رشد تبلیغات در اینستاگرام به میزانی چشمگیر رسیده: از ۲۰۰ هزار سفارشدهنده تبلیغات به ۵۰۰ هزار سفارشدهنده. اینستاگرام اخیرا امکان ذخیره عکس را نیز اضافه کرده که برای کاربری که نخواهد فوری عکسی را منتشر کند مناسب است.
خبرنامه دانشجویان ایران: رشد تبلیغات در اینستاگرام به میزانی چشمگیر رسیده: از ۲۰۰ هزار سفارشدهنده تبلیغات به ۵۰۰ هزار سفارشدهنده. اینستاگرام اخیرا امکان ذخیره عکس را نیز اضافه کرده که برای کاربری که نخواهد فوری عکسی را منتشر کند مناسب است.
به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از دویچه وله، کاربر میتواند پس از ایجاد تغییرات موردنظر در عکس نظیر استفاده از فیلترها و افزودن مکان جغرافیایی (location) و توضیح (caption) به عکس، روی گزینه back کلیک کند.
در این هنگام کاربر دو امکان خواهد داشت، او میتواند یا بر گزینه "discard" کلیک کند و یا گزینه "save" را انتخاب کند.
با انتخاب گزینه "save" کاربر این امکان را خواهد داشت تا عکس ویرایششدهی خود را در فرصت بعدی با کلیک بر "library" بیابد و منتشر کند.
البته ویرایشهای انجامشدهی قبلی نظیر فیلتر انتخاب شده یا میزان نور و رنگ و … دیگر قابل تغییر نیست و عکس تنها میتواند به همان شکل ویرایششده نخستین انتشار یابد.