تاریخ انتشار: شنبه 1395/01/14 - 10:37
کد خبر: 196372

ضیاء هاشمی با حضور در منزل مرحوم جلال‌فرد؛

اظهارات مسئولانه جلال‌فرد نمونه‌ای از فعالیت‌های برجسته و به یاد ماندنی آن فقید بود

اظهارات مسئولانه جلال‌فرد نمونه‌ای از فعالیت‌های برجسته و به یاد ماندنی آن فقید بود

ضایعه فقدان جوان برومند و دانشجوی نخبه دانشگاه تهران مرحوم محمد جواد جلال فرد، عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی را تسلیت می گویم. جوان رعنایی که از چهره های موثر و الگو و از برجستگان تشکل های دانشجویی بود.

خبرنامه دانشجویان ایران: روز گذشته سیدضیاء هاشمی، معاون فرهنگی وزیر علوم، به همراه رییس و جمعی از مدیران دانشگاه یاسوج جهت عرض تسلیت به خانواده محمدجواد جلال فرد و اعضای جنبش عدالتخواه دانشجویی، در منزل آن مرحوم حاضر شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از روابط عمومی وزارت علوم؛ در این دیدار سیدضیاء هاشمی به بیان خاطراتی از این دانشجوی فقید پرداخت و با تمجید از تلاش های وی در فعالیت های دانشجویی یادش را گرامی داشت.

جلال فرد متولد شهرستان یاسوج که در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی در دانشگاه تهران تحصیل می کرد، ظهر پنجشنبه 12 فروردین در بیمارستان امام سجاد(ع) این شهر در گذشت.

ضیاء هاشمی با تأکید بر متانت، ادب و نیک‌اندیشی این دانشجوی دانشگاه تهران، سخنرانی وی در حضور رئیس جمهوری در روز 16 آذر ماه سال گذشته و اظهارات مشفقانه و مسئولانه وی را نمونه‌ای از فعالیت های برجسته و به یاد ماندنی آن فقید برشمرد.

در این دیدار پدر مرحوم جلال‌فرد ضمن تقدیر و تشکر از هاشمی و هیئت همراه، یادآوری تعلقات ایمانی و آرمان های عدالت طلبانه فرزند فقیدش را موجب تسلی خاطر خود و خانواده اش دانست.

همچنین معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ضایعه فقدان جوان برومند و دانشجوی نخبه دانشگاه تهران مرحوم محمد جواد جلال فرد، عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی را تسلیت می گویم. جوان رعنایی که از چهره های موثر و الگو و از برجستگان تشکل های دانشجویی بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: این ضایعه غم انگیز بدون شک برای جامعه دانشگاهی و دانشجویی مصیبتی سوزناک و خسارتی جبران ناپذیر است.

در پایان آمده است: از خداوند متعال برای ایشان علو مرتبه و برای خانواده داغدار و دوستان غمگسارش صبر و اجر مسئلت می نمایم.

براساس این گزارش محمدجواد جلال فرد که به دلیل التهاب عضلات قلب (میوکاردیت) در بخش CCU بستری بود، صبح 12 فروردین به بخش ICU منتقل شد و تلاش پزشکان برای احیای وی بی نتیجه ماند و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top