تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/07/05 - 17:02
کد خبر: 211011

«متولد ۶۵» جایگزین «فروشنده» شد

پخش داخلی فیلم بر عهده موسسه فیلمیران و پخش بین الملل فیلم بر عهده الهه نوبخت است و قرار است این فیلم در اولین تجربه حضور جهانی خود، ماه اکتبر در فستیوال cineiran تورنتو به نمایش دربیاید.

خبرنامه دانشجویان ایران: فیلم سینمایی «متولد ۶۵» به کارگردانی مجید توکلی اوایل آبان ماه و بعد از فیلم «فروشنده» اکران می شود.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران؛ «متولد ۶۵» اولین تجربه کارگردانی مجید توکلی که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در بخش «نگاه نو» شد، بعد از فیلم سینمایی «فروشنده» در گروه آزاد اکران عمومی می شود.

این فیلم به تهیه کنندگی محمدمهدی عسگرپور و محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران، نامزد دریافت تندیس استعداد درخشان شد.

«متولد ۶۵» قصه عاشقانه و جوانانه دهه شصتی ها را روایت می کند به طوری که افشار و خاطره در یک روز تصمیم به انجام کارهای عجیب و غریب می کنند.

در این فیلم پدرام شریفی، هنگامه حمیدزاده، مریم سعادت، احسان امانی، علیرضا استادی و با حضور افتخاری آنا نعمتی مقابل دوربین مسعود سلامی رفته اند. در خلاصه داستان «متولد ۶۵» آمده است: وقتی یه بازی راه می ندازی، تا تهش باید بری، حالا راستشو بگو، متولد چندی؟

پخش داخلی فیلم بر عهده موسسه فیلمیران و پخش بین الملل فیلم بر عهده الهه نوبخت است و قرار است این فیلم در اولین تجربه حضور جهانی خود، ماه اکتبر در فستیوال cineiran تورنتو به نمایش دربیاید.

عوامل فیلم سینمایی «متولد ۶۵» عبارتند از فیلمنامه: جمیله دارالشفایی و بر اساس طرحی از مجید توکلی، کارگردان: مجید توکلی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح صحنه و لباس: غزاله معتمد، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، تدوین: سپیده عبدالوهاب، مدیر صدا: سعید بجنوردی، طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی، موسیقی: پالیز شاه محمدی، منشی صحنه: ندا آصف، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، دستیار تهیه و برنامه ریز: لیلا رنگرزان، عکس: محمدمهدی دلخواسته، مشاور پروژه: سیدرضا میرکریمی، تهیه کننده: محمد مهدی عسگرپور.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top