تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/07/29 - 11:55
کد خبر: 213463

مشکلات امروز کشور از زبان دانشجویان برتر در دیدار با رهبر انقلاب چه بود؟ +فیلم

انتقاد از شیوه‌ی اجرای طرح تحول سلامت و مسائلی همچون پرداخت‌های کلان در بخش سلامت و کم‌توجهی به درمان و طبّ سنتی، نقش مؤثر زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق مدیریت اقتصاد خانواده و ... از مهمترین مسائلی بود که دانشجویان در این دیدار مطرح کردند.

خبرنامه دانشجویان ایران: صبح روز چهارشنبه جمعی از دانشجویان نخبه کشور در حاشیه اجلاس دانشجویان برتر علمی و اعضای بنیاد ملی نخبگان با رهبر انقلاب دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ لزوم تشکیل شبکه‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان برای حل مسائل اصلی و راهبردی کشور، ضرورت تأسیس ستاد اقتصاد مقاومتی در بنیاد ملی نخبگان، لزوم توجه ویژه به استعدادهای برتر دانش‌آموزی و بازطراحی باشگاه دانش‌پژوهان، انتقاد از شیوه‌ی اجرای طرح تحول سلامت و مسائلی همچون پرداخت‌های کلان در بخش سلامت و کم‌توجهی به درمان و طبّ سنتی، نقش مؤثر زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق مدیریت اقتصاد خانواده و ... از مهمترین مسائلی بود که دانشجویان در این دیدار مطرح کردند.


نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top