تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/09/28 - 08:44
کد خبر: 219799

تورهای «ویژه» خارج کشور در دانشگاه فردوسی چه می‌کنند؟ +صوت

تورهای «ویژه» خارج کشور در دانشگاه فردوسی چه می‌کنند؟ +صوت

در تماسی که با یکی از این شرکت ها گرفته شد به وضوح استفاده از مکان های خاص پذیرفته می شود و آدرس آن با استقبال کامل طرف مقابل داده و طرف مقابل شما را راهنمایی می کند و حتی شرایط خاص نیز به تفریحات خارج از مسائل گردشگری داده می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: برخی شرکت های برگزارکننده تورگردشگری خارج کشور برای جذب مسافر به هر درخواست مشتریان خود در کشور مقصد پاسخ می دهند. که از نمونه های درخواست جهت حضور در پارتی های رقص می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به صفحات روزنامه ها که مراجعه می کنید متوجه تبلیغات متعدد دفاتر تور مسافرتی خارج کشور می شوید. تبلیغاتی که در آن ها تورهای گردشگری کشورها مختلف آن هم  با شرایط ویژه مشاهده می کنید که هرکدام در کشوری خاص با شرایط ویژه می باشد.

اما برخی از تبلیغات های این شرکت ها در ظاهر نکاتی نوشته شده و هنگامی که برای آگاهی از سایر شرایط و خدماتی که در سفر با برخی از این شرکت ها تماس می گیرید به شرایط ویژه تری پی می برید که در تبلیغات آن ها نیامده است. به گونه ای که شما اگر درخواست های اضافه تری همچون حضور در پارتی های خاص نیز داشته باشید لیدر این کاروان ها برای جذب شما به تور، درخواست شما را برای بردن به مکان پارتی های رقص و سایر محل هایی فاسد کشور مقصد می پذیرد.

در تماسی که با یکی از این شرکت ها گرفته شد به وضوح استفاده از مکان های خاص پذیرفته می شود و آدرس آن با استقبال کامل طرف مقابل داده و طرف مقابل شما را راهنمایی می کند و حتی شرایط خاص نیز به تفریحات خارج از مسائل گردشگری داده می شود.

تماس با یکی از شرکت های برگزار کننده تور گردشگری تایلند
دانلود

این ها  اتفاقاتی که چندین نمونه از آن در گذشته در این تورها مشاهده شده بود اما نبود نظارت بر خدمات ارائه شده  به طورقطع  از راه های گسترش فحشا و فساد در میان مسافرین و نهایتا ایرانیان داخل کشور فراهم خواهد کرد.

حضور تورهای مسافرتی خارج کشور در دانشگاه فردوسی
در صورتی که رهبرمعظم انقلاب سال گذشته در جمع نخبگان دانشگاهی از مجموعه های دانشجویی که دانشجویان را به اردوهای خارج کشور می برند انتقاد کردند اما این اردوها و تورهای گردشگری به شکل دیگر وارد فضای دانشجویی شده است.

با وجود تاکید رهبری حضور رسمی یکی از این دفاتر در دانشگاه فردوسی نکته ی قابل توجهی است که این سفرها را با شرایط ویژه به دانشجویان و کارمندان دانشگاه ها ارائه می کند.

این شرکت که تبلیغات یکی از شعبه های خود را به عنوان شعبه ی دفتر دانشگاه فردوسی در روزنامه ها تبلیغ و تور مسافرت به یکی از کشورهای منطقه را در محدوده ی دانشگاه فردوسی با شرایط ویژه دانشجویی ارائه می کند، این شرکت علاوه بر تبلیغ در روزنامه ها در سطح دانشگاه نیز بنرتبلیغاتی خود را نصب کرده است. علاوه بر تخفیف 3درصدی که مخصوص دانشجویان و تمامی کارکنان دانشگاه و اساتید وجود دارد، دانشگاهیان به مانند سایر افراد حاضر در تور، در انتخاب مناطقی که قرار است حضور پیدا کنند آزاد می باشند.

تماس با شرکتی که در دانشگاه فردوسی فعالیت می کند
دانلود

اما فارغ  از حضور یک شرکت خاص در دانشگاه متاسفانه دید درآمدزایی مدیران و حضور یک دفتر با این شرایط اتفاق ناخوشیاندی را رقم خواهد زد که ابتدایی ترین آن تبلیغ مسافرت های خارج از کشور با شرایط ویژه برای دانشگاهیان خواهد بود که به طور قطع به دید در آمدزایی و تجاری توسط مسئولین برای دانشگاه نگاه شده  و به طور معمول هیچ گونه جوانب و تاثیرات فرهنگی و اجتماعی آن سنجیده نشده است چرا که افرادی در شعبه ی دانشگاه ثبت نام می شوند در همان سفر و با همان شرایط افراد خارج دانشگاه در تور شرکت می کنند.

منبع: ثامن پرس

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
تقلب در کنکور سراسری صفر است
آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top