تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/03/04 - 14:57
کد خبر: 200519

اکران «هنگامه» در دانشگاه هنر اسلامی تبریز

فیلم سینمایی «هنگامه» اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم در دانشگاه هنر اسلامی تبریز به نمایش در آمد.

خبرنامه دانشجویان ایران: همزمان با دیگر نقاط کشور، دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز هم به همت دبیرخانه اولین جشنواره هنری شهدای دانشجوی آذربایجان شرقی در سالن بعثت این دانشگاه  به تماشای «هنگامه»، اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم نشستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، روح الله جوانعلی بدر، مسئول اکران این فیلم در دانشگاه هنر تبریز در این باره با اشاره به اینکه از دوره اول در سال 89  با جشنواره عمار ارتباط داشته است، گفت: وقتی از اکران فیلم «هنگامه» مطلع شدیم تلاش کردیم تا این فیلم را در دانشگاه اکران کنیم.

دانشجوی کارشناسی چند رسانه دانشگاه هنر تبریز در مورد انگیزه اکران بیان کرد: دغدغه‌ عوامل این فیلم و دست اندرکاران جشنواره عمار درباره مدافعان حرم، دغدغه مشترک ما هم است به همین خاطر سعی کردیم با اکران این فیلم سهمی داشته باشیم.

دانشجویان دانشگاه‌های دیگر هم آمدند

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هفته پیش، آثارجشنواره عمار را در دانشگاه اکران کرده بودیم و همچنین تنها سه روز برای تبلیغات فرصت داشتیم که بیشتر کار اطلاع رسانی هم از طریق فضای مجازی صورت گرفت، می‌ترسیدیم دانشجویان استقبال نکنند، ولی استقبال خوب بود و حتی دانشجویان دانشگاه‌های مجاور هم از جمله تبریز، پیام نور و فرهنگیان هم با هزینه خودشان برای تماشای فیلم آمدند.

جوانعلی بدر با اشاره به بلیط فروشی برای فیلم «هنگامه» بعد از اکران اظهار داشت: نزدیک به 150 نفراز دانشجویان به تماشای این فیلم نشستند و در مجموع مبلغ 160 هزار تومان از محل بلیط فروشی فیلم بدست آمد.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی هم از خرید بلیط استقبال نمی‌کرد حتما خودمان برای اکران و حمایت از ساخت چنین فیلم‌هایی هزینه می کردیم.

«هنگامه»

اولین فیلم داستانی درباره موضوع مدافعان حرم به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت‌نژاد است و امین ایمانی و سوگل طهماسبی نیز در آن نقش ایفا کردند. «هنگامه»، فانوس ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش داستانی و همچنین بازیگر نقش اول زن را نیز دریافت کرده است.

در خلاصه این فیلم آمده است : هنگامه همسر حامد، روزهای آخر امتحانات خود را پشت سر می‌گذارد و اوضاع روحی خوبی ندارد. شهادت یکی از دوستان خانوادگی آنها، برنامه‌های حامد را تغییر می‌دهد. حالا حامد برای هنگامه خبر مهمی دارد...

علاقه‌مندان برای اکران فیلم «هنگامه» می‌توانند عبارت «هنگامه» را به سامانه پیامکی 30001801 ارسال کنند و در صورتی که با مشکل مواجه شدند با شماره 09148555608

(غیب اله زاده) تماس بگیرند.

همچنین با مراجعه به کانال تلگرامی فیلم «هنگامه» به نشانی https://telegram.me/hengamefilm می‌توانید در جریان آخرین اخبار و اتفاقات مربوط به اکران اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم قرار گیرید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top