تاریخ انتشار: شنبه 1395/11/30 - 12:40
کد خبر: 227264

تعداد امضاهای استیضاح «آخوندی» افزایش یافت

رنجبرزاده با بیان اینکه مدیریت طرح‌های استیضاح وزرا در هیأت رئیسه مجلس با بنده است، گفت: نمایندگانی که می‌خواهند امضای خود را پس بگیرند یا می‌خواهند به جمع امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی اضافه شوند، باید به بنده اعلام کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه شمار امضاهای طرح استیضاح «آخوندی» به 37 امضا افزایش یافت، گفت: مجلس فردا در دو شیفت کاری برای بررسی طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی نشست علنی خواهد داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق،  اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی که در نشست علنی فردای پارلمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر راه در ابتدا با 34 امضا تحویل هیأت رئیسه مجلس شد، اما بعداً یکی از امضاکنندگان امضای خود را پس گرفت.

رنجبرزاده با بیان اینکه مدیریت طرح‌های استیضاح وزرا در هیأت رئیسه مجلس با بنده است، گفت: نمایندگانی که می‌خواهند امضای خود را پس بگیرند یا می‌خواهند به جمع امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی اضافه شوند، باید به بنده اعلام کنند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس همچنین گفت: علاوه بر کم شدن امضای یکی از امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر راه، 4 نماینده دیگر نیز به جمع امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی اضافه شدند، بنابراین در حال حاضر طرح استیضاح «عباس آخوندی» دارای 37 امضاء‌ است.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس فقط تا ساعت 8 صبح فردا (یکشنبه) اول اسفندماه فرصت دارند نسبت به انصراف از امضای طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی و یا اضافه شدن به جمع امضاکنندگان این طرح، اقدام کنند، بعد از ساعت 8 صبح فردا انصراف از امضای استیضاح وزیر یا اضافه شدن به جمع استیضاح‌کنندگان پذیرفته نمی‌شود.

رنجبرزاده در پایان خاطرنشان کرد: احتمالاً مجلس فردا در 2 شیفت کاری صبح و عصر طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد و نشست‌های علنی مجلس احتمالاً تا ساعت 17 عصر فردا به طول می‌انجامد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top