تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/10/28 - 10:03
کد خبر: 190602

سریال های نوروزی صدا و سیما کلید خورد

زوج مقدم و غفوری که اخیراً با تولید مجموعه تلویزیونی «سنگ‌پا» برای پخش در ماه رمضان خبرساز شده بودند، قرار است سریال «قرعه» را برای تعطیلات عید نوروز جلوی دوربین ببرند. سیروس مقدم که در سال‌های اخیر چهارگانه پایتخت را برای حضور در آنتن نوروزی رسانه ملی تولید کرد امسال دیگر برنامه‌ای برای حضور نوروزی پایتخت بر آنتن شبکه یک ندارد و به جای آن قرار است قرعه را مقابل دوربین ببرد

خبرنامه دانشجویان ایران: سال‌هاست که کنداکتور نوروزی رسانه ملی با عنوان آنتن طلایی در میان مخاطبان این رسانه مشهور شده و این روزها خبرهایی از حضور «قرعه»، «دودکش۲»، «بیمار استاندارد» و «زعفرانی» بر آنتن طلایی نوروز سال 95 به گوش می‌رسد.

زوج مقدم و غفوری که اخیراً با تولید مجموعه تلویزیونی «سنگ‌پا» برای پخش در ماه رمضان خبرساز شده بودند، قرار است سریال «قرعه» را برای تعطیلات عید نوروز جلوی دوربین ببرند. سیروس مقدم که در سال‌های اخیر چهارگانه پایتخت را برای حضور در آنتن نوروزی رسانه ملی تولید کرد امسال دیگر برنامه‌ای برای حضور نوروزی پایتخت بر آنتن شبکه یک ندارد و به جای آن قرار است قرعه را مقابل دوربین ببرد.

محمدحسین لطیفی که ابتدای امسال با ساخت تنهایی لیلا بار دیگر به آنتن شبکه سوم راه پیدا کرد، این روزها تصویربرداری سری دوم مجموعه پرطرفدار دودکش را کلید زده است. این‌طور که از خبرها بر می‌آید، سریال تلویزیونی جدید محمدحسین لطیفی نوروز 95 از شبکه اول سیما پخش می‌شود. هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو در این فیلم حضور دارند. در سری جدید دودکش هم همان شخصیت‌های محبوب سری اول حضور دارند و داستان این سری از تعطیلی قالیشویی مشتاق آغاز می‌شود.

فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می‌کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد. او که با انبوهی از فرش‌های نشسته روبه‌روست، دردسرهای جدیدی برایش رخ می‌دهد. سومین گزینه نوروزی امسال رسانه ملی، «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی است. این سریال که ۱۷ دی‌ماه در لوکیشنی در تهران کلید خورد با بازی مهدی هاشمی، مهران احمدی، ستاره اسکندری، نرگس محمدی و شیدا خلیق به سرنوشت یک خانواده در میان هنجارها و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌پردازد. بیمار استاندارد دیگر گزینه احتمالی نوروز 95 تلویزیون است.

در این سریال قهرمان داستان(بهنام) فردی تحصیلکرده بازیگری است با این شیوه درمانی درگیر می‌شود و وارد ماجراهایی می‌شود که تا به حال تجربه‌ نکرده است. سریال بیمار استاندارد به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش در نوروز 95 ساخته می‌شود. با توجه به وجود نام‌های متعدد در میان گزینه‌های نوروزی اما هنوز حضور هیچ کدام از این فیلم‌ها بر آنتن نوروزی تلویزیون قطعی نشده است و مشخص نیست رقابت بر سر جذب تعداد مخاطبان نوروزی رسانه ملی در میان آثار کدام کارگردانان برقرار خواهد شد.

منبع : روزنامه جوان

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جذب ۳۲۰ هزار دانشجوی خارجی طی برنامه هفتم توسعه
اعطای بورس به دانشجویان ممتاز بین‌المللی در دانشگاه امیرکبیر
مبارزه با فساد مطالبه مردم است
«حسینیه معلی» از امشب؛ «سرزمین مادری» از فردا
رئیس‌جمهور منتخب نگذارد جناح خاصی پیروزی‌اش را مصادره کند
پیام‌های تبریک حاشیه خلیج فارس به پزشکیان
فقط من می‌توانم ترامپ را شکست دهم
نامه وزیر اقتصاد به وزیر صمت برای بهبود محیط کسب و کار
واردات خودروهای کره‌ای به مناطق آزاد ممنوع شد+ نامه
رئیس جمهور عراق به پزشکیان تبریک گفت
زاکانی پیروزی پزشکیان در انتخابات را تبریک گفت
پیام تبریک پوتین به پزشکیان
توصیه‌های یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به رئیس‌جمهور منتخب
رئیس‌جمهور منتخب فرصت خدمتگزاری به ملت را مغتنم بشمارد ‌
پیام تبریک رییس نهادنمایندگی رهبری در دانشگاه ها به رییس جمهور
پورمحمدی خطاب به پزشکیان: برای مشکلات درهم‌تنیده کشور راه نجاتی شایسته بیابید
تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور پرشور مردم در انتخابات
رئیس مجلس خبرگان: ملت آگاه در یکی از صحنه‌های انقلاب سرافراز شد
زمان انتشار نمرات امتحانات نهایی دوازدهمی‌ها اعلام شد
کنعانی: اینک فصل همدلی و انسجام ملی برای پیشرفت و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران است
جلوه‌های هنر عاشورایی؛ نگاهی به بازتاب واقعه عاشورا در هنر
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top