تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/06/14 - 12:35
کد خبر: 209118

بیانیه اعتراضی جنبش عدالتخواه دانشجویی درباره اتفاقات قرارداد با FATF؛

بانک‌های جمهوری اسلامی برای تحریم نهادهای جمهوری اسلامی گوی سبقت را از یکدیگر ربوده‌اند

بانک‌های جمهوری اسلامی برای تحریم نهادهای جمهوری اسلامی گوی سبقت را از یکدیگر ربوده‌اند

شورای عالی امنیت ملی به عنوان عالی ترین نهاد سیاستگذار امنیتی و دفاعی کشور، باید به وظایف ذاتی خود در تامین منافع ملی، و پاسداری از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور عمل کرده و از یک "خسارت محض دیگر" جلوگیری کند. جای بسی تاسف است که در اعتراض به برباد رفتن استقلال این مُلک، فریاد اعتراض دانشجویان بلند میشود، اما صدای اعتراضی از اعضای شورای عالی امنیت ملی شنیده نمیشود!

خبرنامه دانشجویان ایران: جنبش عدالتخواه دانشجویی بیانیه ای را درباره قرارداد دولت با FATF و اتفاقاتی که طی روزهای گذشته روی داده است، منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: نه تنها تحریم ها لغو نشده اند، اکنون برای لغو تحریم ها باید با بانک های داخلی مذاکره کنیم/ بانک های جمهوری اسلامی برای تحریم نهادهای جمهوری اسلامی گوی سبقت را از یکدیگر ربوده اند/ جای تاسف است که فریاد اعتراض دانشجویان بلند میشود، اما صدای اعتراضی از اعضای شورای عالی امنیت ملی شنیده نمیشود/ هرگونه سکوت و کوتاهی در برابر سیطره کفار بر امور مسلمین خیانت به اسلام است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

اکنون، و در زمانه ای که "استقلال" کشور، به عنوان شعار ابتدایی و خواست اولیه ملت در نهضت اسلامی درمعرض خطر جدی قرار گرفته، با عنایت به بیانیه پیشین در ارتباط با اجرایی شدن سند همکاری جمهوری اسلامی ایران با گروه اقدام مالی FATF نکات ذیل مورد تاکید قرار میگیرد:

پس از دو سال و نیم مذاکره با گروه 5+1، نه تنها تحریم ها لغو نشده اند، اکنون برای لغو تحریم ها باید با بانک های داخلی مذاکره کنیم! با اجرایی شدن اوامر FATF ، بانک های جمهوری اسلامی برای تحریم نهادهای جمهوری اسلامی گوی سبقت را از یکدیگر ربوده اند و با افتخار از پیشتازی خود درتحریم نهادهایی همچون صدا و سیما، وزارت دفاع، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و دیگر نهادهای دفاعی کشور سخن میگویند.

اعضای شورای عالی امنیت ملی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شرایطی که "آزادی، در مقیاس یک ملت" به خطر افتاده، و کلیه اطلاعات تمام تراکنش‌های مالی کشور، به راحتی در اختیار کشورهای دیگر قرار گرفته، و دشمن به نهانخانه اقتصاد و امنیت کشور وارد شده، باید به وظایف قانونی خود عمل کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سوگندنامه نمایندگی خود، دو بار متعهد شده اند که حافظ استقلال کشور باشند؛ با توجه به اینکه استقلال کشور در معرض خطر جدی قرار گرفته مجلس باید فورا هرگونه اقدام در اجرای اوامر FATF را به حالت تعلیق در آورد.

شورای عالی امنیت ملی به عنوان عالی ترین نهاد سیاستگذار امنیتی و دفاعی کشور، باید به وظایف ذاتی خود در تامین منافع ملی، و پاسداری از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور عمل کرده و از یک "خسارت محض دیگر" جلوگیری کند. جای بسی تاسف است که در اعتراض به برباد رفتن استقلال این مُلک، فریاد اعتراض دانشجویان بلند میشود، اما صدای اعتراضی از اعضای شورای عالی امنیت ملی شنیده نمیشود!

هرگونه سکوت و کوتاهی در برابر سیطره کفار بر امور مسلمین خیانت به اسلام است لذا هرکس با هر گرایش سیاسی از هر نهاد و ارگانی که می تواند اقدامی در جلوگیری از بر باد رفتن استقلال کشور انجام دهد و کوتاهی بورزد خائن به ملت و یکصدسال مبارزات استقلال طلبانه مردم است، و نه تنها در پیشگاه تاریخ مدیون شهداست بلکه در محکمه تظلم خواهی ملت ایران مورد بازخواست و محاکمه قرار خواهد گرفت.

آیندگان، این روزها را در کتاب های تاریخ خواهند خواند. روزهایی که دشمنان این ملت، آنچه را با جنگ نمیتوانستند انجام دهند، با مذاکره انجام دادند! آیندگان خواهند خواند که آمریکائیها در خواب هم نمیدیدند که روند استحاله جمهوری اسلامی، و هضم شدن آن در نظم نوین جهانی به جایی برسد، که بانک های ایرانی، نهادهای دفاعی ایرانی را در شرایط پرآشوب آسیای جنوب غربی تحریم کنند! تاریخ این روزهای تلخ را ثبت خواهد کرد و درباره کسانی که در برابر امضای چنین معاهداتی سکوت کردند قضاوت خواهد نمود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
حسین
1395/06/14 - 23:39

پیشنهاد می نمایم در تشکل های اسلامی دانشگاه های ایران، جلساتی برای پاسخگویی به سوال مهدی محمدی در مقاله روز دوشنبه 15 شهریور روزنامه وطن امروز تشکیل شود.
«آمریکا دیگر چه چیزهایی می‌داند که ما نمی‌دانیم؟» یا به عبارت دیگر کلیات «طرح بزرگ» براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی چیست؟
تورهای مسافرتی آفری
آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا
دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه با شرایط ویژه پذیرش می‌شوند
عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو خبرنگار
دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین +عکس
وقوع زمین‌لرزه‌ای به‌بزرگی ۲.۹ ریشتر در شهرستان دماوند
کاریکاتور| سرکوب دانشجویان، دروغین بودن ادعای آزادی بیان در آمریکا را فاش کرد
رایگان شدن بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س)
مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش کشور با حضور رئیسی +عکس
المپیاد فناوری؛ رقابت در هوش مصنوعی، پهپاد و برنامه‌نویسی
کاریکاتور| وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش
کرزی: قدردان همکاری‌های همیشگی ایران با افغانستان هستیم
۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها و هدف قرار گرفت گنبدآهنین
فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
شهادت یک مامور پلیس در هرمزگان +عکس
انتقاد شدید اتحادیه اروپا از تهاجم اسرائیل به رفح
این اقدام حماس، نتانیاهو را در مخمصه قرار داد
تأثیر قوانین جدید بر صرافی ‌های ارز دیجیتال
مه بافت بهترین تولید کننده کش و نوار
محبوب ترین بازی‌های Esports در سال ۲۰۲۴
نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ / راهنمای خرید آنلاین کتاب
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top