تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/04/09 - 10:41
کد خبر: 203471

وضعیت طارمی و رضائیان پس از انفجار استانبول

پس از حمله انتحاری سه‌شنبه شب فرودگاه آتاتورک استانبول، نگرانی‌ها درباره احتمال حضور دو بازیکن سابق پرسپولیس در این فرودگاه بالا گرفت اما خبرنگار ایسنا اطلاع یافت که طارمی و رضاییان در لحظه انفجار در فرودگاه استانبول حضور نداشته‌اند و در سلامت کامل هستند.

خبرنامه دانشجویان ایران: پس از حمله انتحاری سه‌شنبه شب فرودگاه آتاتورک استانبول، نگرانی‌ها درباره احتمال حضور دو بازیکن سابق پرسپولیس در این فرودگاه بالا گرفت اما خبرنگار ایسنا اطلاع یافت که طارمی و رضاییان در لحظه انفجار در فرودگاه استانبول حضور نداشته‌اند و در سلامت کامل هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، با اینکه ساعت‌ها پس از انفجار انتحاری فرودگاه اتاتورک استانبول موبایل مهدی طارمی و رامین رضائیان خاموش بود و این موضوع نگرانی‌ها را پیرامون احتمال حضور این دو بازیکن در لحظه انفجار در  فرودگاه اتاتورک افزایش می‌داد اما در نهایت مشخص شد که طارمی و رضاییان در زمان انفجارهای تروریستی در فرودگاه استانبول حضور نداشته‌اند.

پس از انفجارهای تروریستی در استانبول اخباری در فضای مجازی مبنی بر احتمال حضور طارمی و رضائیان در فرودگاه آتاتورک منتشر شده بود.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا نشان داد که این دو بازیکن در زمان وقوع حملات به فرودگاه اتاتورک علی‌رغم برنامه‌ریزی قبلی برای بازگشت به تهران در سه‌شنبه شب اما با تغییر برنامه‌ی‌شان و برای انجام مذاکرات بیشتر با باشگاه ریزه اسپور، از بازگشت به تهران منصرف شده‌اند و هم‌اکنون در هتل‌شان در استانبول در سلامت کامل هستند.

طارمی و رضائیان برای عقد قرارداد با تیم فوتبال ریزه‌اسپور ترکیه به این کشور رفته بودند و قرار بود سه‌شنبه شب از استانبول به تهران بازگردند.

پیش از این برخی منابع اعلام کرده‌ بودند که این دو بازیکن تا اوایل هفته آینده در ترکیه خواهند ماند و بر همین اساس در زمان انفجارهای فرودگاه آتاتورک در این فرودگاه حضور نداشته‌اند.

حمله مهاجمان انتحاری به فرودگاه استانبول سه‌شنبه شب رخ داد و منجر به کشته شدن حداقل ۲۸ تن منجر شده است، خبرگزاری آسوشیتد پرس به نقل یک مقام ارشد ترکیه از افزایش تعداد کشته‌ها به ۳۱ تن خبر داده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
کنایه سنگین یک استقلالی به پرسپولیس
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
گلایه بازیگر نقش سلمان از مردم +فیلم
مرگ شهروند آمریکایی پس از دستگیری توسط پلیس
واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی +فیلم
حضور رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو در تظاهرات شهرک‌نشینان
ادعای گاردین درباره طرح اعزام نیروهای انگلیس به غزه
جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top