تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/02/26 - 10:09
کد خبر: 199744

یک نماینده مجلس: لیست دستاوردهای برجام را منتشر کنید و نگران شرمندگی ما نباشید

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه دولت لیست دستاوردهای برجام را منتشر کند و نگران شرمندگی ما نباشد! گفت: ما هم وعده هایی که از سوی غرب در برجام داده شد اما عملی نشد را منتشر می کنیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه دولت لیست دستاوردهای برجام را منتشر کند و نگران شرمندگی ما نباشد! گفت: ما هم وعده‎هایی که از سوی غرب در برجام داده شد اما عملی نشد را منتشر می‎کنیم.

احمد آریایی‌ن‍ژاد امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به منتقدان مبنی بر اینکه «اگر لیست برجام منتشر شود، نزد خانواده خود شرمنده می‌شوید» اظهار کرد: از دولت می‎خواهیم لیست دستاوردها را منتشر کند و نگران شرمندگی ما نباشد!

وی با بیان اینکه ما هم وعده‎هایی که از سوی غرب در برجام داده شد اما عملی نشد را منتشر می‎کنیم، افزود: سؤال اینجاست که آیا با انتشار این مهم، دولتی‎ها در برابر ملت ایران شرمنده نخواهند شد؟

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: البته مردم آگاه هستند و متوجه شده‌اند که برجام دستاوردی در حل مشکلات اقتصادی کشور نداشته است.

وی با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن دشمن و اینکه از روز اول مذاکرات تذکرات لازم در این زمینه به دولت داده شده بود، ادامه داد: دولت مدعی شد با مذاکرات، تمام مشکلات کشور حل می‌شود؛ این در حالی بود که نه تنها چنین نشد بلکه مجبور شدیم از برخی از دستاوردهای خود دست برداریم.

*طرح مضرات و منافع برجام از سوی منتقدین و موافقان آن

آریایی‎ن‍ژاد خواستار طرح مضرات و منافع برجام از سوی منتقدین و موافقان آن شد و گفت: بعد از انعکاس این موارد از سوی رسانه‎ها، مردم قضاوت خواهند کرد که در برجام چه دادیم و چه گرفتیم!

وی با بیان اینکه وقتی به دولت در خصوص بدعهدی طرف غربی هشدار دادیم ما را «دلواپس» نامیدند! اظهار کرد: موارد زیادی از این دست بوده که هشدارهای لازم داده شد، اما توجهی از سوی دولت نشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت: در عین حال که کار بزرگی در این زمینه صورت گرفت اما ایراداتی نیز به آن وارد است که در ابتدای اجرای طرح با وجود تذکرات داده شده به آن توجهی نشد.

وی کاهش زیرمیزی را یکی از مزایای این طرح برشمرد و ادامه داد: البته بی‎توجهی به مقوله «پیشگیری» و سوق هزینه‌ها تنها به سمت «درمان» یکی از مشکلات این طرح است.

آریایی‌نژاد گفت: در شرایط کنونی چون هزینه درمان کاهش یافته، مردم با کوچکترین مشکل به سوی بیمارستان‎ها روانه می‌شوند به طوری که امروز وزیر بهداشت به یکی از دلواپسان برای تأمین منابع این طرح تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه هزینه مورد نظر برای اجرای این طرح به طور غیر مستقیم از جیب مردم داده می‌شود، اظهار کرد: میزان پرداختی به متخصصان این طرح توسط دولت تأمین می‎شود این در حالی است که این پول نیز از جیب مردم یا همان بیت‎المال پرداخت می‎شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: از طرف دیگر در جریان اجرای این طرح، فرد فقیر و ثروتمند برای درمان خود در بیمارستان‎های دولتی به یک میزان پرداخت می‎کنند که این نیز خارج از عدالت است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وزرای خارجه شرکت‌کننده در نشست سازوکار منطقه‌ای ۳+۳ کنار هم
سردار در کنار مسی؛ تیم منتخب فیفا دی +عکس
شهرداری هم به «پویش ایران همدل» پیوست
دستگیری قاتل اجاره‌ای با ماسک تام کروز
عجله عجیب برای اخذ تابعیت کوزوو! ؛ کیانوش رستمی به سیم آخر زد
تایید شهادت یحیی السنوار از سوی مقام ارشد حماس
ترافیک خیابان دماوند کمتر می شود
انگلیس خواستار افزایش اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل شد
تظاهرات در یمن در حمایت از غزه و لبنان
مصونیت رژیم صهیونیستی در بیانیه شرم‌آور شورای اروپا
زمان و جزئیات ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ اعلام شد
ثبت نام بیش از ۱۲۱ هزار داوطلب در آزمون ارشد ۱۴۰۴
ثبت نام بیش از ۱۲۱ هزار داوطلب در آزمون ارشد ۱۴۰۴
آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد
نودانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران بخوانند
حمایت سیاسی از مردم غزه و لبنان ضروری است
تمدید مهلت دریافت معافیت تحصیلی و ثبت نام در دانشگاه‌ها
طلای جهانی مرز ۲۷۰۰ دلار را هم شکست
ریابکوف: به اسرائیل هشدار داده‌ایم که به حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران حتی فکر هم نکند
نامه ایران به سازمان ملل درباره اتهامات تل‌آویو علیه تهران
هشدار ایران به اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top