تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/10/26 - 13:05
کد خبر: 223125

سرنوشتی تلخ برای «جناب خان»

جناب خان با تکیه بر هوشمندی محمد بحرانی صداپیشه این عروسک به سرعت خود را به قله موفقیت رساند و پرچم سری دوم برنامه خندوانه را هم بالا برد. تا جایی که بسیاری آن را رقیبی جدی برای خود رامبد جوان در این برنامه می‌دانستند.

خبرنامه دانشجویان ایران: عروسک محبوب تلویزیونی که بر اثر اختلاف میان صاحب اثر و تهیه‌کننده از برنامه «خندوانه» کنار گذاشته شد، سر از تبلیغات اتوبوس‌های شهری درآورده است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس، عروسک «جناب خان» اولین بار در «کوچه مروارید» اثری ویژه کودکان در شبکه نمایش خانگی مورد استفاده قرار گرفت و پس از آن برای کمک به رامبد جوان به برنامه «خندوانه» آمد.

جناب خان با تکیه بر هوشمندی محمد بحرانی صداپیشه این عروسک به سرعت خود را به قله موفقیت رساند و پرچم سری دوم برنامه خندوانه را هم بالا برد. تا جایی که بسیاری آن را رقیبی جدی برای خود رامبد جوان در این برنامه می‌دانستند.

اما در سری چهارم ناگهان سعید سالارزهی صاحب این عروسک نسبت به حضورش در برنامه خندوانه واکنش نشان داد و بعد از مدتی دعواها بالا گرفت. همین کشمکش‌ها نیز منجر شد تا حضور و پرونده جناب خان در برنامه «خندوانه» بسته شود که این عدم حضور 2 آفت برای هر دو طرف ماجرا به وجود آورد.

سرنوشتی تلخ برای «جناب خان»

آفت اول متعلق به سازندگان «خندوانه» بود که در سری چهارم کف‌گیرشان به ته دیگ خورده و هنوز نتوانسته‌اند مسابقه یا طرح قابل توجهی را طراحی کنند. از آن طرف خلاء جناب خان نیز در برنامه کاملا به چشم می‌آید و در نهایت نتیجه کار برنامه‌ای بی‌رمق شده که دیگر مثل سابق نمی‌تواند مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند.

آفت دیگر نیز گریبان‌گیر عروسک محبوب جناب خان شده است. این عروسک که طرفداران بسیاری دارد، حالا حالاها پتانسیل محبوب ماندن را داشت که به واسطه این اختلاف نظر سعید سالارزهی ترجیح داده تا آن را از جعبه جادو به کف خیابان بکشاند و این روزها جناب خان با همان عینک آفتابی معروفش در حال تبلیغ  مواد شوینده روی اتوبوس های شهری است!

تبلیغی که گفته می‌شود سالارزهی در مقابل رقمی اندک آن را پذیرفته و او با این کار یک عروسک را که وجهه‌ای فرهنگی داشت به سراشیبی سقوط و فراموشی سپرده است. قطعا با حضور جناب خان روی اتوبوس‌های شهری، کم کم تاثیرگذاری آن روی مردم کم شده و به زودی آن هم سرنوشتی تلخ مانند سایر عروسک‌های محبوب تلویزیونی پیدا خواهد کرد و به دست فراموشی سپرده می‌شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سومین امام جمعه شهید آذربایجان
هم‌کلاسی‌های دانشگاه شریف در سوگ پدران خود
تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت رئیس‌جمهور
امتحانات نهایی لغو شد؟ +جزئیات
واکنش‌ هنرمندان به شهادت رئیس‌جمهور کشور +عکس
حضور مردم در بیت آیت‌الله آل‌هاشم +فیلم
سینماها و تئاترهای کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند
اطلاعیه فدراسیون فوتبال در مورد لغو دیدارهای لیگ برتر
امام جمعه‌ای که امام تمام روز‌ها بود
لبنان سه روز عزای عمومی اعلام کرد
ظریف مقصر حادثه بالگرد رئیسی را گفت +فیلم
تعطیلی کلاس درس آیت‌الله جوادی آملی به دلیل شهادت رئیسی و همراهانش
لحظه‌ی اعلام شهادت رئیس جمهور در حرم حضرت معصومه(س) +فیلم
لحظه انتقال پیکر شهدای هلی‌کوپتر رئیس‌جمهوری +فیلم
پیام روحانی: صفحه تلخی در کتاب انقلاب اسلامی ورق خورد
اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهور اعلام شد
پرچم گنبد رضوی به رنگ سیاه درآمد +عکس
رئیس جمهوری که افتخارش روضه خوانی بود +فیلم
نخستین عکس از دو خلبان شهید در سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور
اولین واکنش مردم به خبر شهادت رئیس جمهور +فیلم
آقا سید وقت استراحت رسید +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top