تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/07/27 - 12:47
کد خبر: 213237

رمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

همکاری اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای ضربه به ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطلاعاتی داریم که برخی کشورهای منطقه و آل سعود خائن برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری می‌کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: سرلشکر محمدعلی جعفری در مراسم اختتامیه گرامیداشت 3 هزار شهید استان خراسان شمالی اظهار داشت: شهدا مظهر اقتدار ملی و شکوه انقلاب و محور اصلی ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه هستند که این ایستادگی خود حماسه‌های خارق‌العاده‌ای را خلق کرده‌ است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه از دهه 80 آمریکایی‌ها به دنبال برنامه‌ریزی برای حمله به ایران بودند، عنوان داشت: آمریکا که از تحریم و اقدامات این چنینی به نتیجه نرسیده بود تصمیم به حمله نظامی علیه ایران گرفت و حادثه ساختگی 11 سپتامبر را به وجود آورد تا به این بهانه به منطقه بیاید و ابتدا به افغانستان و عراق حمله کرد تا حضورش را در اطراف ایران تکمیل کند.

وی افزود: آمریکایی‌ها تا آن زمان در کشورهای افغانستان و عراق پایگاه نظامی نداشتند و در مقابل در همه کشورهای منطقه حضور گسترده یا محدود نظامی داشتند.

از سال 80 تا 86 آمریکایی‌ها به دنبال حمله نظامی به ایران بودند که نیروهای نظامی ما نیز در این مدت در آماده‌باش کامل به سر می‌بردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه چرا آمریکایی‌ها با این قدرت نظامی و تسلیحاتی جرأت حمله به ایران را پیدا نکردند، یادآور شد: همیشه تابلوی دفاع مقدس در ذهن آمریکایی‌ها بوده و درسی که دفاع مقدس به آنها داده باعث شده تا بدانند که در صورت حمله هیچ افق روشنی برای شروع جنگ ندارند.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه مردم عراق و افغانستان در سال‌‌های اشغالگری آمریکا با حضور نظامی این کشور مخالف بودند و مقاومت می‌کردند، تأکید کرد: آنها می‌دانند که یکپارچگی و اتحاد ملت ایران مثال زدنی است و متوجه شدند که نمی‌توانند چنین غلطی بکنند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اطلاعات کاملی داریم که نشان می‌دهد سرویس های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل با یکدیگر همکاری دارند، یادآور شد: آنها به دنبال برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی در ایران هستند که البته می‌بینیم که امروز امنیت سیستان و بلوچستان و کردستان شبیه امنیت تهران است و ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که برای حل مشکلات سوریه باید دست به دامن ایران باشند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه آمریکا پس از حمله به عراق به دنبال ایجاد یک حکومت دست نشانده در این کشور بود، یادآور شد: آنها نتوانستند این کار را انجام دهند و پس از پشتیبانی از تکفیری‌ها اهل تشیع و تسنن را در این کشور به دردسر انداختند.

سرلشکر جعفری تأکید کرد: شما نمی‌بینید که کسی مسلمان باشد به آمریکایی‌ها دل ببندد و این ساده اندیشی و خوش‌بینی به آمریکا نگران کننده است. ما می‌توانیم با اتکا به درون بر مشکلات کشور غلبه کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top