تاریخ انتشار: شنبه 1394/11/17 - 11:27
کد خبر: 192319

بیانیه پایانی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نشست عزت ملی؛

مردم مطمئن هستند که دست دادن با کدخدا به تحقیر می‌انجامد

مردم مطمئن هستند که دست دادن با کدخدا به تحقیر می‌انجامد

در حوزه علمی این دانشمندان هسته ای بودند که دردوران تحریم ها و خفقان های علمی غرب مسئله هسته ای کشورمان را به جایی رساندند که دشمنان از ترس این پیشرفت ها همه جوره پای کار آمدند تا این روند را به تعطیلی کشانده و عزت علمی جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار نمایند.

خبرنامه دانشجویان ایران: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان همایش «عزت ملی» که در دانشگاه تهران با حضور 60 دفتر این تشکل دانشجویی برگزار شد؛ بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، در بخشی از این بیانیه آمده است: در حوزه سیاسی این مردم از همان انقلاب 57 نشان داده اند که دست شیطان بزرگ و دوستانش باید از آن کشور قطع شود تا این مردم بتوانند با ایده و نظر خود کشور را اداره و عزت ملی را رقم بزنند. همین مردم مطمئن هستند که دست دادن با کدخدا و سکوت و خضوع در برابر دشمنان قسم خورده این آب و خاک نه تنها عزت آفرین نیست بلکه به تحقیر می انجامد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در سال 57 و در چنین روزهایی اتفاقاتی رقم خورد که درون مایه ی آن بوجود آمدن کشوری مقتدر و کوتاه نمودن دست های خارجی بوده و نتیجه اش چیزی جز احیای کرامت و پیشرفت مردم بود.

زمانی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آمد نشان از جا الحق و زهق الباطلی بود که در قرآن کریم به آن اشاره شده است. جا الحقی که بنیه وجودی اش برای تکریم مردم و عزت ملی شکل گرفته بود.

مردم ایران اسلامی در سال 57 انقلاب کردند تا به جهانیان نشان دهند که اگر دست شیطان بزرگ از کشور کوتاه شود رسیدن به عزت ملی میسر شده و همچنین این فرهنگ ایستادگی است که می تواند در بدترین هجمه های دشمنی بهترین پاسخ را بدهد حال این هجمه ها چه فرهنگی باشد و چه نظامی.

اما از بدو به انقلاب و پیروزی ان دشمنان همچنان در صددند که این عزت ایران اسلامی به تحقیر و ذلت تبدیل نموده و دوباره یاغی گری های خود را در این کشور اغاز نمایند ولی باید بدانند با وجود رهبری مقتدر و معظم و رهنمود های ایشان و همچنین بصیرت مردم- عزت این کشور حفظ شده و امریکا و امثال ان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

حضرت امام خمینی(ره) با بیرون کردن امریکا و دست نشانده هایش از این کشور ثابت کرد که عزت مردم در گرو استقلال و آزادی بوده که سر منشا آن از دین مبین اسلام است. عزتی که حضرت امام خمینی و امام خامنه ای(مدظله العالی) آن را به جامعه ارائه می دهند آن است که اجنبی حق تصمیم گیری و نظردهی به مردم ایران را نداشته و ندارد.

با گذشت این همه سال و فراز و نشیب هایی که انقلاب اسلامی ایران طی کرده است دشمن از تلاش خود دست بر نداشته و همچنان درصدد است با نشان دادن تصویرهای غلط این عزت بوجود آمده را به ذلت مبدل نماید.

به همین دلیل عزت ملی جزو مسائلی است که رهبر معظم انقلاب به شدت روی ان تاکید داشته و حفظ این عزت باید سر لوحه کار اجرایی دولت قرار گیرد تا هیچ خدشه ای به آن وارد نشده و دشمن نتواند حتی فکر تحقیر این عزت را به سر خود راه دهد.

در این راستا اتحادیه اسلامی دانشجویان با برگزاری همایش عزت ملی سعی در تببین شاخصه های این عزت به دانشجویان و به تبع آن به جامعه را دارد.

