تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/12/04 - 12:09
کد خبر: 227801

آیت‌الله نوری همدانی: می‌گویند تورم کنترل شده اما مردم آن را لمس نمی‌کنند

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه شغل مسئولیت آفرین است و فرد باید بعد از پذیرش شغل به مسئولیت خود عمل کند، افزود: دولتمردان و مسئولان نهادهای دولتی باید در حادثه اخیر خوزستان به وضع مردم رسیدگی کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از اینکه مسئولان در حالی از کنترل تورم سخن می‌گویند که مردم این موضوع را احساس نمی‌کنند، گفت: مردم این موضوع را احساس نمی‌کنند، مردم باید خدمت مسئولان را لمس کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، آیت‌الله حسین نوری همدانی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در شبستان مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به اهمیت مسئولیت‌پذیری افراد در جامعه اظهار داشت: انسان حائز سه مسئولیت فردی، اجتماعی و شغلی است.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه شغل مسئولیت آفرین است و فرد باید بعد از پذیرش شغل به مسئولیت خود عمل کند، افزود: دولتمردان و مسئولان نهادهای دولتی باید در حادثه اخیر خوزستان به وضع مردم رسیدگی کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه با ابراز ناراحتی از وضع موجود در خوزستان تصریح کرد: مشکل خوزستان به‌واسطه گردوغبار، زندگی مردم را تباه کرده است باید این مسئله از سال‌های پیش مدیریت می‌شد اما متأسفانه اقدامات درخوری صورت نگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید مضیقه اقتصادی، گرانی و بیکاری را در جامعه مورد توجه قرار دهند خاطرنشان کرد: توجه به حال مردم مسئولیت مهم مسئولان است چراکه حکومت اسلامی برای این مردم است.

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: همه تلاش‌ها باید برای خدمت به مردم باشد، برخی می‌گویند "چرا این حرف‌ها را تکرار می‌کنید؟" اما این انتقادها امربه‌معروف است.

مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از اینکه مسئولان در حالی از کنترل  تورم سخن می‌گویند که مردم این موضوع را احساس نمی‌کنند اظهار داشت: مردم این موضوع را احساس نمی‌کنند مردم باید خدمت مسئولان را لمس کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه با یادآوری اینکه "درباره حرام بودن ربا و دیرکرد بانک‌ها گفتیم اما کسی توجهی نمی‌کند" ادامه داد: آن‌قدر این مسئله را مطرح می‌کنیم تا به نتیجه برسد، این تکرارها مصداق امربه‌معروف و نهی از منکر است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top