تاریخ انتشار: 30 شهریور 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1986

واکنش شاگردهای مشایی به شایعات اخیر

علی‌رغم شایعات موجود، هیچ بنایی بر تغییر درمدیریت سازمان نیست و ریاست سازمان میراث فرهنگی، با قوت به کار خود ادامه می دهد. ضمن این که با دلایل و مسائل پیش گفته راجع به ارتباط و پیوستگی این دو بخش، چنین تغییری اساساً نمی‌تواند محلی از اعراب داشته باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران:مدیر کل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در واکنش به شایعات اخیر درباره تغییر رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: هیچ بنایی بر تغییر در ریاست سازمان میراث فرهنگی نیست.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از فارس، حسن محسنی افزود: علی‌رغم شایعات موجود، هیچ بنایی بر تغییر درمدیریت سازمان نیست و ریاست سازمان میراث فرهنگی، با قوت به کار خود ادامه می دهد. ضمن این که با دلایل و مسائل پیش گفته راجع به ارتباط و پیوستگی این دو بخش، چنین تغییری اساساً نمی‌تواند محلی از اعراب داشته باشد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی با اشاره به اهمیت و تأثیرات مثبت انتصاب بقایی به سمت سرپرستی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، بر ضرورت توسعه توأمان صنعت گردشگری و رونق بیش از پیش مناطق آزاد تأکید کرد و گفت: طبیعی است که پیوندهای وثیق و ارتباط ویژه میان این دو بخش، چنان است که تأثیرات مثبت و کارساز خود را بر رشد و توسعه متوازن هر دو بخش خواهد گذاشت.

محسنی با تأکید دوباره بر این که این انتصاب را می توان حسن اتفاقی جهت بهره گیری بیشتر از قابلیت‌های هر دو بخش قلمداد کرد، به آن بخش از سخنان مشایی در جریان مراسم تودیع و معارفه مدیریت شورای عالی مناطق آزاد اشاره کرد که در آن، بر ضرورت پیدایی و بسط فضای ملی و نگاه بین المللی برای رشد و توسعه مناطق آزاد تأکید شده است.

وی اظهار داشت: توسعه متوازن و همه جانبه ایران اسلامی، بی تردید نیازمند نگاهی فرابخشی و ملی است که این امر در هر دو حوزه فعالیت های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و صنعت گردشگری وجود دارد و از این وجه می توان مشترکات فراوانی را میان این دو بخش جستجو کرد.

وی با اشاره به اظهارات بقایی مبنی بر این که «بالانس کردن صادرات و واردات گردشگر(تعداد ورودی و خروجی) یکی از چالش‌های سازمان میراث فرهنگی بوده که قطعاً در مناطق آزاد هم این امر یکی از مأموریت‌های اصلی به شمار می‌رود»، صنعت گردشگری و مأموریت‌های مناطق آزاد را دارای وجوه و ابعاد متنوع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و حتی میراثی از بعد ملی و بین المللی دانست و گفت: با وجود مشترکات و پیوندهای یاد شده و با توجه به این که بخش مهم و تعیین کننده ای از این رویکرد ملی و فرابخشی در مناطق آزاد، به صورتی بی واسطه، به صنعت گردشگری ارتباط دارد، به نظر می رسد مدیریت واحد این دو بخش، می تواند زمینه‌های مناسبی را برای رفع و حل بسیاری از مسائل و راهبردهای مشترک این دو بخش را فراهم کند و از این طریق موجبات رشد و توسعه توأمان هر دو را ایجاد کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با الگوی جدیدی با دشمن روبرو خواهیم شد
فیلم/ انفجار و آتش سوزی یک موتور برقی در بیروت
فیلم/ انفجار گوشی‌ها در یک مغازه موبایل فروشی در لبنان
۳ شهید و بیش از ۲۰ زخمی در انفجارهای جدید لبنان
عکس/ آیفون منفجر شده در بیروت
تصویری از انفجار دستگاه حضور و غیاب!
آتش بازی سردار آزمون و سعید عزت اللهی در آسیا
چه کسانی باید واکسن آنفلونزا بزنند؟
مشهد میزبان بازی‌ آسیایی پرسپولیس شد
ستاره‌ی ملی پوش پرسپولیس غایب قطعی دربی
ببینید | ابراز همدردی مردم تهران با مردم لبنان بعد از حادثه تروریستی
دور جدید انفجارها در لبنان؛ پنل‌های خورشیدی منفجر شدند!
عکس | تصویری از وضعیت فاجعه‌بار یک خودروی سواری پس از انفجار امروز در لبنان
اولین پیام سفیر ایران پس از جراحت در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی
چند نفر دیگر کشته شوند که حکام عرب ارتباط با اسرائیل را قطع کنند؟!
وجه مشترک بی‌سیم‌ها و پیجرهای منفجره افشا شد!
حزب‌الله سرزمین‌های اشغالی را به آتش کشید
ادامه انفجارها در لبنان؛ اینبار بی‌سیم‌ها منفجر شدند!
خبر خوش برای مستاجران
قصد ایران برای برگزاری نشست ۴جانبه با چین، پاکستان و روسیه
ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top