تاریخ انتشار: شنبه 1394/11/17 - 11:26
کد خبر: 192305

برنامه دانشگاه شهید بهشتی در ایام انتخابات

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی برنامه این دانشگاه را با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تشریح کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی برنامه این دانشگاه را با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تشریح کرد.

حجت الاسلام منصور میراحمدی در گفتگو با مهر در خصوص برنامه انتخاباتی دانشگاه شهید بهشتی با توجه به نزدیکی دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: سیاست دانشگاه شهید بهشتی در این زمینه مانند دوره‌های قبل است.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن انتخابات مذکور، زمینه مشارکت دانشجویان را به گونه‌ای فراهم خواهیم کرد که دانشجویان، هم بتوانند دیدگاه‌های خود را درچهارچوب نظام مطرح کرده و هم از کاندیداهای تایید شده جهت طرح دیدگاه و برنامه های خود در دانشگاه دعوت کنند.

معان دانشجویی فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی افزود: رویکرد دانشگاه این است که دانشجویان و دانشگاهیان بیشتر با افکار و برنامه‌های کاندیداها آشنا شوند و ما بیشتر نقش آگاهی بخشی را نسبت به دیدگاه‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دانشجویان یک قشر تاثیرگذار در جامعه هستند، می توانند افکار و برنامه های کاندیداهای مذکور را در جامعه منعکس کنند.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی دانشگاه برنامه خاصی را اجرا نمی‌کند، اما حمایت لازم را از تشکل و انجمن‌ها خواهد داشت تا برنامه های خود را اجرا کنند.

حجت الاسلام میراحمدی افزود: معاونت فرهنگی دانشگاه بیشتر، درخواست انجمن و تشکل‌ها را به هیات نظارت دانشگاه منعکس می کند، چون مرجع تصمیم گیری هیات نظارت دانشگاه است

وی ادامه داد: جلسات هیات نظارت به طور مرتب برگزار می شود و با توجه به ایام پیش رو از این هیات درخواست کرده‌ایم، هرهفته یک زمانی را به برنامه‌های این دوره اختصاص دهیم تا دچار مشکلات و دیرکرد برنامه نشویم.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی افزود: خوشبختانه هیات نظارت نیز با این پیشنهاد موافقت کرده و جلسات خود را هر هفته برگزار می‌کند، ارایه درخواست‌ها به این هیات شروع شده به عنوان مثال انجمن اسلامی دانشگاه، برنامه مفصلی دراین راستا ارایه کرده و هیات نظارت نیز بررسی و تصویب کرده تا در دهه فجر برگزار شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top