تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/10/26 - 18:11
کد خبر: 223166

پیشنهادی دانشجویی پسند همزمان با پایان امتحانات؛

معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های بازار در دی ماه با قیمت زیر ۲ میلیون تومان

معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های بازار در دی ماه با قیمت زیر ۲ میلیون تومان

در این راهنمای خرید، هدف، معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار از برند‌های گوناگون با معرفی جنبه خاص تولیدی آن‌ها است. طبیعتا خیلی‌ها به‌جز انجام کارهای روزانه اعم از وبگردی، تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی، انجام امور حسابداری، تایپ و... بنابراین راهنمای خرید امروز که قیمت‌های آن از بازار بروز شده است، می‌تواند مناسب این افراد باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: پایان دی ماه برای دانشجویان یک نشانه خوبی دارد، و آن هفته پایانی امتحانات پایان ترم دانشگاه ها است، البته هستند دانشگاه هایی که تا هفته اول بهمن ماه نیز امتحانات ادامه دارد. این پایان ترم که منتهی می شود با اسنفد ماه و عید نوروز، خیلی ها هستند که بدنبال خرید تبلت و لپ تاپ می روند، خریدی که با توجه وضعیت قشر خیلی از دانشجویان، انتخابی محدود دارند، ما سعی داریم در گزارش به معرفی لپ تاپ های زیر 2 میلیون تومان بپردازیم.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در این راهنمای خرید، هدف، معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار از برند‌های گوناگون با معرفی جنبه خاص تولیدی آن‌ها است. طبیعتا خیلی‌ها به‌جز انجام کارهای روزانه اعم از وبگردی، تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی، انجام امور حسابداری، تایپ و... به یک لپ‌تاپ قوی‌تر برای کارهای سنگین یا بعضا بازی کردن نیاز دارند و از طرفی می‌خواهند در مقابل هزینه‌ی پرداختی خرید خوبی داشته باشند. بنابراین راهنمای خرید امروز که قیمت‌های آن از بازار بروز شده است، می‌تواند مناسب این افراد باشد.

لیست خرید دی ماه که «زومیت» آن را منتشر کرده است، نسبت به گذشته تغییراتی داشته است و قیمت برخی مدل‌ها با توجه به افزایش قیمت ارز تغییر کرده است. ضمن اینکه یادتان باشد: قیمت‌ها حدودی هستند. قیمت لپ‌تاپ‌های این لیست از بازار به‌روز شده است. البته نکته‌ی قابل توجه این است که لپ‌تاپ‌هایی چون am096nia اچ‌ پی و دل Inspiron 5559 از لیست حذف شده‌اند. نکته‌ی مهم این است که با آرام‌شدن وضعیت بازار لپ‌تاپ‌هایی با قیمت ۲.۲ یا ۲.۳ میلیون تومان افت قیمت خواهند داشت و در فهرست این ماه جای می‌گیرند.

اچ‌پی Pavilion 15

مشخصات فنی
    پردازنده‌‌: Intel Core i5 5200U 2.20GHz up to 2.70 GHz
    حافظه‌ی رم: ۶ گیگابایت
    حافظه‌ی ذخیره‌سازی: ۱ ترابایت
    صفحه‌نمایش: ۱۵.۶ با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل
    پردازنده‌ی گرافیکی: GeForce GT 840M 4GB
    ابعاد: ۲۳.۹ × ۲۶۰ × ۳۸۵ میلی‌متر
    وزن: ۲.۲۷ کیلوگرم
    باتری: ۴ سلولی
    دارای ۲ پورت USB 3 و ۱ پورت USB 2

