تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/12/04 - 18:19
کد خبر: 227837

واکنش دانشجویان بیرجندی به اظهارات اخیر استاندار

جناب استاندار چگونه و بر اساس چه معیار و ملاکی این‌گونه در مورد رقص اظهار نظر می کنید؟ از شما خواهشمندیم به فتوای مرجع خود و سایر مراجع مراجعه نمایید و در اظهارات و افکار خود تجدید نظر کنید.

خبرنامه دانشجویان ایران: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند در واکنش به اظهارات اخیر استاندار خراسان جنوبی بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بخش مهمی از این بیانیه آمده است:  جناب استاندار چگونه و بر اساس چه معیار و ملاکی این‌گونه در مورد رقص اظهار نظر می کنید؟  از شما خواهشمندیم به فتوای مرجع خود و سایر مراجع مراجعه نمایید و در اظهارات و افکار خود تجدید نظر کنید.

متن کامل بیانیه را در ادامه می‌خوانید:

وَ ما کانَ لِمُؤْمِنٍ وَ لا مُؤْمِنَةٍ إِذا قَضَی اللَّهُ وَ رَسُولُهُ أَمْراً أَنْ یَکُونَ لَهُمُ الْخِیَرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ وَ مَنْ یَعْصِ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ فَقَدْ ضَلَّ ضَلالاً مُبیناً
«و هیچ مرد مؤمن و زن مؤمنی را نسزد و شرعا جایز نباشد و عقلا روا نبود آن گاه که خدا و رسولش فرمانی را (درباره آنها) صادر نمایند برای آنها اختیاری در کارشان باشد؛ و هر کس خدا و رسولش را نافرمانی کند مسلّما به گمراهی آشکاری درافتاده است.»
احزاب-36

حدود چهار سال که از ریاست جمهوری آقای روحانی می‌گذرد سخنان بی‌پایه و اساس کم نشنیده‌ایم. از رئیس‌جمهور کشوری که منتقدان خود را بی‌سواد، بی شناسنامه، تازه به دوران رسیده و ... خطاب می‌کند و آن‌ها را به جهنم حواله می‌دهد انتخاب افرادی مانند جناب آقای پرویزی به‌عنوان استاندار نیز دور از انتظار نبود.

آقای روحانی چهار سال پیش با دادن وعده‌های مختلف سکان اجرایی کشور را در دست گرفت؛ اما حال که به پایان کار خود رسیده و عملکرد ایشان و بسیاری از مسئولین دولت یازدهم در اکثر حوزه‌ها با واژه‌ی «تقریباً هیچ» قابل توصیف است. این مسئولین به دنبال آن هستند که با موضوعات بی‌پایه و اساس و طرح مسائل حاشیه‌ای افکار عمومی جامعه را از عملکرد ضعیف خود در چند سال گذشته منحرف کنند؛ که تنها یکی از این موارد اظهارات اخیر استاندار خراسان جنوبی بود.

آقای استاندار با طرح انتقاداتی بی‌پایه و اساس به نیروی انتظامی و اداره اماکن ایراد وارد می‌کند که چرا در حال انجام وظایف قانونی و شرعی خود هستند. استاندار بداند به‌جای دخالت کردن در امور سایر ارگان‌ها قدری هم به وظایف خود برسد؟ آقای استاندار، بیشتر از آن‌که به حال فضای هنری استان باید گریست باید به حال مدیرانی مانند شما و دولت تدبیر و امید گریست که در چهار سال گذشته به‌جز مذاکرات بی‌نتیجه با 1+5 دیگر هیچ‌چیزی در کارنامه‌ی چهارساله‌ی خود برای ارائه به مردم ندارید. به‌جای این‌که با اظهارنظرهای بی‌پایه و اساس خود هر از چند گاهی فضای استان را متشنج کنید به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم این استان باشید. آقای استاندار به مردم توضیح دهید که برای ریشه‌کن کردن فقر و بیکاری چه کرده‌اید؟ به مردم توضیح دهید که برای توسعه‌ی حمل و نقل ریلی، جاده‌ها، انتقال آب و ... چه کرده‌اید؟

جناب استاندار چگونه و بر اساس چه معیار و ملاکی این‌گونه در مورد رقص اظهار نظر می کنید؟  از شما خواهشمندیم به فتوای مرجع خود و سایر مراجع مراجعه نمایید و در اظهارات و افکار خود تجدید نظر کنید.

مردم شریف خراسان جنوبی و دانشجویان محترم بدانند که هرچه به‌روزهای انتخابات نزدیک‌تر خواهیم شد حاشیه‌های دولتی‌ها چه در سطح استان و چه در سطح کشور از اصلش بیشتر خواهد شد. چراکه در حل مشکلات اصلی مردم مانند فقر، بیکاری، رکود، ازدواج جوانان، طلاق و ... تقریباً هیچ اقدام خاصی انجام نداده‌اند؛ و تنها راهی که برای انحراف افکار عمومی و فرار از پاسخگویی می‌یابند حاشیه‌سازی است.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند به عنوان بخشی از بدنه جنبش دانشجویی ضمن محکوم کردن اظهارات خلاف شرع آقای پرویزی از وی درخواست می‌کند بابت اظهارات خود از تمامی مردم شهیدپرور استان خراسان جنوبی عذرخواهی کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top