تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/07/05 - 16:45
کد خبر: 211007

عبدی: رهبر انقلاب حجت را برای چهره‌های سیاسی در انتخابات تمام کردند

عبدی با تاکید بر اینکه دو قطبی شدن فضای سیاسی کشور هیچ عایدی ندارد، خاطر نشان کرد: رسانه‌های غربی که از مشاجره لفظی حامیان طرف‌های مختلف در انتخابات استفاده می‌کنند تلاش دارند فعالان عرصه سیاسی را وارد دو قطبی کاذب کنند و از آن به نفع خود استفاده ببرند.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: رهبر معظم انقلاب آگاهانه حجت را برای چهره‌های سیاسی و عناصر فعال در عرصه انتخابات تمام کردند.

علی عبدی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در مورد سخنان امروز مقام معظم رهبری در شروع درس خارج فقه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب آگاهانه حجت را برای چهره های سیاسی و عناصر فعال در عرصه انتخابات تمام کردند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: حتی اگر ایشان این صحبت‌ها را نیز مطرح نمی‌کردند برای هر آدم مصلح و مصلحت خواه کشور، جلوگیری از دو قطبی شدن و ایجاد شکاف عمیق در جامعه یک وظیفه است.

قائم مقام سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی بیان داشت: متاسفانه نسنجیدن مصالح کشور به  قدری شدید شده است که رهبر معظم انقلاب شخصا به این مساله ورود پیدا کردند.

عبدی با تاکید بر اینکه دو قطبی شدن فضای سیاسی کشور هیچ عایدی ندارد، خاطر نشان کرد: رسانه‌های غربی که از مشاجره لفظی حامیان طرف‌های مختلف در انتخابات استفاده می‌کنند تلاش دارند فعالان عرصه سیاسی را وارد دو قطبی کاذب کنند و از آن به نفع خود استفاده ببرند.

وی با اشاره به اینکه دو قطبی کردن جامعه بازی در پازل دشمنان انقلاب است، اضافه کرد: پس از سخنان رهبری مسیر جدیدی مقابل جبهه انقلاب باز شده است. هوشمندی رهبری باعث شد تمام عناصر انقلاب زیر یک پرچم کار کنند که باعث می‌شود برکات بیشتر و بهتری برای این جبهه ایجاد شود.

این فعال دانشجویی بیان داشت: در این بین ظرفیت فردی که مصداق سخنان رهبری بود می‌تواند در جبهه انقلاب قرار گیرد زیرا اگر ایشان که خود را جزوی از بدنه انقلاب می‌داند در انتخابات حضور می‌یافت بخشی از حامیان جریان انقلاب از وی حمایت نمی کردند.

عبدی در خاتمه تاکید کرد: امیدوارم بعضی به ظاهر دوستان و بلکه دشمنان اصلی فرد مورد نظر اجازه دهند وی ظرفیت خود را در مسیر انقلاب قرار دهد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top