تاریخ انتشار: پنجشنبه 1394/12/27 - 15:53
کد خبر: 195582

نامه بذر پاش به مردم

باید از این مردم قدردانی کرد. ملت رشید وبزرگ ایران که دنیا راهی جز احترام به آنها ندارد، چرا که آنقدر محترمند که هر کسی به این مردم بی احترامی کند، خود را خوار ساخته است. ملتی که دنباله رو سبیل پیامبران و ائمه اطهار(علیه السلام) و خوبان عالم بوده و خواهند بود را فقط باید احترام کرد

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو هیات رئیسه مجلس در نامه ای خطاب به مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر وپردیس ضمن تبریک به منتخبین مجلس دهم، از آن‌ها خواست فرصت خدمت به مردم را غنیمت بدانند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس نهم در نامه ای که در کانال رسمی خود در تلگرام منتشر کرد.

متن کامل این پیام در ذل آمده است:

«مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر وپردیس چهارسال پیش، بیش از ۳۵۱ هزار رای به اینجانب دادند و حقیر را به عنوان خادم خود در مجلس برگزیدند و این دوره نیز بیش از ۷۷۷ هزار رای به بنده دادند ولی توفیق خدمت به این مردم شریف که الحق لایق خدمتند وشریف و عزیزند، حاصل نشد که از این بابت خدا را شاکرم که بار این مسئولیت را از دوش اینجانب برداشت وهم از کسانی که به بنده رای ندادند ممنون و قدردانم و هم از کسانی که اینجانب را لایق خدمتگزاری می دانستند و رای دادند، سپاسگزارم.

باید از این مردم قدردانی کرد. ملت رشید وبزرگ ایران که دنیا راهی جز احترام به آنها ندارد، چرا که آنقدر محترمند که هر کسی به این مردم بی احترامی کند، خود را خوار ساخته است. ملتی که دنباله رو سبیل پیامبران و ائمه اطهار(علیه السلام) و خوبان عالم بوده و خواهند بود را فقط باید احترام کرد.

ملتی که هرجا ظلم وسیاهی است در مقابل آن می ایستد وهرجا خوبی مهربانی وپاکی است کنار آن قرار دارد ، چه کسی یارای به زانو در آوردن آن را دارد.

نتایج انتخابات در تهران به ویژه نقاط محروم‌تر این شهر نشان داده است، مشکل اصلی کشور خارج کردن کشور از شرایط رکودی بی سابقه ای است که در آن به سر می برد. اشتغال خواسته اصلی بسیاری از خانواده های شریف این حوزه انتخابیه است. هرچه به سمت مناطق مرکزی وجنوبی شهر و مناطق حاشیه ای برویم، آرا به طرز معناداری رویکردش عوض می‌شود و این نشان می دهد دولت محترم باید همت خود را در ایام باقیمانده از عمر دولت صرف خدمت بیشتر کند و از رویه های سیاسی قدری دست بر دارد وشان خادمی به خود بگیرد و به جای دوقطبی کردن فضا وتلاش برای رونق صنعت دیو و دلبرسازی نسبت به منتقدان به رونق معیشت وصنایع داخلی همت گمارد.

به منتخبین محترم نیز صمیمانه تبریک عرض نموده، توفیقات ایشان را در تلاش برای حل مشکلات واقعی مردم از خداوند متعال خواستارم و با همه توان اگر کمکی خواسته در خدمتم و دریغ نخواهم کرد و به ایشان عرض می نمایم بدون شک اولویت کاری شما خروج کشور از رکود و رونق معیشت مردم وایجاد اشتغال است وآنقدر زمان سریع می گذرد که باید آن را برای خدمت بیشتر به مردم غنیمت دانست.

مهرداد بذرپاش

خادم مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر وپردیس در دور نهم مجلس شورای اسلامی»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم لحظه ترور خبرنگار الجزیره (۱۶+)
طراح ترور استتاری هنیه در تهران چه کسی بود؟ +فیلم
اشک‌های پزشکیان در مراسم شهید هنیه +عکس
حذف پست‌های مربوط به شهید هنیه در متا
اینفوگرافیک/ رهبران ترور شده حماس توسط صهیونیست‌ها
شرایط خروج اضطراری زنان متاهل بدون رضایت همسر از کشور
اذعان مسئولان آمریکایی به ترور هنیه از سوی تل‌آویو
نماز رهبری بر پیکر شهید هنیه +فیلم
مراسم تشییع شهید اسماعیل هنیه در تهران +عکس
حضور پرشور مردم تهران در تشییع پیکر شهید هنیه +فیلم
پیغام دختر شهید هنیه به نتانیاهو +فیلم
موج حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید هنیه +فیلم
شر مطلق/ اسرائیل از دیدگاه امام موسی صدر
قتل میهمان ایران/ واکنش‌‌های جهانی به شهادت اسماعیل هنیه چیست؟
استرالیا و نیوزیلند، رکورددار خشونت عاطفی علیه زنان جوان
همسران امام زین العابدین
عکس | فوری؛ تصویر اولیه از محل اصابت اقامتگاه شهید اسماعیل هنیه در تهران
بررسی ابعاد ترور شهید هنیه در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس
ایران خواهان جلسه شورای امنیت برای تجاوزات رژیم صهیونیستی شد
شهید هنیه، پاداش عمری مجاهدت در راه حق را گرفت
فیلم/لحظه تلخ‌ اعلام شهادت اسماعیل الغول در شبکه الجزیره
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top