تاریخ انتشار: شنبه 1395/11/23 - 14:50
کد خبر: 226467

هزینه‌های ویژه در یک واحد دانشگاه آزاد

در حالی که چندی قبل، مدیران دانشگاه آزاد از کاهش هزینه‌های دوره دکتری این دانشگاه خبر داده بودند، نه تنها مبلغی از هزینه دوره دکترا کاسته نشده بلکه این دوره با هزینه‌ای به مراتب بالاتر از سال‌های گذشته برای دانشجویان تمام می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: در حالی که چندی قبل، مدیران دانشگاه آزاد از کاهش هزینه‌های دوره دکتری این دانشگاه خبر داده بودند، نه تنها مبلغی از هزینه دوره دکترا کاسته نشده بلکه این دوره با هزینه‌ای به مراتب بالاتر از سال‌های گذشته برای دانشجویان تمام می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، در حالی که چندی قبل، مدیران دانشگاه آزاد از کاهش هزینه‌های دوره دکتری این دانشگاه خبر داده بودند به نظر می‌رسد آنچه در عمل اتفاق افتاده، متفاوت بوده و نه تنها مبلغی از هزینه دوره دکترا کاسته نشده بلکه این دوره با هزینه‌ای به مراتب بالاتر از سال‌های گذشته برای دانشجویان دکتری تمام می‌شود.

به طور مثال دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در دانشکده مدیریت این دانشگاه در ورودی های گذشته علی رغم برنامه درسی و پژوهشی یکسان نسبت به ورودی های جدید باید مبلغی حدود 7 میلیون تومان فقط در مرحله رساله بیشتر پرداخت کنند به نحوی که فقط هزینه های رساله به حدود 40 میلیون تومان و مجموع کل دوره به حدود 70 میلیون تومان می‌رسد.

این مبلغ اضافی در حالی است که دانشگاه آزاد برای افزایش تقاضای ورود به دوره دکتری تعداد واحد های الزامی این دوره را کاهش داده است اما از طریق عدم کاهش تعداد واحد های رساله این کاهش هزینه را در ورودی های دوره های قبل جبران کرده است.

نکته جالب تر این است که با این تصمیم دانشجویان ورودی سال‌های گذشته که نسبت به دانشجویان ورودی‌ 93 به بعد و همینطور دانشجویان دیگر واحد های این دانشگاه هزینه بیشتری پرداخت کنند.

به گفته دانشجویان این دانشکده تا کنون پیگیری های مکرر دانشجویان با پاسخ های نا مناسب مسئولین این دانشکده و دانشگاه مواجه شده است.

انتظار می رود محیط های دانشگاهی به خصوص دانشگاه علوم و تحقیقات که از مراکز علم پیشرو و برجسته کشور است ضمن افزایش نظارت خود بر عملکرد زیر مجموعه ها از اینگونه رفتار های نا مناسب با اقشار علمی و آکادمیک جلوگیری کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
تقلب در کنکور سراسری صفر است
آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top