تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/12/09 - 13:55
کد خبر: 228372

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه‌ای تاکید کرد؛

عقلای نظام آن مقام کنایه‌گو را کنترل کنند؛ مردم تحمل جسارت به رهبری را ندارند

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام، ضمن دعوت از بزرگان جناح های مختلف کشور برای صیانت از حریم رهبری، از عقلای جریان موسوم به اعتدال انتظار دارد تا مقابل کنایه گویی های متهورانه برخی سران نظام ایستاده و آن مقام مسئول را کنترل نمایند، چرا که قوام نظام جمهوری اسلامی وابسته به حفظ حریم ولایت فقیه است.

خبرنامه دانشجویان ایران: در پی سخنان کنایه آمیز یکی از مقامات ارشد نظام و تعریض به ساحت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله خامنه ای، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام ضمن ارسال نامه ای به عقلای جناح های مختلف سیاسی کشور، همگان را به صیانت از حریم ولایت دعوت نمود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در این نامه مهم، خطاب به عقلای جناح های مختلف سیاسی کشور و سران قوه مقننه و قضائیه آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام، ضمن دعوت از بزرگان جناح های مختلف کشور برای صیانت از حریم رهبری، از عقلای جریان موسوم به اعتدال انتظار دارد تا مقابل کنایه گویی های متهورانه برخی سران نظام ایستاده و آن مقام مسئول را کنترل نمایند، چرا که قوام نظام جمهوری اسلامی وابسته به حفظ حریم ولایت فقیه است.

متن کامل این نامه به این شرح است:

محضر شریف عقلای جناح های مختلف سیاسی کشور و سران قوه مقننه و قوه قضائیه و حضرات آیات و حجج اسلام جنتی، هاشمی شاهرودی، یزدی، موحدی کرمانی، امامی کاشانی، ناطق نوری، رئیسی، حسن خمینی و آقایان عارف و جهانگیری.

آنچه در روزهای اخیر از برخی تریبون ها توسط یکی از مقامات رسمی کشور در باب طعن و کنایه به ساحت مقام عظمای ولایت به سمع و نظر مردم شریف ایران اسلامی رسیده، موجبات تعجب و تاسف شدید دانشجویان و تکدر خاطر خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و امت حزب الله شده است. به واقع چنین جسارتهای نابخشودنی که به دفعات مختلف و به الفاظ گوناگون تکرار شده، چیزی جز بازی با آتش خشم امت انقلابی نیست. پرواضح است که عواقب چنین رفتارهای غیرعاقلانه ای به عهده برخی از سران نظام است که عنان سخن را از کف داده و دهان به هر سخن ناروایی میگشایند.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام، ضمن دعوت از بزرگان جناح های مختلف کشور برای صیانت از حریم رهبری، از عقلای جریان موسوم به اعتدال انتظار دارد تا مقابل کنایه گویی های متهورانه برخی سران نظام ایستاده و آن مقام مسئول را کنترل نمایند، چرا که قوام نظام جمهوری اسلامی وابسته به حفظ حریم ولایت فقیه است.

امید آنکه عصبیت های ناشی از عدم توانمندی در حل مشکلات کشور باعث پرگویی های پرهزینه نگشته و آستانه صبر مردم نجیب ایران مورد آزمون قرار نگیرد، چرا که ملت شهید داده تحمل جسارت به رهبری را ندارند و با کنایه گویان مماشات نخواهند کرد.

والسلام علی من اتبع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی برای شهادت رئیس‌جمهور
یک دقیقه سکوت به احترام ایران در کنفرانس بین‌المللی امنیت هسته‌ای در وین
ازدحام مردم تبریز مقابل خانۀ شهید آل‌هاشم +فیلم
رهبر انقلاب ۵ روز عزای عمومی اعلام کردند
شهادت ۳ مامور پلیس در پی درگیری با اشرار
این شهید تا یک ساعت بعد از سقوط بالگرد زنده بود
نیازی به آزمایش دی‌ان‌اِی برای تشخیص پیکر شهدا هست؟
تصاویری از حضور شهید رئیسی میان مردم
عکس تلخی از هلیکوپتر سوخته شده رئیس جمهور و همراهانش
اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه
اینفوگرافیک/ شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور
طرح ادعای دخالت آذربایجان در واقعه شهادت رئیسی تا انتشار خبر ترور
مخبر: برنامه ریزی تشییع پیکر رئیس جمهور انجام شد
علی باقری‌کنی سرپرست وزارت امور خارجه شد
سومین امام جمعه شهید آذربایجان
هم‌کلاسی‌های دانشگاه شریف در سوگ پدران خود
تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت رئیس‌جمهور
امتحانات نهایی لغو شد؟ +جزئیات
واکنش‌ هنرمندان به شهادت رئیس‌جمهور کشور +عکس
حضور مردم در بیت آیت‌الله آل‌هاشم +فیلم
سینماها و تئاترهای کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top