تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/11/18 - 13:10
کد خبر: 225873

کریمی قدوسی در مراسم گرامیداشت دهه فجر در هرمزگان:

حسین فریدون «جعبه سیاه» فساد در کشور است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش با بیان اینکه حسین فریدون جعبه سیاه فساد در کشور است اظهار داشت:40 نفر از نمایندگان در مورد تخلفات حسین فریدون (برادر رئیس جمهور)به جناب آقای روحانی نامه نوشتند و درخواست کردند که هر چه زودتر ایشان به این موارد رسیدگی کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش با بیان اینکه حسین فریدون جعبه سیاه فساد در کشور است اظهار داشت: 40 نفر از نمایندگان در مورد تخلفات حسین فریدون (برادر رئیس جمهور)به جناب آقای روحانی نامه نوشتند و درخواست کردند که هر چه زودتر ایشان به این موارد رسیدگی کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از رجانیوز، نشست تخصصی چله انقلاب با حضور دکتر جواد کریمی قدوسی با حضور مردم و فعلان تشکل های فرهنگی شهرستان بندرعباس با رویکرد تقویت گفتمان انقلاب اسلامی،انسجام،همبستگی و بنیه بصیرتی جوانان مومن انقلابی در محل مسجد مهدی موعود بندرعباس برگزار شد.

به گزارش رجانیوز، مصطفی رجبیان مدیر اجرایی برگزار کننده برنامه چله انقلاب در استان هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت:سلسله نشست پویش ملی چله انقلاب به همت موسسه جوانان رضوی و نهاد های مختلف در شهرستان بندرعباس برگزار شد.

در منطقه به‌عنوان قدرت اول هستیم
در این مراسم جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی؛ در جمع مردم بندرعباس ضمن با ارزش دانستن دستاوردهای انقلاب اسلامی طی 38 سال گذشته اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و دستاوردهای 38 ساله این انقلاب است که در منطقه به‌عنوان قدرت اول هستیم.

وی به اقدامات برخی از سران کشورهای غربی در مقابل ایران اشاره کرد و در ادامه افزود: توهین یک عنصر خارجی به هر شخصی یا به هر نحوی باشد،توهین به مردم و توهین به کل ایران تلقی می شود و برخی در داخل کشور به‌دنبال جداسازی انقلاب اسلامی از جمهوری اسلامی هستند که این افراد نا آگاه باید بدانند اقتدار فعلی ملت ایران؛حاصل هزینه‌های مادی و معنوی قابل توجهی است که شکر این نعمت برای همه واجب است.

انقلاب بزرگترین گره ایران را باز کرد
کریمی قدوسی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی(ره) پایه انقلابش را از سال 42 در راستای مبارزه با آمریکا و اسرائیل بنا کرده است اظهار داشت: انقلاب بزرگترین گره ایران را باز کرد که آن همان فراری دادن شاه خائن بود که باعث شده بود قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شش هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشته و ایران را حیاط خلوتی برای خود بدانند و حق توحش هم از ملت فهیم ایران بگیرند.اوج فضاحت آنجا بود که شاه یک کشور بدون اجازه آمریکا و انگلیس کوچکترین حرکتی انجام نمی‌داد.

این نماینده مجلس با بیان این نکته که اگر امروز بر سر میز مذاکره درخصوص برجام با آنها رفتیم فقط به خواست ملت ایران بوده و نه فشار بیگانگان و استکبار جهانی افزود: ولایت فقیه ضددیکتاتوری است وحضرت امام(ره) به این موضوع اشاره داشتند و بر همگان نیز واضح و مبرهن است که نظام مقدس جمهوری اسلامی به معنی واقعی کلمه از مردم‌سالاری و آزادی مردم دفاع خواهد کرد و با همین پشتوانه قدرتمندانه در مقابل  همه توطئه‌ها ایستادگی می‌کند.

وی افزود:یکی از بزرگترین دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی این بود که مبارزه و استکبارستیزی را به مردم ایران بازگرداند و این انقلاب اسلامی بود که دوباره قدرت مبارزه و مقاومت را به فلسطین برگرداند و با فرهنگ مقاومت و ایستادگی به استکبار جهانی فهمانده ایم که اگر به منافع ایران اسلامی دست درازی کنند و بخواهند مثل گذشته ظلم کنند، دست آنان را قطع خواهیم کرد.

انقلاب اسلامی، هندسه سیاسی منطقه را بر هم زد
کریمی قدوسی تصریح کرد: انقلاب اسلامی هندسه سیاسی منطقه را بر هم زد و یک هندسه سیاسی جدید برپا کرد، این انقلاب و جمهوری اسلامی بود که تجربه خود را به عراق و سوریه منتقل ساخت تا این کشورها بتوانند جلوی گروه‌های تروریستی داعش و تکفیری که کشورهای عربی و غربی حمایتشان می‌کنند، بایستند و هیمنه آنها را در هم بشکنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه واگذاری آلومینیوم المهدی به یک قوم خاص غیرمنصفانه است افزود:جای تعجب است دولتی که دایما و در همه جا شعار اقتصاد مقاومتی سر می دهد؛به استناد کدام منطق و استدلالی این ثروت ملی را به یک فرد خاص واگذار می‌کند و چرا با این همه اعتراضات صورت گرفته در مقابل نحوه واگذاری بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور دولت سکوت اختیار کرده و در پاره ای موارد فقط در مقام توجیه ظاهر می شود.چرا هزینه باند بازی در این واگذاری را باید کارگران مظلوم هرمزگانی بدهند. مالک کارخانه بر چه اساسی به راحتی 600 نفر از کارکنان این مجموعه را اخراج می‌کند و چرا هیچ مسئول دولتی هم از این کارگران زحمتکش و مظلوم حمایت نمی‌کند.

حسین فریدون جعبه سیاه فساد در کشور است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش با بیان اینکه حسین فریدون جعبه سیاه فساد در کشور است اظهار داشت:40 نفر از نمایندگان در مورد تخلفات حسین فریدون (برادر رئیس جمهور)به جناب آقای روحانی نامه نوشتند و درخواست کردند که هر چه زودتر ایشان به این موارد رسیدگی کنند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از دو نفر از مبارزان انقلاب اسلامی(حجت الاسلام متین و آقای محمد رزم) و همچنین از خانواده شهید مدافع حرم استان هرمزگان عبدالحمید سالاری تجلیل به عمل آمد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top