یکی دیگر از شرکت‌های بسیار معتبر در زمینه لپ‌تاپ‌، اچ‌پی‌ است که لپ‌تاپ‌های مقرون‌ به‌صرفه این شرکت با نام Pavilion در بازار حضور دارند. سری پاویلیون از دسته‌بندی‌های بسیار زیادی برخوردار است؛ یکی از آن‌ها p210ne است که مشخصات بسیار متعادل و خوبی دارد. سخت‌افزار خوب، طراحی زیبا، طول عمر باتری مناسب و پردازنده گرافیکی و پردازشی مناسب از جمله مشخصات خوب این دستگاه به شمار می‌روند. تمامی مدل‌های سال ۲۰۱۴ این محصول، از پردازنده‌های مرکزی نسل چهارم شرکت اینتل موسوم به Haswell و مدل‌های ۲۰۱۵ آن، با نسل پنجم به نام Broadwell تولید شده‌اند. پردازشگر گرافیکی هم از نسل هشتم شرکت انویدیا است. در مجموع سری P لپ‌تاپ‌های HP، دستگاه‌های مالتی‌مدیای قدرتمندی هستند که می‌توانند به‌راحتی جایگزین کامپیوترهای دسکتاپِ دست‌وپا گیر شوند.

قیمت نسخه Pavilion 15-p210ne حدود ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

********************

پروبوک ۴۵۰ اچ‌پی

 

مشخصات فنی

HP ProBook 450 G2

    پردازنده‌‌: اینتل Core i7 6500U با فرکانس ۲.۵ تا ۳.۱ گیگاهرتز با حافظه کش ۴ مگابایت
    حافظه‌ی رم: ۸ گیگابایت DDR3
    حافظه‌ی ذخیره‌سازی: ۱ ترابایت 5400RPM
    صفحه‌نمایش: ۱۵.۶ با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل
    پردازنده‌ی گرافیکی: AMD Radeon R7 M340 2GB
    ابعاد: ۳۷۵ × ۲۶۲ × ۲۵.۵ میلی‌متر
    وزن: ۲.۰۶ کیلوگرم
    باتری: ۴ سلولی
    دارای ۲ پورت USB 3 و ۲ پورت USB 2

پروبوک ۴۵۰ اچ‌پی به‌عنوان یک لپ‌تاپ چندمنظوره و برای استفاده‌ در محیط خانگی و کاری ساخته شده است. این دستگاه کارایی بالا، امکانات زیاد و بدنه‌ای مقاوم دارد. این لپ‌تاپ با اینکه از پلاستیک ساخته شده، اما از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی برخوردار است.

لپ‌تاپ «لنوو آیدیاپد 500» (Lenovo IdeaPad 500) یک دستگاه میان‌رده است که برای کارهای روزمره مناسب خواهد بود. به‌نوعی این دستگاه، مدل ارزان‌قیمت‌تر سری Z51 لنوو محسوب می‌شود؛ پس نباید از آن انتظار زیادی برای انجام همه‌ی امور داشت. ‌مرورگری اینترنت، تماشای فیلم، گوش‌دادن به موسیقی، کار با نرم‌افزارهای آفیس یا ویرایش عکس، ازجمله اعمالی است که می‌توان با این نوع لپ‌تاپ‌ها انجام داد.

داشتن صفحه‌نمایش با کیفیت فول اچ‌دی (Full HD) یا همان رزولوشن 1080×1920 در این رده‌ی قیمتی، برای یک لپ‌تاپ مزیت به‌حساب می‌آید. دقت رنگ آن‌چنان‌که بایدوشاید بالا نیست؛ اما نوشته‌ها و حروف کاملا واضح هستند. به خاطر استفاده از پنل TN در ساخت این دستگاه، زاویه‌ی دید بسیار محدود است. وقتی از اطراف و با زاویه به صفحه‌نمایش نگاه کنید، کاملا متوجه تغییر نور و رنگ‌های آن خواهید شد؛ البته باید نسبت به قیمت و نوع پنل استفاده‌شده در آن، چنین وضعیتی را انتظار داشت. برای همین بهتر است همیشه از رو‌به‌رو به آن نگاه کنید.

