تاریخ انتشار: شنبه 1394/11/10 - 13:17
کد خبر: 191667

در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»؛

توضیحات عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه درباره تجمع امروز دانشجویان

توضیحات عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه درباره تجمع امروز دانشجویان

دانشجویان قصد تجمع در مقابل ساختمان اصلی وزارت نفت را داشتند که نیروی انتظامی از همان ابتدا با حمله وحشیانه به دانشجویان پلاکارد های آنان را پایین کشید اقدام به ضرب و شتم دانشجویان نموده و چند ده نفر از آنان را از جمله دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی را بازداشت نمودند.

خبرنامه دانشجویان ایران: اعضای جنبش عدالتخواه دانشجویی و بسیج دانشجویی تعدادی از دانشگاه های تهران صبح امروز در اعتراض به قراردادهای جدید نفتی مقابل ساختمان وزارت نفت تجمع کردند که نیروی انتظامی جمعی از آنان از جمله چند نفر از دانشجویان را بازداشت کرد.

سیدسعید نجیبی عضو شورای مرکزی و مسئول اجرایی جنبش عدالتخواه دانشجویی، در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  با اشاره به تجمع صبح امروز جمعی از دانشجویان مقابل ساختمان وزارت نفت در اعتراض به قراردادهای نفتی جدید(IPC) اظهار داشت: از همان ابتدای تجمع شاهد حضور پررنگ نیروهای امنیتی انتظامی اطراف ساختمان‌ وزارت نفت در محدوده خیابان طالقانی و تقاطع حافظ بودیم.

وی ادامه داد: دانشجویان قصد تجمع در مقابل ساختمان اصلی وزارت نفت را داشتند که نیروی انتظامی از همان ابتدا با حمله وحشیانه به دانشجویان پلاکارد های آنان را پایین کشید اقدام به ضرب و شتم دانشجویان نموده و چند ده نفر از آنان را از جمله دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی را بازداشت نمودند.

نجیبی با اشاره به شعارهایی که از طرف دانشجویان سر داده شد، تصریح کرد: دانشجویان دختر نیز در این شرایط با سر دادن شعارهایی علیه قراردادهای نفتی از جمله "IPC را لغو کنید"، "نفت ما را پس دهید" و "IPC خدعه انگلیسی" اعتراض خود را نسبت به قراردادهای جدید نفتی اعلام کردند و پلیس با محاصره آنان از این اقدام جلوگیری کرد و همچنین گوشی موبایل چند نفر از دانشجویان دختر را ضبط کردند و با  آنها برخوردی شدید صورت دادند.

وی افزود: همچنین  نیروی انتظامی در نهایت با استفاده از نیروهای خود به پراکنده کردن دانشجویان پرداختند و مانع از تردد افراد در مقابل ساختمان‌های وزارت نفت در اطراف محدوده طالقانی حافظ شدند. ضمنا  نیروهای حراست وزارت نفت نیز با حمله به خبرنگاران و عکاسان از پوشش دادن این خبر جلوگیری کرده و با آنها شدیدا برخورد کرد.

خاطر نشان می شود طبق آخرین اخبار، تعداد 15نفر در این تجمع دانشجویی بازدداشت شده اند. گزارش کامل این تجمع را از اینجــا دنبال کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top