تاریخ انتشار: جمعه 1395/10/03 - 15:24
کد خبر: 220469

واکنش مسئول سیاسی بسیج دانشگاه آزاد به حواشی حضور عارف

برخی از عناصر تشکلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بنا به تجارب گذشته ثابت کرده اند که نامطمئن هستند لذا نباید در محیط های دانشگاه به این افراد اجازه فعالیت سیاسی، اجتماعی فرهنگی داده شود. و همچنین وجود چنین افرادی در فعالیت های انتخاباتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان یک سمّ خطرناک و مضر برای دانشجویان دانشگاه و نظام جمهوری اسلامی میباشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: برخی از عناصر تشکلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بنا به تجارب گذشته ثابت کرده اند که نامطمئن هستند  لذا نباید در محیط های دانشگاه به این افراد اجازه فعالیت سیاسی، اجتماعی  فرهنگی داده شود. و همچنین وجود چنین افرادی در فعالیت های انتخاباتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان یک سمّ خطرناک و مضر برای دانشجویان دانشگاه و نظام جمهوری اسلامی م یباشد.

محمدحسین رحیمی پور، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرمان در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، گفت: با توجه به اتفاق امروز عصر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان که با حضور محمدرضا عارف توسط تشکل انجمن اسلامی این دانشگاه برگزارشد. لازم به ذکر است چندین بار اسامی سران فتنه توسط دبیر تشکل و مجری برنامه نامبرده شد. این همایش که با حضور مسئولین دانشگاه بود وقتی حرف از سران فتنه شد نه تنها هیچگونه واکنشی نشان نداده بلکه جلسه را هم ترک نکردند.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه در ۱۶ آذرماه هم با توجه به ممنوع التصویری سران فتنه که از نظر بنده این ها نجس های سیاسی هستند در نشریه این تشکل عکس یکی از نجس های سیاسی منتشر شد، اما بازهم شاهد هیچگونه برخوردی توسط مسئولین دانشگاه پیرامون نشریه نبوده ایم.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرمان ادامه داد: برخی از عناصر تشکلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بنا به تجارب گذشته ثابت کرده اند که نامطمئن هستند  لذا نباید در محیط های دانشگاه به این افراد اجازه فعالیت سیاسی، اجتماعی  فرهنگی داده شود. و همچنین وجود چنین افرادی در فعالیت های انتخاباتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان یک سمّ خطرناک و مضر برای دانشجویان دانشگاه و نظام جمهوری اسلامی می باشد. این افراد می خواهند با لگد زدن به قانون به کشور لگد بزنند.

وی در ادامه گفت: دانشگاه درسال گذشته باز هم شاهد قانون شکنی این تشکل بوده است اما سوالی ک برای دانشجویان پیش می اید چرا یک بار دیگر مسئولان دانشگاه به این تشکل اعتماده کرده اند اما حتی از سال گذشته به تشکل های انقلابی اجازه برگزاری یک برنامه سیاسی نداده اند. و با بی مهری مسولین دانشگاه مواجه شدند و چندین بار ما درخواست مجوز برای سخنرانی جریان انقلابی داده ایم اما مسولین با این دلیل که فضای یکطرفه به هیچ تشکلی نداده ایم برنامه ها لغو اما همیشه در دانشگاه ازاد به تشکل هایی که عنصر وابسته به فتنه هستند توجه بیشتزی می شود و اجازه سخنرانی این جریان ها که حامی حزب و جناح خاصی میباشند ، میدهند و وقتی گفته میشود که دانشگاه وابسته به حزبی خاص میباشد آن را تکذیب میکنند. لذا ما از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان خواستاریم نسبت خود با فتنه و فتنه گران و تشکل هایی که همسویی با جریان و عناصر وابسته به فتنه دارند را مشخص کنند.

رحیمی پور در ادامه گفت: اهالی رسانه و وابسته به جریان فتنه بدانند که هرچه دلشان میخواهد بیایند و بگویند ما در صیانت از انقلاب اسلامی به هیچ وجه اهل مماشات و تعارف نیستیم، جریان غیرانقلابی بداند که نمی تواند باعناوینی نظیر افراطی، تندرو و غیره حرکت دلسوزانه جریان انقلابی را در مقابل فتنه و فتنه گران زیر سوال ببرد. زیرا مقام معظم رهبری فرمودند: کسانی که بر ارزش ها و اصالت های انقلاب پای می فشارند به افراطی و تندروی متهم می شوند.

رحیمی پور در آخر تصریح کرد: ما از مسولان واحد کرمان می خواهیم که با برخورد با تشکلی که برای چندمین بار لگد به قانون زد و قانون را رعایت نکرد برخورد کنند. و همچنین از مسئولین می خواهم که نگذارند به اسم یک همایش، زمینه تطهیر فتنه گران و نجس های سیاسی فراهم شود زیرا تا زمانیکه این نجس های سیاسی توبه نکردند و از پیشگاه رهبری و مردم عذرخواهی نکردند، خط آنان از خط مردم جدا می باشد.

این فعال دانشجویی گفت: لکن بنده از مسولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در مورد اتفاقاتی که  در دانشگاه رخ داده باید پاسخگو باشند و موضع خود را نسبت به فتنه و فتنه گران و تشکلی که از فتنه گران حمایت کرد مشخص کنند. در صورت عدم برخورد مسولین با تشکلی که از نجس های سیاسی حمایت کرد این نشان دهنده این است که از نظر آنها فتنه ظلم بزرگ و خط قرمز انقلاب نبوده و منافع حزبی و جناحی آنها اهمیت بیشتری دارد.

لازم به ذکر است که امروز در دانشگاه فضای امنیتی ایجاد شده و ماشین های نیروی انتظامی در دانشگاه آمده بودند. و همچنین مسئولین دانشگاه باید نسبت به حضور نیروی انتظامی با لباس رسمی در دانشگاه پاسخگو باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top