قیمت HP ProBook 450 G2 حدود ۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان

**********

K556 ایسوس

ASUS K556UF

مشخصات فنی
    پردازنده‌‌: اینتل Core i5 6200U با فرکانس ۲.۳ تا ۲.۸ گیگاهرتز  و حافظه کش ۳ مگابایت
    حافظه‌ی رم: ۶ گیگابایت DDR4
    حافظه‌ی ذخیره‌سازی: ۱ ترابایت 5400RPM
    نمایشگر: ۱۵.۶ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
    پردازنده‌ی گرافیکی: GeForce 940MX 2GB
    ابعاد: ۲۳.۹ × ۲۶۰ × ۳۸۵ میلی‌متر
    وزن: ۲.۳۰ کیلوگرم
    باتری: ۲ سلولی
    دارای ۱ پورت USB 3 و ۱ پورت USB 2 و ۱ پورت USB نوع C

ایسوس K556، جدیدترین سری از لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری عمومی این شرکت تایوانی است که اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی شد. بازار هدف این سری، کاربرانی هستند که قصد ندارند هزینه‌ی زیادی برای خرید یک لپ‌تاپ بپردازند؛ ولی می‌خواهند از جدیدترین فناوری‌های کامپیوترهای شخصی استفاده کنند. تمامی مدل‌های سری K556 به ششمین نسل پردازنده‌های سری Core شرکت اینتل، موسوم به «اسکای‌لیک» (Skylake) و تراشه‌های گرافیکی سری ۹ شرکت انویدیا مجهز شده‌اند. به علاوه، ایسوس برای لپ‌تاپ‌های میان‌رده‌ی جدیدش، درگاه USB Type-C هم در نظر گرفته تا کاربرانش هیچ‌گونه کمبودی در ارتباط با گجت‌های جدید احساس نکنند. با دیجی‌کالا در بررسی لپ‌تاپ‌های ایسوس سری K556 همراه شوید.

قیمت نسخه ASUS K556UF حدود ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان

**********

 لنوو Ideapad 305

Ideapad 305

مشخصات فنی
    پردازنده‌: Intel Core i7 5500U 2.40GHz up to 3.00 GHz
    حافظه‌ی رم: ۸ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی: ۱ ترابایت
    صفحه‌نمایش: ۱۵.۶ اینچ با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل
    پردازنده‌ی گرافیکی: AMD Radeon R5 M330 2GB
    ابعاد: ۲۲.۹ × ۲۶۵ × ۳۸۴ میلی‌متر
    وزن: ۲.۳ کیلوگرم
    باتری: ۴ سلولی
    دارای ۲ پورت USB 3 و ۱ پورت USB 2

کمپانی لنوو به‌ عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی کامپیوترهای شخصی در دنیا، تنها به فکر محصولات رده بالا نیست و می‌توان محدوده‌ی وسیعی از بهترین لپ‌تاپ‌ها را در سبد خرید این برند پیدا کرد. لنوو تلاش کرده است در لپ‌تاپ‌های سری آیدیاپد ۳۰۵، تلفیقی از کیفت، مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب به کاربر ارائه کند که به نظر می‌رسد تا حد زیادی در این زمینه موفق بوده است. لپ‌تاپ‌ آیدیاپد ۳۰۵، در محدوده‌ی قیمتی خود می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

این لپ‌تاپ به یک پردازنده‌ی کم‌مصرف و نسل جدید اینتل در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است که این فضای ذخیره‌سازی می‌تواند یکی از امتیازات آیدیاپد ۵۰۰ لنوو باشد. نمایشگر فول‌اچ‌دی با روکش مات و پردازنده‌ی گرافیکی ۲ گیگابایتی اِی‌ام‌دی نیز از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌روند. لپ‌تاپ لنوو از طراحی و کیفیت ساخت قابل قبولی بهره می‌برد و همچون دیگر لپ‌تاپ‌های این برند، می‌توان از کار کردن با کیبورد و تاچ‌پد دستگاه لذت برد. این لپ‌تاپ را می‌توانید در نسخه‌های مختلف، با پردازنده‌های مختلف و قیمت‌های متغیر تهیه کنید.

