تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/11/27 - 10:19
کد خبر: 193128

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان:

آقای استاندار سیستان و بلوچستان! چه کسی صلاحیت خودتان را تأیید کرده است؟

تشکل های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان نسبت به توهین استاندار به ولایت فقیه واکنش نشان داده و بیانیه ای صادر کردند.

خبرنامه دانشجویان ایران: تشکل های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان نسبت به توهین استاندار به ولایت فقیه واکنش نشان داده و بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام خمینی(ره): ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است قضیه ولایت فقیه یک چیزی نیست که مجلس خبرگان ایجاد کرده باشد ولایت فقیه چیزی است که خدای تبارک و تعالی درست کرده است همان ولایت رسول الله است. این ها از ولایت رسول الله هم می ترسند خدا او [ولی فقیه] را ولی امر قرار داده است.(صحیفه نور، ج ۱۱، ص ۲۶ و ۱۳۳)

در زمانی که مردم انقلابی و مسلمان ایران اسلامی مسرور از سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام سی و هشتمین بهار آزادی بودند، مطلبی منتشر می‌شود که موجب آزردگی قلب این مردمان به خصوص مردم ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان می گردد.

هاشمی که همواره با حواشی و حزب‌گرایی موجب آزردگی خاطر مردم شده است این بار نیز با اقدامی غیرقابل بخشش موجبات شادی دشمنان قسم خورده این نظام و مردم را فراهم کرده است که بیش از دیگران موجب رنجش و خشم مردم انقلابی و شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان شده است. توهین به مقام والای ولایت و اقدام برای ضربه زدن به قانون و نظام برای کسی که خود باید مجری این امر مهم باشد بسیار خطرناک و غیرقابل بخشش است و این مسئله گویای این است که این فرد شایستگی منصب و جایگاه خود را ندارد و باید در قبال او و جایگاهش بازنگری صورت گیرد.

آقای هاشمی؛ شما تایید کرده‌اید که باید بسیج جمع شود! چه شده است که امروز شما با کشورهای غربی و مستکبران هم عقیده شده اید! اگر بسیج نبود نه تنها این منصب و پست شما نبود شاید اکنون خود شما هم نبودید مگر نشنیدید که امام امت فرمودند که از خدا می‌خواهم مرا با بسیجیان محشور کند؟ مگر شما که هستید که با حضور فراگیر بسیج در عرصه هایی که نظام جمهوری اسلامی به آن نیاز دارد مشکل دارید! و به خود اجازه ورود به چنین مسئله مهمی را می دهید؟

آقای هاشمی چه شده است که امروز آزادی فتنه گران و هتاکان عاشورای حسینی برای شما مهم شده است! آیا اگر مقام معظم رهبری به آشوبگران و اهانت کنندگان به سید و سالار شهیدان در روز عاشورا باج می دادند در اوج محبوبیت قرار می گرفتند!!! و هیهات که این امر محقق شود، چرا که مقتدای ما نیز خود چنین ندا سر داد هیهات من الذله و ما امروز همراه با کربلا خواهیم بود نه در زمره توابین.

آقای استاندار تدبیر و امید! آیا تاکنون اعضای شورای نگهبان از بین افراد بی تقوا انتخاب می شده اند که امروز مورد رنجش شما شده است!

آقای هاشمی چه کسی به شما این اجازه را داده است که در قبال مسائلی که شایستگی اظهار نظر در آن را ندارید نظرات سرشار از جرم و ناعادلانه خود را عیان سازید؟ چه کسی به شما این اجازه را داده است که دیگران را تندرو و افراطی بدانید در حالی که خودتان بسیار تندرو و افراطی هستید؟ اصلاً چه کسی صلاحیت خودتان را تایید کرده است که شما به دنبال تایید دیگران هستید؟ ایشان در اقدام فیسبوکی خود تایید کرده‌اند که قانون اساسی باید تغییر کند در حالی که خود مجری همین قانون است و باید گفت که اگر نظر شما این است شما به هیچ وجه شایستگی ابقاء در این پست را ندارید و باید از منصب خود کناره‌گیری کنید. همچنان که شهید چمران می گویند: تقوا از تخصص لازم­تر است آن را می پذیرم، اما می گویم آن کس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد بی­تقوا است.

ما دانشجویان انقلابی دانشگاه فرهنگیان زاهدان ضمن برکناری چنین تفکرات واهی از این جایگاه مهم، از دستگاه های مسئول درخواست ورود به این مسئله مهم را داریم چرا که الساکت عن الحق شیطان اخرس و یادآور می‌شویم که امام امت فرمودند نگذارید که این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. اقدام مناسب و سریع از جانب دستگاه‌ های مسئول و نظارتی موجب تسکین قلب آزرده مردم ولایت مدار استان می‌شود و عدم برخورد مناسب از جانب دستگاه‌ های مسئول موجب ایجاد ناامیدی در جامعه خواهد شد.

و در آخر قشر عظیم فرهنگیان استان ضمن حمایت از افشاگری های اخیر علیه چنین تفکرات ضددینی و ادامه پرده برداری از اقدامات چنین مسئولانی، به اطلاع همه مردم استان می رساند که فرهنگیان استان در بازگو کردن چنین اقدامات ضددینی و ضدانقلابی جهت افزایش بصیرت و آگاهی برای نسل آینده سهم بسزایی ایفا خواهند کرد و همواره در سنگر علم پشتیبان ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی هستند.

اللهم اجعلنا من أنصارک، الذین تعزبهم دینک، و تختم لهم بالسعادة و الشهادة
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان
کانون کهف دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان
هیئت انصار الحسین(ع) دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان
کانون کفا دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان
کانون عماد دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان
کانون رسانه دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان
کانون مهدویت دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان
کانون قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان
کانون تحکیم خانواده دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرلشکر موسوی: «وعده صادق» آزادی فلسطین را تسریع خواهد کرد
ایروانی ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین را رد کرد
نامه ایران به شورای امنیت درباره یمن
۴ تیم صعودکننده و برنامه مسابقات نیمه‌نهایی جام حذفی
جام حذفی/ سپاهان با برد مقابل ملوان انزلی به نیمه نهایی صعود کرد
مورایس: تنها رقابتی که به ما جام می‌دهد، جام حذفی است
پخش فصل دوم مجموعه «آقای قاضی، شعبه ۱۲۱» با اکران خصوصی آغاز شد
وزیر علوم: منابع مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق بورس و فرابورس تامین می‌شود
خطیبی: وزارت علوم از عدم همکاری بانک‌ها برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی گله‌مند است
رئیسی: همه امکانات برای رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان خراسان رضوی بسیج شود
تجلیل از جوان‌ترین عضو ناوگروه ۸۶ ارتش
سازمان ملل: ورود سوخت به غزه تقریبا محال است
حزب الله ۲ مقر صنایع نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
ایروانی ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین را رد کرد
نامه ایران به شورای امنیت درباره یمن
اختصاص ۷۵ همت به پروژه‌های راه و شهرسازی
اختصاص اعتبار به پروژه‌های پیشران و ملی بیش از سقف ترازنامه بانک‌ها
هشدار دوباره سازمان مدیریت بحران درباره بارش‌های سیل آسا
نخست وزیر اسلواکی از خطر مرگ نجات یافت
دسترسی به بزرگراه شهید چمران شمال از شنبه فراهم می شود
جزئیات جدید و مهم از تعداد پهپادها و موشکها در حمله ایران به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top