تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/12/23 - 01:03
کد خبر: 229832

سومین بیانیه دانشجویان انقلابی دانشگاه ملایر در مورد سرپرست جدید

در پی انتصاب سرپرست جدید دانشگاه و با توجه به سوابق و کارنامه ی سراسر شبهه ایشان ، دانشجویان انقلابی در بیانیه ی شماره ی ۲ خود خواستار موضع گیری صریح وشفاف ایشان در مورد مسائلی از قبیل فتنه ، افراد معلوم الحال درون دانشگاه و.... شده اند، اما در کمال تعجب با گذشت 96 ساعت از این مطالبه ی جدی و رسمی جنبش دانشجویی ، هنوز هیچ موضع گیری رسمی از طرف ایشان صادر نشده است...

خبرنامه دانشجویان ایران: دانشجویان انقلابی دانشگاه ملایر با صدور بیانیه‌ای سوم خود در قبال انتصاب اخیر سرپرست جدید این دانشگاه مراتب اعتراض خود را دوباره اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم باید رفتار مسئولان ، دولتمردان را زیر نظر داشته باشند؛ برگزیدگان و کسانی در جامعه اثر گذار هستندخطاست اگر خیال کنیم مسئولیت را بدست کسانی سپردیم و آنها مسئولند ،ما برویم و مشغول کار و زندگی خود باشیم و به آنها کاری نداشته باشیم .نخیر اگر این طور شد ،اگر غفلت واقع شد ،حوادث غلبه خواهد کرد ...  «امام خامنه ای(مد ظله العالی)»

ابتدا برخود فرض مینماییم از عموم مردم بصیر و فهیم به خصوص روحانیت همیشه در صحنه و امام جمعه ی بسیجی و شجاع شهرستان کمال تشکر و قدر دانی را داشته باشیم که با حضور و حمایت خود باز به سیاسی کاران و فتنه انگیزان این نکته را یاد آور کردند که اینجا ملایر است ،شهر لاله های خونین کفن ، شهر شهیدان تاجوک - حیدری- احدی و.... است، و اینجا دانشگاه ملایر است یعنی فیضیه ی دانشگاه های استان .

فضای این خطه ی پاک تر از آن است که به میکروب های سیاسی که منا فقا نه و مزورا نه از سیل خروشان مردم در 9 دی 88 جان به در بردند اجازه ی رشد و نمو  و جریان سازی بدهد.
و هر جریان یا عنصری که چنین افکار شوم و خائنانه ای داشته باشد باید منتظر جواب های قاطع و سنگین مردم و دانشجویان باشد .

پیرو اتفاقات روز های اخیر و در ادامه ی مواضع اتخاذ شده از طرف دانشجویان انقلابی چند نکته لازم ذکر است.

1- چگونه در دولتی که در مسائل فرهنگی به این بهانه که مردم خودشان تشخیص میدهند خوب و بد چیست؛ نظارت فرهنگی را نفی و هرگونه ابتذال و انحراف فرهنگی ، مباح و مجاز میشود ولی برای انتخاب ریاست نهادی حساس دانشگاه نظر هیچکس از جمله نماینده ولی فقیه در شهرستان و نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گرفته نمیشود و حتی بر عکس در برابر نظر مردم و دانشجویان   وقیحانه دهن کجی و مقاومت نشان میدهند.

2- در پی انتصاب سرپرست جدید دانشگاه و با توجه به سوابق و کارنامه ی سراسر شبهه ایشان ، دانشجویان انقلابی در بیانیه ی شماره ی ۲ خود خواستار موضع گیری صریح وشفاف ایشان در مورد مسائلی از قبیل فتنه ، افراد معلوم الحال درون دانشگاه و.... شده اند، اما در کمال تعجب با گذشت 96 ساعت از این مطالبه ی جدی و رسمی جنبش دانشجویی ، هنوز هیچ موضع گیری رسمی از طرف ایشان صادر نشده است...

3- سکوت معنا دار و امتناع سرپرست جدید دانشگاه از موضع گیری صریح در مقابل فتنه و فتنه گران و همچنین کج دهنی وقیحانه ی مسئولین شهری از جمله فرماندار و نماینده ی تواب شهرستان به توصیه های امام جمعه محترم ، برای دانشجویان انقلابی و همچنین مردم شهید پرور شهرستان ملایر قابل تحمل نبوده و نیست و بدینوسیله اعلام می کنیم که صبر انقلابی دانشجویان دانشگاه ملایر تا ابد ادامه پیدا نخواهد کرد چرا که امام عزیزمان وصیت کردند «نگذارید انقلاب بدست نااهلان بیفتد» .

در پایان کلام نورانی مولایمان امام خامنه ای «حفظه ا...»را حسن ختام بیانیه قرار میدهیم:

دانشگاه پایگاه اصلی انقلاب بوده و خواهد بود؛ دانشجو اجازه نخواهد داد دانشگاه خانه امن دشمنان ملت و فریب خوردگان بیگانه شود ...مطمئن باشند باز بدست دانشجویان تودهنی خواهند خورد . امام خامنه ای(مد ظله العالی)

مجمع هماهنگی تشکل های اسلامی دانشجویان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top