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل آیدیاپد 305 | قیمت: ۲,۰۳۰,۰۰۰

**************

ThinkPad E560 لنوو

 

مشخصات فنی
    پردازنده‌: Intel Core i5 6200U 2.3GHz up to 2.8 GHz
    حافظه رم: ۴ گیگابایت
    حفاظه ذخیره‌سازی: ۵۰۰ گیگابایت
    صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل
    پردازنده‌ی گرافیکی: Radeon R7 M370 2GB
    ابعاد: ۳۴۵ در ۲۵۵ در ۲۷ میلی‌متر
    وزن: ۲.۳ کیلوگرم
    باتری: ۶ سلولی
    دارای ۳ پورت USB 3

تینک‌پک E560، سری جدید لپ‌تاپ‌های اداری/مهندسی شرکت لنوو است که پس از معرفی پردازنده‌های نسل ششم شرکت اینتل و در سال ۲۰۱۵ میلادی، معرفی شد. E560 نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی E550 است و به جز به‌روزرسانی در قطعات داخلی، تفاوت دیگری با آن ندارد. بازار هدف سری E560 هم مثل مدل‌های گذشته، کاربرانی است که می‌خواهند با کمترین هزینه یک لپ‌تاپ حرفه‌ای کلاس اداری (Business) تهیه کنند. این سری، کیبوردی عالی دارند و کیفیت ساختشان هم، با وجود بدنه‌ی تمام‌پلاستیکی، یک سر و گردن بالاتر از قیمتشان است. اگر علاقه‌مندید که در مورد لنوو تینک‌پد E560 بیشتر بدانید، با بررسی این کالا در دیجی‌کالا همراه شوید.

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل تینک پد E550 | قیمت: ۲,۰۱۵,۰۰۰

*******************

IdeaPad Z5170 لنوو

IdeaPad Z5170 لنوو

مشخصات فنی
    پردازنده‌: Intel Core i5 5200U 2.20GHz up to 2.70 GHz
    حافظه رم: ۸ گیگابایت
    حافظه ذخیره‌سازی: ۱ ترابایت
    صفحه‌ نمایش: ۱۵.۶ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
    پردازنده‌ی گرافیکی: Radeon R9 M375 4GB
    ابعاد: ۳۸۴ در ۲۶۵ در ۲۴.۶ میلی‌متر
    وزن: ۲.۳ کیلوگرم
    باتری: ۴ سلولی
    دارای ۲ پورت USB 3 و ۱ پورت USB 2

پس از موفقیت لپ‌تاپ‌های سری Z50 و استقبال کاربران از این مدل خوش‌ساخت، شرکت لنوو چندی پیش سری Z51 را معرفی کرد. به نوعی سری Z51 را می‌توان مرحله تکامل Z50 دانست که با وجود پیروی از همان چارچوب‌های اصلی، ظاهری مدرن‌تر به خود گرفته و امکانات و قابلیت‌های بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهد. گل سرسبد این سری جدید را هم می‌توان مدل Z5170 دانست که از قطعات سخت‌افزاری قدرتمندی در پیکره‌بندی آن‌ها استفاده شده و توانایی پاسخگویی به انواع نیازهای کاربران، از عادی تا حرفه‌ای را دارد.

Z5170 از لپ‌تاپ‌های جدید لنوو است که از یک پردازنده‌ی نسل جدید اینتل در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد و یکی از بهترین‌ مدل‌های راهنمای خرید ما است. این لپ‌تاپ با پردازنده‌ی قدرتمند خود، قادر است به‌خوبی از عهده‌ی وظایف سنگین برآید و نمایشگر فول‌اچ‌دی آن می‌تواند در مقابل رقبا یک مزیت به شمار برود. ولی بهتر بود از روکش مات برای آن استفاده می‌شد. با توجه به هزینه‌ی پرداختی، از محصولی زیبا با کیفیت ساخت بالا برخوردار خواهید شد. این لپ‌تاپ دارای مشخصات فنی متفاوتی است که می‌توانید مدل‌های مختلف آن را با قیمت متفاوت در بازار بیابید.

قیمت نسخه Lenovo Ideapad Z5170 - A حدود ۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top