1ـ در حوضه اقتصادی قوه ی مجریه باید با اتکا به تولید داخلی و کاهش واردات کالا و مواد غذایی عزت اقتصادی را حفظ و هم چنین اجازه ندهد تا واردات بی رویه به اهرمی برای تضعیف این عزت از طرف دول غربی تبدیل شود. چرا که این دست ملتٰ خون دل و عرق های کار مردم است که عزت آفرین بوده و هواپیماهای میلیاردی و خودرو های لوکس نمود پیشرفت و عزت برای آن ها نیست.

2- در حوزه سیاسی این مردم از همان انقلاب 57 نشان داده اند که دست شیطان بزرگ و دوستانش باید از آن کشور قطع شود تا این مردم بتوانند با ایده و نظر خود کشور را اداره و عزت ملی را رقم بزنند. همین مردم مطمئن هستند که دست دادن با کدخدا و سکوت و خضوع در برابر دشمنان قسم خورده این آب و خاک نه تنها عزت آفرین نیست بلکه به تحقیر می انجامد. کسانی که پیشرفت را در گرو گره زدن دست خود با امریکا می دانند باید بدانند که دست چدنی زیر دست کش مخملی نه تنها پیشرفت یک کشور را نمی خواهد بلکه هم چنان روحیه گرگ صفتی برای استعمار ملت مظلوم را حفظ کرده است. از طرفی وقتی که برخی افراد سخنان دشمنان را در داخل کشور می زنند این فکر در اذهان عمومی به وجود می آید که دست شیطان این بار از آستین داخلی های خود فروخته بیرون زده است.

3- در حوزه فرهنگی برخی سعی دارند تا با رنگ کردن فرهنگ غلط غربی و واردات فرهنگ برهنگی سبک اسلامی را به حاشیه کشانده و فرهنگ های لیبرالیستی و وحشی گرایانه غرب را نماد آزادی و روشن فکری جلوه دهند در حالیکه مردم خود بهتر می دانند که عزت مندی آنها در گرو فرهنگ ناب اسلامی بوده و تفکرات لیبرالیستی و غرب گرایانه به هیچ وجه پاسخگوی انسانیت نخواهد بود.

4- در حوزه امنیتی این اقتدار و عزت ملت است که به نیروهای نظامی کشور روحیه دفاع از آرمان ها و اصول اسلام و انقلاب را داده و در این اوضاع بحرانی منطقه که چهار سمت کشورمان در زیر بمباران آتش شیاطین استٰ کشوری امن و مقتدر به وجود آمده است. این در حالی است که دشمن هم چنان با دلار های نفتی سعودی درفش سیاه داعش را دوخته و هدفش نفوذ به ایران است. اما نیروهای نظامی و انقلابی اجازه نمی دهند تا دشمنان حتی توهم نفوذ به جمهوری اسلامی ایران در ذهن خود بپرورانند. این حرکت است که باعث غرور و افتخار این مردم شده و در پی آن عزت ملی را به وجود می آورد چرا که همین عزت امنیتی جمهوری اسلامی ایران خوف نظام اسلامی را به دل کدخدا ها انداخته است.

5- در حوزه علمی این دانشمندان هسته ای بودند که دردوران تحریم ها و خفقان های علمی غرب مسئله هسته ای کشورمان را به جایی رساندند که دشمنان از ترس این پیشرفت ها همه جوره پای کار آمدند تا این روند را به تعطیلی کشانده و عزت علمی جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار نمایند.

با این حال دشمنان از این کار دست برنداشته و هم چنان می خواهند تا با تحقیر عزت ملی ایران اسلامی دوباره استعمار خود را آغاز نموده و بتوانند باز هم خود را ابر قدرت جهان معرفی نمایند چرا که ترس از عزت مردم ایران و روحیه انقلابی آن ها حتی خواب شب را نیز بر دشمنان حرام کرده است.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان تشکلی آرمان گرا و انقلابی با تبیین شاخصه های عزت ملی در صدد است که در برابر جریان ذلت طلب ایستادگی نموده و عزت ملی را به عنوان عاملی برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران به مردم معرفی نماید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ناشناس
1394/11/17 - 14:10

خوب مردم ممکن است اشتباه کنند یا نظرشان عوض شود!
نظر مردم مهم نیست.
مهم دستور خدا است که ولایت غیرخدا را بر نمی تابد و نمی پذیرد مسلمان از دستور کافر اطاعت کند
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top