مصرفکنندگان در صورت هرگونه نارضایتی از عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو براساس اصلاحیه آییننامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو، میتوانند به سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها مراجعه و شکایت کنند.
خبرنامه دانشجویان ایران: مصرفکنندگان در صورت هرگونه نارضایتی از عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو براساس اصلاحیه آییننامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو، میتوانند به سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها مراجعه و شکایت کنند.
به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اگر مصرفکننده از نتیجه رسیدگی در سازمانهای صنعت، معدن و تجارت ناراضی باشد، میتواند به هیات حل اختلاف خودرویی که دبیرخانه آن در سازمان صنعت، معدن و تجارت استانی قرار دارد، مراجعه و مجددا شکایت کند.
هیات حل اختلاف خودرویی موظف است ظرف 20 روز از تاریخ ثبت شکایت به موضوع رسیدگی و رای خود را صادر کند.