تاریخ انتشار: شنبه 1395/08/22 - 16:58
کد خبر: 215959

طرح «حق‌شناس» برای معرفی گزینه دیگری در کنار روحانی

محمد جواد حق شناس گفت: ارائه یک گزینه دیگر برای انتخابات ریاست جمهوری در کنار حجت‌الاسلام روحانی برای سال آینده طرحی منطقی است.

خبرنامه دانشجویان ایران: محمد جواد حق شناس گفت: ارائه یک گزینه دیگر برای انتخابات ریاست جمهوری در کنار حجت‌الاسلام روحانی برای سال آینده طرحی منطقی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، محمد جواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان درباره جدا شدن برخی احزاب از شورای عالی سیاست‌گذاری گفت: تلاش می‌کنیم تا زمینه بازگشت این احزاب را فراهم کنیم. دو تشکل انجمن اسلامی معلمان و انجمن مدرسین دانشگاه‌ها همان ابتدا به شورا پیوسته‌اند و برخی گروه‌ها مانده که تلاش می‌شود زمینه حضور آنها فراهم شود.

وی درباره علت جدایی این احزاب از شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اظهار کرد: حرف آنها این است که ما باید به سمتی برویم که تحزب در ایران ریشه بگیرد و تا زمانی که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات متشکل از احزاب اصلاح‌طلب فعالیت می‌کند نیازی به شورای سیاستگذاری نیست.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره فعالیت‌های حزب متبوعش در انتخابات سال آینده، گفت: حزب اعتماد ملی ساز و کارش آماده شده و به زودی کمیته انتخابات و ستاد انتخابات فعال می‌شود. کمیته تعاملی هم به ریاست قائم مقام حزب و متشکل از 7 نفر از اعضای شورای مرکزی و دبیران استان‌ها تشکیل شده تا ساز و کار تعامل با شورای هماهنگی و شورای سیاستگذاری را برقرار کند.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره نظر برخی از اصلاح‌طلبان مبنی بر ارائه یک گزینه دیگر برای انتخابات ریاست جمهوری در کنار حجت‌الاسلام روحانی اظهار کرد: به نظر من این طرح منطقی است. ارائه گزینه دیگر به معنای رقیب جدید نیست بلکه به نوعی پوشش دادن به مسئله انتخابات است. البته این طرح هنوز قطعی نشده و به مرور زمان در کمیته سیاستگذاری شورای عالی بحث و بررسی می‌شود.

وی افزود: در انتخابات چیزی قابل پیش‌بینی نیست و جریان اصلاحات هم باید همه احتمالات را در نظر بگیرد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره طرح «حمایت مشروط» از روحانی که اخیراً برخی اصلاح‌طلبان عنوان می‌کنند، متذکر شد: همه ایده‌هایی که تاکنون مطرح شده زمینه عملیاتی پیدا نکرده و باید در کمیته‌های چهارگانه شورای عالی سیاستگذاری از جمله کمیته سیاستگذاری بررسی شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top