تاریخ انتشار: شنبه 1395/12/21 - 13:41
کد خبر: 229645

آماده باش آتش‌نشانان برای چهارشنبه آخر سال

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران: مردم استقبال کردند که از آیینهای سنتی خود در ایام چهارشنبه آخر سال استفاده کنند، نه به چهارشنبه‌سوزی یعنی اینکه شهروندان از مواد منفجره استفاده نکنند، این مواد خطرناک برای سایر شهروندان و نظاره‌گران بی‌گناه نیز خطر دارد و در سالهای گذشته افرادی که دچار قطع عضو یا نابینایی شدند، در اکثر موارد شهروندان ناظر مراسم چهارشنبه آخر سال بودند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان ایینکه کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری» در ابتدا توسط آتش‌نشانان تشکیل شد، گفت: آتش‌نشانان در شب چهارشنبه‌سوری در هر سه شیفت در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، سعید شریف‌زاده درباره کمپینهای ایجاد شده در فضای مجازی برای تحریم چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری» در ابتدا توسط آتش‌نشانان تشکیل شد و هنرمندان و مردم نیز این موضوع را مطرح کردند و هر روز که به ایام چهارشنبه آخر سال نزدیک می‌شویم، مردم بیشتری به کمپین می‌پیوندند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: مردم استقبال کردند که از آیینهای سنتی خود در ایام چهارشنبه آخر سال استفاده کنند، نه به چهارشنبه‌سوزی یعنی اینکه شهروندان از مواد منفجره استفاده نکنند، این مواد خطرناک برای سایر شهروندان و نظاره‌گران بی‌گناه نیز خطر دارد و در سالهای گذشته افرادی که دچار قطع عضو یا نابینایی شدند، در اکثر موارد شهروندان ناظر مراسم چهارشنبه آخر سال بودند.

وی تصریح کرد: مردم از تماشا کردن و حضور در مراسمهای خطرناک چهارشنبه آخر سال خودداری کنند تا کام کسی تلخ نشود؛ مردم باید به شادی خود و تفریحات خودشان برسند، ما نمی‌توانیم برای مردم تعیین و تکلیف کنیم و مانع تفریحات مردم نیستیم اما توصیه می‌کنیم که شهروندان از مواد منفجره استفاده نکنند تا انشاءالله چهارشنبه آخر سال خوبی را پشت سر بگذاریم.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به آماده‌باش آتش‌نشانان در ایام چهارشنبه آخر سال خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان هر سه شیفت سازمان آتش‌نشانی در شب چهارشنبه‌سوری در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و همراه با آتش‌نشانان داوطلب در سراسر شهر سازماندهی شدند که در صورت بروز حادثه بتوانند سریعاً خود را به محل حادثه برسانند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top