد شده به نظام، خیانت صورت گرفته به آرمان‌های شهدا، مخدوش کردن چهره نظام و جمهوری اسلامی ایران در دنیا و برانگیختن دشمنان علیه نظام پاسخگو باشد.

نماینده تبریز تصریح کرد: کسی که 10 سال در کنار امام خمینی (ره) برای خانواده شهدا صحبت کرده چگونه به خود اجازه می‌دهد با حرف‌های بی‌پایه، بر علیه نظام مطالبی را مطرح می‌کند که خواسته دشمنان نظام و سلطنت‌‌طلب‌هاست.

** کروبی باید تاوان اقدامات مجرمانه خود را پس دهد
میرتاج‌الدینی افزود: اینکه برخی افراد بدون هیچ گونه مدرک و سندی بر صحبت‌های بی‌پایه و اساس خود پافشاری می‌کنند، لازم است بدانند که بیش از این نظام نمی‌تواند با این گونه افرادی که برای رسیدن به قدرت و نظام اینچنین نظام را آماج حملات بی‌رحمانه خود قرار می‌دهند، مماشات کند.

وی با بیان اینکه کروبی باید در دادگاه پاسخگوی اعمال خود باشد،‌گفت: این‌ها بدانند که نظام جمهوری اسلامی با هیچ کس عهد اخوت نبسته است و با توجه به اعلام نظر هیئت سه نفره درباره ادعای کروبی مبنی بر بی‌پایه بودن اظهارات وی، کروبی باید تاوان اقدامات مجرمانه خود را پس دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: این افراد بدانند که در ضدیت با آرمان‌ها و خط امام خمینی (ره) حرکت کرده‌اند و خوب است قبل از آنکه کار به جایی برسد که دیگر امکان بازگشت نباشد، به خود آیند و تاملی در گفتار و رفتار خود داشته باشند و ازاین فضای دروغین که برای خود ساخته‌اند خارج شوند.

نماینده تبریز بااشاره به این آیه که "این خانه آخرت را برای کسانی قرار دادیم که در دنیا جاه‌طلبی نکنند و به دنبال فساد نباشد و عاقبت با انسان‌های پرهیزکار است " گفت: علت اصلی مخالفت‌ها و این اقدامات ضد نظام جاه طلبی و قدرت طلبی است.

میرتاج‌الدینی اظهار داشت: مردم انتظار دارند که مماشات و رأفت نظام هم حد و اندازه داشته باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top