تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/10/15 - 12:40
کد خبر: 221901

این بار در دانشگاه بیرجند صورت گرفت؛

حمایت مجدد از عضو رسمی منافقین در نشریه دانشجویان اصلاح طلب +فیلم و عکس

حمایت مجدد از عضو رسمی منافقین در نشریه دانشجویان اصلاح طلب +فیلم و عکس

به نظر می‌رسد که پیوند تشکل‌ها و نشریات آنها با گروهک منافقین، انگار مورد سوال یا تقابل مسئولین محترم اموزش عالی به ویژه در حوزه فرهنگی قرار نگرفته است که نه تنها برخوردی با آن صورت نمی‌گیرد، بلکه زمینه تکرار چنین رفتارهایی در دانشگاه‌های دیگر نیز ایجاد می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: خارج از گود سیاسی دانشگاه؛ عبارتی که خیلی به مذاق احزابی که به دنبال بهره‌برداری از فضای دانشگاه‌ها و دانشجویان هستند خوش نمی‌آید؛ حالا اما دیگر از "دم خروس" هم گذشته است که برخی از فعالین دانشجویی سابق علی رغم ارتباط غیر قابل انکار با گروهک منافقین، به عنوان الگوی برخی از تشکل‌ها در نشریات چاپ می‌شوند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شبنم مددزاده، عضو سابق و انحرافی دفتر تحکیم وحدت است که پیش‌تر، خواهر و برادرش در اردوگاه اشرف در جمع منافقین حضور داشتند اما بعدتر نیز خودش در جمع منافقین حضور پیدا کرد و با سخنرانی‌اش در بین فرقانی‌ها، رسما از ارتباط با این فرقه ضاله، رونمایی کرد حالا به عنوان یکی از الگوهای نمونه، تصویرش در نشریه "راه روشن" دانشگاه بیرجند چاپ شده است.

تصویر مددزاده به عنوان یکی از نمادهای جریان دانشجویی از منظر برخی تشکل‌های دانشجویی، مسبوق به سابقه است؛ چندی پیش، نشریه "باران" دانشگاه شهید چمران اهواز نیز تصویر مددزاده را در بین سایر تصاویر الگوهای دانشجویی جریان متبوعش تحت عنوان «جای دانشجو در زندان نیست» درج کرده بود.

درج عکس مددزاده در نشریه باران دانشگاه شهید چمران - برای مشاهده جزئیات بیشتر روی عکس کلیک کنید

بد نیست وزیر محترم و جدید فرهنگ و ارشاد، مروری هرچند گذرا بر این نشریات و نشریاتی شبیه به آن کند تا دیگر برای تمثیل گروهک منافقین و فرقه ضاله فرقان، از منتقدین منصف دولت استفاده نکند!

این در حالی است که دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف، به شدت تحت فشار مسئولین فرهنگی قرار گرفتند و کار به جایی رسیده است که حتی به علت درج علامت تعجب در مقابل نام دولت، از دانشجویان شکایت می‌شود یا به علت اعتراض به حضور یکی از سران فتنه و ممانعت از حضور وی در دانشگاه، کار دانشجویان به کمیته انضباطی کشیده شده است اما نشریاتی که تصاویر اعضای خانوادگی! گروهک منافقین را منتشر و از آنها به عنوان الگو و نماد جریان دانشجویی نام می‌برند، مورد تذکر مسئولین دانشگاه و وزارت علوم قرار نمی‌گیرند.

به نظر می‌رسد که پیوند تشکل‌ها و نشریات آنها با گروهک منافقین و نمادهای فرقه ضاله فرقان که سابقه بیشترین جنایت و خونریزی در کشور را دارند، انگار مورد سوال یا تقابل مسئولین محترم اموزش عالی علی الخصوص در حوزه فرهنگی و دانشجویی قرار نگرفته است که نه تنها برخوردی با آن صورت نمی‌گیرد، بلکه زمینه تکرار چنین رفتارهایی در دانشگاه‌های دیگر نیز ایجاد می‌شود.

تکرار مجدد تصویر مددزاده در بین تصاویر دانشجویان که به عنوان نماد و الگوی فعال دانشجویی در نشریه تشکل همسو با دولت، بهانه‌ای شد تا دوباره سوابق این عضو انحرافی دفتر تحکیم وحدت که از بین منافقین سردرآورد را مرور کنیم.

شبنم مددزاده

وی تا پیش از بازداشت به عنوان نایب دبیر شورای تهران دفتر تحکیم وحدت فعالیت می‌کرد.

مددزاده سال 1387 بازداشت شد و بعدا به جرم ارتباط با گروهک تروریستی منافقین به 5 سال حبس محکوم شد. در تمام مدت بازداشت وی، حامیان وی عنوان می‌کردند که این اتهام بی‌پایه است و او ارتباطی با این گروهک نداشته است.

فروردین سال 1388 سایت ضدانقلاب رادیو زمانه در مورد مددزاده نوشت: «اتهامی که به ایشان زده شده، همکاری با گروهک مجاهدین خلق است که این اتهام هیچ‏گونه پشتوانه حقوقی و مبنای صدقی هم ندارد. تابستان گذشته هم که تعدادی از بچه‏‌ها را دستگیر کرده بودند، به چند نفری از آنان، اتهام همکاری با گروه‏‌های مخالف کرد (کومله، پژاک و…) زده بودند. اما چون خانم مددزاده کرد نیست و همین‏طور اخبار مربوط به سازمان مجاهدین خلق، الان در بورس است، بهترین وسیله‏‌ای است که می‏‌توانستند با آن خانم مددزاده را تهدید کنند.»

این‌ها در حالی است که تا پیش از علنی شدن عضویت مددزاده در گروهک منافقین، وکیل وی و سایر طرفداران اپوزیسیون در داخل، ارتباط وی با فرقه ضاله فرقان را تکذیب می‌کردند اما، انتشار کلیپی تحت عنوان رسوایی شبنم، تمام اما و اگرها در این باره را پایان داد.


download

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top